wacht even tot ik er weer uit ben, dankjewelquote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef badschaap het volgende:
mijn autisme en emoisme kan dit niet meer aan al die nieuwe gezichten. Ik spring voor de trein niemand houd toch van me #reageerslettentweet
Nou vooruitquote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Druk met werk enzo. Heb ook iemand gevonden om gezellig mee te dm'en dus had de laatste tijd wel wat te doen.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was al ingedeeld bij rodawa, maar hij liet niks meer horen. sof is schattig en dan zit ik ook bij lr, dus dat klinkt eigenlijk wel goed
Ik heb over met bekend zijn in dit topic.quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Als ik jou voor het eerst zie ben je nieuw voor mij, wat klopt daar niet aan?
Oke, bij deze zit je bij ons. We zullen als helden gedragen en vechten tegen Rodawa. Hij gaat eraan.quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was al ingedeeld bij rodawa, maar hij liet niks meer horen. sof is schattig en dan zit ik ook bij lr, dus dat klinkt eigenlijk wel goed
Ja, maar dat zei ik niet..quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over met bekend zijn in dit topic.
[..]
Oke, bij deze zit je bij ons. We zullen als helden gedragen en vechten tegen Rodawa. Hij gaat eraan.
Bondage is bekend in dit topicquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over met bekend zijn in dit topic.
[..]
Oke, bij deze zit je bij ons. We zullen als helden gedragen en vechten tegen Rodawa. Hij gaat eraan.
waarom niet?quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kom jij hier altijd als ess er is en reageer je alleen maar op haar?
Ik weet nog wel iets wat stroperig isquote:
hopelijk ben je niet teleurgesteldquote:
Ik heb hem opgepikt in KLBquote:
Zoals?quote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat stroperig is
quote:
Aantal posts per reeks gebruiker "bondage" van 01-01-2013 t/m 22-12-2013
schattig?quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |