Ik hebd ie ook nog nooit gezien eerlijk gezegdquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef zwerty het volgende:
Is een mannentrui
en ik woon blijkbaar in de verkeerde omgeving
Zullen wel allemaal etsu's in rondlopen denk je niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef zwerty het volgende:
Is een mannentrui
en ik woon blijkbaar in de verkeerde omgeving
SNACKBARRR!!!quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef badschaap het volgende:
sahbe eh zemmel watz dezeee ehswq jwz 2013 allez jihad allah akbarr syria free free sof free kempi woensel zuid woensel winkelcentrum = ww dus overheid = ww = woensel = brabant= wij superieur
Ga. Weg.quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zullen wel allemaal etsu's in rondlopen denk je niet?
het is wcwquote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef badschaap het volgende:
sahbe eh zemmel watz dezeee ehswq jwz 2013 allez jihad allah akbarr syria free free sof free kempi woensel zuid woensel winkelcentrum = ww dus overheid = ww = woensel = brabant= wij superieur
Uitsloverquote:
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese kloptquote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat diep zeg. Al leg je nu wel iedereen de keuze voor om enkel nog in één SC te posten om de menstruatiecyclus niet gelijk te laten lopen.
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet expliciet, maar ik stel voor om niet zomaar uit te proberen of mijn hypothese klopt
wie?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Momenteel heeft deze SC wel flink wat maandverband nodig namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |