Ik hebd ie ook nog nooit gezien eerlijk gezegdquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef zwerty het volgende:
Is een mannentrui
en ik woon blijkbaar in de verkeerde omgeving
Zullen wel allemaal etsu's in rondlopen denk je niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef zwerty het volgende:
Is een mannentrui
en ik woon blijkbaar in de verkeerde omgeving
SNACKBARRR!!!quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef badschaap het volgende:
sahbe eh zemmel watz dezeee ehswq jwz 2013 allez jihad allah akbarr syria free free sof free kempi woensel zuid woensel winkelcentrum = ww dus overheid = ww = woensel = brabant= wij superieur
Ga. Weg.quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zullen wel allemaal etsu's in rondlopen denk je niet?
het is wcwquote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef badschaap het volgende:
sahbe eh zemmel watz dezeee ehswq jwz 2013 allez jihad allah akbarr syria free free sof free kempi woensel zuid woensel winkelcentrum = ww dus overheid = ww = woensel = brabant= wij superieur
Uitsloverquote:
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese kloptquote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat diep zeg. Al leg je nu wel iedereen de keuze voor om enkel nog in één SC te posten om de menstruatiecyclus niet gelijk te laten lopen.
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese klopt
wie?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.
Heb je er rekening mee gehouden dat pillenslikkers niet mee kunnen doen met dit experiment?quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese klopt
je bent zelf maanverbandquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.
ej kerba watz met jou nog een woord eh ik zweer wollah ik bel mijn brur hij in boes zit hij djoek jou akllah akba almachtigg zachte g allez kutlimburg moet dood piet paulusma is onze koning fuck allexander rinus 4predident jwz50 cent zegttt zelf bishek balli boeruh afca odb jwz sof barbie op ken in een fietsenrek bassiehof adriaan is hommo en bassie is de dildcoquote:
Mijn autisme kan dit niet aan.quote:
waarom kom jij hier altijd als ess er is en reageer je alleen maar op haar?quote:
quote:
Nee ze willen niet meeten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn autisme kan dit niet aan.
Monitor
T_T
bondage
Adames
Spannend hè?quote:
ik zie geen reden om nu al te gaan discrimineren, tenzij je een goede reden hebt natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat pillenslikkers niet mee kunnen doen met dit experiment?
Punt..quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat pillenslikkers niet mee kunnen doen met dit experiment?
wie is T_Tquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Monitor
T_T
bondage
Adames
etc
Hij heeft een oogje op haarquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kom jij hier altijd als ess er is en reageer je alleen maar op haar?
hij wil haar anaal vernederenquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kom jij hier altijd als ess er is en reageer je alleen maar op haar?
Ja want dat is heul normaal natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon drie browsers installeren
Dat is wel lief.quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dan mag jij de zon zijn.
Ik ben niet nieuwquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Monitor
T_T
bondage
Adames
etc
ben je een mede-eindhovenaar? ik vertrek nu richting mijn kamertje in woensel, dus ik hoop dat dit wel een band tussen ons scheptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |