Prr prrquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bondage is één van de weinige bewakers van het niveau. Heb je gezien hoe ik werd gekleineerd in het anti "Heren laat je zien" topic?
Gaat helemaal nergens over natuurlijk dat topic. Al moet je er zelf ook niet teveel op ingaan, laat maar lekker trollen, gewoon negeren.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bondage is één van de weinige bewakers van het niveau. Heb je gezien hoe ik werd gekleineerd in het anti "Heren laat je zien" topic?
Als jij straks weer een ban hebt hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord want dat deed je bij mij ook niet.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
ja iemand vind mij schattig, dus ik denk ik vraag het aan het enige meisje hier
Sof is heul niet het enige meisje hierquote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
ja iemand vind mij schattig, dus ik denk ik vraag het aan het enige meisje hier
quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij straks weer een ban hebt hoor je mij niet klagen.
kom heren, hou het gezelligquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij straks weer een ban hebt hoor je mij niet klagen.
Nog een maand of 2 à 3, nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe lang moet je je vriend nog missen?
En ik trek er niks van aan. Doe ik wel als Yvje er iets van zegt oid.quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb je gewaarschuwd.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond op voor mijn broeders en werd als boodschapper gekruisigd en vernederd.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond op voor mijn broeders en werd als boodschapper gekruisigd en vernederd.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik trek er niks van aan. Doe ik wel als Yvje er iets van zegt oid.
is in dat topic niet zo'n probleemquote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Het was onder de gordel wat ik naar mijn hoofd kreeg.
die heeft hier niks te vertellen!quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]__!!!
Lavje kwam daarstraks niet voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |