huh waar is die dan, niet gezienquote:
Je post hier bijna nooit. Dus nieuw.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwIk ben gewoon een tijdje niet geweest
ik doe het voorlopig nog rustig aan, kan je even wennenquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn autisme kan dit niet aan.
Monitor
T_T
bondage
Adames
etc
Ik heb altijd goede redenenquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie geen reden om nu al te gaan discrimineren, tenzij je een goede reden hebt natuurlijk
Nee, mijn nichtje woont daar en we gingen daar vaak heenquote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je een mede-eindhovenaar? ik vertrek nu richting mijn kamertje in woensel, dus ik hoop dat dit wel een band tussen ons schept
oh niet opgevallenquote:
En waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwIk ben gewoon een tijdje niet geweest
oh halloquote:
Dankjewel. Het doet me goed dat je rekening houdt met anderen. Heb je al een team gekozen, trouwens? Ik stel voor dat je bij mij en sof komt te zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe het voorlopig nog rustig aan, kan je even wennen
Geloof me, jij bent nieuwer.quote:
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Het doet me goed dat je rekening houdt met anderen. Heb je al een team gekozen, trouwens? Ik stel voor dat je bij mij en sof komt te zitten.
[..]
Geloof me, jij bent nieuwer.
dat is dan maar een kleine band,quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, mijn nichtje woont daar en we gingen daar vaak heen
Goedslecht alweer.quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Het doet me goed dat je rekening houdt met anderen. Heb je al een team gekozen, trouwens? Ik stel voor dat je bij mij en sof komt te zitten.
[..]
Dat is in twijfel te trekken..quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal best, maar of ze ook allemaal onbaatzuchtig zijn
Druk met werk enzo. Heb ook iemand gevonden om gezellig mee te dm'en dus had de laatste tijd wel wat te doen.quote:
ik was al ingedeeld bij rodawa, maar hij liet niks meer horen. sof is schattig en dan zit ik ook bij lr, dus dat klinkt eigenlijk wel goedquote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Touchequote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Als ik jou voor het eerst zie ben je nieuw voor mij, wat klopt daar niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |