SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
volledig mee eensquote:Op zondag 22 december 2013 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. Sander is meer een presentator dan een DJ. Maar ik vind net als met coen de combi meer dan beide DJ's alleen. Bij Timur en Ramon heb ik dat ook. Samen zijn ze leuker dan alleen.
Goh 31..zo jong nog, en zo weinig zorgen. Wat zou ik er veel voor over hebben om weer 31 te zijn zeg. Prachttijd was dat. Totale vrijheid.quote:
das nog niet bijslapen hèquote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, want geen wekker om 7u dus dat wordt sowieso al meer slapen dan 4 a 5u.
Detail.quote:Op zondag 22 december 2013 02:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
.. Maar vroeger was er geen Fok.
quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh 31..zo jong nog, en zo weinig zorgen. Wat zou ik er veel voor over hebben om weer 31 te zijn zeg. Prachttijd was dat. Totale vrijheid.
Ik ben nu 32.
Voor mij is dat wel bijslapen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
das nog niet bijslapen hèdas gewoon een keer een goede nachtrust..... maarja je bent nog jong
Probeer ik ook wel eens. Ik vind het in 99,99% van de gevallen 3 keer niks.quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zei ik ook vaak totdat ik andere dingen ben gaan doen en andere dingen heb ontdekt.
Je bent gewoon een cultuurbarbaar jijquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die van de Simple Minds goed kunnen vindenSmaak.
Whahahahahaha ! ! !quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh 31..zo jong nog, en zo weinig zorgen. Wat zou ik er veel voor over hebben om weer 31 te zijn zeg. Prachttijd was dat. Totale vrijheid.
Ik ben nu 32.
Hij is 20, te jong om het te begrijpenquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een cultuurbarbaar jij
wansmaak is ook smaakquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die van de Simple Minds goed kunnen vindenSmaak.
Probeer eens Soundcloud ofzo (indie muziek en dat is niet Indonesische muziek dus).quote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Probeer ik ook wel eens. Ik vind het in 99,99% van de gevallen 3 keer niks.
Iets met een ouwe fietsquote:
Ik vind Simply Red ook vreselijk, net als alorsquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een cultuurbarbaar jij
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Whahahahahaha ! ! !
* 2cv huilt zachtjes.
Met een volvoquote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef Strani het volgende:
Jezelf een leuke single moeder noemen. Da's zorgwekkend.
Heeft ook vast kort haar. Pittig.
Ik zal proberen het te onthouden.quote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Probeer eens Soundcloud ofzo (indie muziek en dat is niet Indonesische muziek dus).
heb ik gedaanquote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:56 schreef ChatGirl het volgende:
The Key The Secret
![]()
Waarom draait Paul deze niet
quote:
Zo'n eentje die achter centraal station staat waar je maar 5 euro voor hoeft neer te tellenquote:
Heeft hij en datingbureau ?quote:
Applaus voor K_Squote:
Dat is z'n vorige chickquote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is mede mogelijk gemaakt door photomania.nl
Ik denk dat het gros onder de 30 is. Sterker nog, het gros daar was amper geboren toenquote:
Is dat zo goedkoop tegenwoordig? Kan je verdere info PM-en?quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n eentje die achter centraal station staat waar je maar 5 euro voor hoeft neer te tellen
vrouwen van eind 20quote:
nee, op gepikt via een ander internetforum en zij begon! en t was gratiesch!quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n eentje die achter centraal station staat waar je maar 5 euro voor hoeft neer te tellen
Oja, da's waar ook.quote:
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros onder de 30 is. Sterker nog, het gros daar was amper geboren toen
Zit je nou nog steeds aan de azijn?quote:
Queen, Abba, oude meuk. Dat soort shit. Niet dat computergebliep.quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat voor genre vind jij leuk? Noem eens wat platen.
just a few days en je valt in de smaak bij rubbereend!quote:
Waarom heeft hij dan zoveel interesse in die meid ?quote:
is hij nog bij die? Want hij heeft toch een paar relaties gehad de afgelopen jaren?quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is mede mogelijk gemaakt door photomania.nl
Is z'n vorige.quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is hij nog bij die? Want hij heeft toch een paar relaties gehad de afgelopen jaren?
Ja, nu hoeft 't niet meerquote:
Warme chocolademelkquote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds aan de azijn?
Eens, met de kanttekening dat ABBA in die tijd net zo goed werd verguisd.quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Queen, Abba, oude meuk. Dat soort shit. Niet dat computergebliep.
Abba en Queen in 1 zin noemen kan echt nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tel eens even goed.quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just a few days en je valt in de smaak bij rubbereend!
Over 20 jaar is Justin Bieber goed dus.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens, met de kanttekening dat ABBA in die tijd net zo goed werd verguisd.
Kan me geen donder schelen of iets verguisd wordt, als ik het leuk vind, vind ik het leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens, met de kanttekening dat ABBA in die tijd net zo goed werd verguisd.
Kan wel.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Abba en Queen in zin noemen kan echt niet
ow wacht....nouja, zoveel dagen is 368 toch niet?quote:
Jawel, ik deed het.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Abba en Queen in 1 zin noemen kan echt niet
Wat is er mis met 130bpm?quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit ook niet echt een fijne dansplaat, Eternity heeft bijv een fijner BPM
ik heb het zelf 5 keer nageteldquote:
Nee. Nee. Kan niet.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 20 jaar is Justin Bieber goed dus.
tis al laat...of nog vroegquote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het zelf 5 keer nagetelden kwam tot de conclusie dat het een keer niet aan mij lag
Nice save.quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht....nouja, zoveel dagen is 368 toch niet?
'Heb jij Dancing Queen van Abba wel eens gehoord 'quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Abba en Queen in 1 zin noemen kan echt niet
Dat kan maar dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan me geen donder schelen of iets verguisd wordt, als ik het leuk vind, vind ik het leuk.
Niets, maar iets sneller vind ik fijner om echt op los te gaan.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het zelf 5 keer nagetelden kwam tot de conclusie dat het een keer niet aan mij lag
quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'Heb jij Dancing Queen van Abba wel eens gehoord '
Kan prima
[..]
Kan prima
Ik welquote:
[..]
Kan prima
Wij hebben nu het bulletinquote:
scherp!quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan prima
[..]
Kan prima
Ze zijn wel goed, maar niet echt mijn ding.quote:Op zondag 22 december 2013 03:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Als je de Beatles trouwens ook goed vind, hebben we exact dezelfde smaak.
met Leightonquote:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 03:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed, maar niet echt mijn ding.
Ga je mond spoelen met zeepschoonmaakazijn !quote:
Nee wat een kutnummer is datquote:
terugkomenquote:Op zondag 22 december 2013 03:02 schreef 3rdRock het volgende:
ff pissen tijdens de update...
zal ik nog terugkomen of zal ik naar bed gaan?
Sorry, zelfs ik ben niet perfect.quote:
Je moet dan ook niet afgaan op mijn muzieksmaakquote:Op zondag 22 december 2013 03:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee wat een kutnummer is dat
Terug komen ! Tussen de herrie gebeurt er genoeg leuks. En soms vervangen ze de herrie voor muziek.quote:Op zondag 22 december 2013 03:02 schreef 3rdRock het volgende:
ff pissen tijdens de update...
zal ik nog terugkomen of zal ik naar bed gaan?
Dat wel, nog geen rookruimte binnen helaas.quote:Op zondag 22 december 2013 03:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog altijd geen binnen-WC bij jullie thuis?
Coen doet die nachtdingen niet zo goed helaas.. Giel en Paul doen dat dan toch beter..quote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef ddx het volgende:
Geraldine opdrachten is helaas ook beetje ingekakt...
Perfectie bestaat niet.quote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar gaat mijn geloof in een perfecte wereld
Als je dat wil horen kan je beter Spotify opzetten.quote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef Geralt het volgende:
Draai eens een tof nummertje van Infected Mushroom ofzo
vraag het aanquote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef Geralt het volgende:
Draai eens een tof nummertje van Infected Mushroom ofzo
Oh maar da's wel heel slecht voor je gezondheid hoor, steeds naar buiten lopen met deze kou.quote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat wel, nog geen rookruimte binnen helaas.
Ik kleed me warm aan en ik rook bijna geen tabakquote:Op zondag 22 december 2013 03:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar da's wel heel slecht voor je gezondheid hoor, steeds naar buiten lopen met deze kou.
ik meen het niet! ik vind Queen en Abba beide goedquote:Op zondag 22 december 2013 03:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeepschoonmaakazijn !
Nou vooruit dan maar!quote:Op zondag 22 december 2013 03:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik kleed me warm aan en ik rook bijna geen tabak
voor mijn gevoel is coen altijd meer beetje dj dingetje doe gericht. plaatjes draaien, beetje telefoontjes soms en de gast en zijn Giel en Paul veel meer naar buiten gericht. Vaker de brievenbus enzo, meer interactie. Maar dat is misschien mijn gevoelquote:Op zondag 22 december 2013 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen doet die nachtdingen niet zo goed helaas.. Giel en Paul doen dat dan toch beter..
Cockringquote:Op zondag 22 december 2013 03:05 schreef ChatGirl het volgende:
[gerardekdom] Tom COCKrane[/gerardekdom]
Ik faalquote:
Da's waar, maar niet tegen een plant en ook niet altijd op hetzelfde stukje gras hè.quote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
+ ik kan direct een plasje plegen
Ik mis Gerardquote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)erg-stukgelopen.htmlquote:
Ik geef niet aan goede doelen.quote:
Gewoon van m'n balkon afquote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, maar niet tegen een plant en ook niet altijd op hetzelfde stukje gras hè.
Nulsneeuw?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 03:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens naar Geraldine's lichaamsbouw en herhaal die zin.
Met iemand anders van BNN toch?quote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)erg-stukgelopen.html
Volgens mij heeft ie ook na Emma alweer een ander.
de pleejer!quote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
hoeveel kinderen heeft hij? ééntje of met een andere vriendin ook eentje?quote:Op zondag 22 december 2013 03:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan begreep ik je niet goed, sorry.quote:Op zondag 22 december 2013 03:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen het niet! ik vind Queen en Abba beide goed
1.quote:Op zondag 22 december 2013 03:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel kinderen heeft hij? ééntje of met een andere vriendin ook eentje?
Zie mijn edit. Nu met een andere van BNN.quote:Op zondag 22 december 2013 03:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is die Emma ja, maar dat is dus uit.
[ afbeelding ]
De moeder van z'n zoontje. Is geboren in 2006, dus is al 7.
Die moeder ziet er toch een stuk ouder uit dan 7...quote:Op zondag 22 december 2013 03:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is die Emma ja, maar dat is dus uit.
[ afbeelding ]
De moeder van z'n zoontje. Is geboren in 2006, dus is al 7.
Take your time girl?quote:Op zondag 22 december 2013 03:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pien, heb je de 2e nieuwe binnenkomer in de top 2000 al meegekregen?
quote:Op zondag 22 december 2013 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeder ziet er toch een stuk ouder uit dan 7...
Fooneeties gesgreevun.quote:
[..]
[..]
Nee, een ander. Een waar toplied waarvan ik moet faxenquote:
Wat vind je hiervan?quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij is ook leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 03:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik niet echt, hij vind zichzelf te leuk
Dan schrijf je geen neige...quote:
Welke?quote:Op zondag 22 december 2013 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, een ander. Een waar toplied waarvan ik moet faxen
Niemand gaat dat nu toch allemaal bekijken/luisterenquote:Op zondag 22 december 2013 03:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
https://soundcloud.com/goldfishlive/goldfish-choose-your-own
https://soundcloud.com/daptone-records/the-impressions-rhythm
https://soundcloud.com/yakkle/la-chaleur-demo-version
https://soundcloud.com/badbadnotgood/hedron
https://soundcloud.com/soul-jazz-records/mirror-to-the-soul-clips
https://soundcloud.com/the-impellers/the-impellers-thats-not-my
https://soundcloud.com/dj-august/dj-august-no-need-to-hit-em
https://soundcloud.com/renegadesofjazz/renegades-of-jazz-loopez
https://soundcloud.com/panamacardoon/panama-cardoon-oye
Klein stukje uit mijn favo lijstje op Soundcloud.
quote:Op zondag 22 december 2013 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe mij maar André van Duin - Pizza.
Nickelback - How You Remind Mequote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 22 december 2013 03:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niemand gaat dat nu toch allemaal bekijken/luisteren
ff wachten nog!quote:Op zondag 22 december 2013 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe mij maar André van Duin - Pizza.
heerlijke meebruller!quote:Op zondag 22 december 2013 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nickelback - How You Remind Me
SilentChaos vindt dit leuk
Godverdomme, serieus?quote:Op zondag 22 december 2013 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nickelback - How You Remind Me
SilentChaos vindt dit leuk
Waarom heb jij eigenlijk flikkerlichtjes in je UI?quote:
Ja.quote:
Jawel hoor, zie die post.quote:Op zondag 22 december 2013 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan schrijf je geen neige...
tis kerst....ik vroeg vorig jaar aan henkdej (god hebbe zijn Fok!ziel) om een kerst ava. mijn shandy ava en iets met flikkerlichtjes.....en dit was de uitkomstquote:Op zondag 22 december 2013 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk flikkerlichtjes in je UI?
Ik?quote:Op zondag 22 december 2013 03:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Simple Minds wansmaak is
quote:Op zondag 22 december 2013 03:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis kerst....ik vroeg vorig jaar aan henkdej (god hebbe zijn Fok!ziel) om een kerst ava. mijn shandy ava en iets met flikkerlichtjes.....en dit was de uitkomst
jaa topsjowquote:Op zondag 22 december 2013 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Never made it as a wise man
I couldn't cut it as
A poor man stealing
Tired of living like a blind man
I'm sick of sight without
A sense of feeling
And this is how you remind me
This is how you remind me
Of what I really am
met z'n allen
ik vind vooral dat rustige stuk zo mooi. en dat ie dan daarna helemaal los gaat!quote:Op zondag 22 december 2013 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Never made it as a wise man
I couldn't cut it as
A poor man stealing
Tired of living like a blind man
I'm sick of sight without
A sense of feeling
And this is how you remind me
This is how you remind me
Of what I really am
met z'n allen
Ik vind het een kutnummerquote:Op zondag 22 december 2013 03:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Simple Minds wansmaak is
ja, ik vond em geniaal dus ik blijf en gebruikenquote:
Moet je zo nodig schijten ja?quote:Op zondag 22 december 2013 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik blèr het nu a-cappella
henkdej schijnt nog ergens op FOK! te zijn. Ik kreeg laatst een DM van deze topuser.quote:Op zondag 22 december 2013 03:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis kerst....ik vroeg vorig jaar aan henkdej (god hebbe zijn Fok!ziel) om een kerst ava. mijn shandy ava en iets met flikkerlichtjes.....en dit was de uitkomst
Hij postte paar dagen geleden nog in deze reeksquote:Op zondag 22 december 2013 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
henkdej schijnt nog ergens op FOK! te zijn. Ik kreeg laatst een DM van deze topuser.
Het is scheiße jaquote:Op zondag 22 december 2013 03:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je zo nodig schijten ja?
serieus? waarom heb ik dat gemist???quote:Op zondag 22 december 2013 03:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij postte paar dagen geleden nog in deze reeks
in de krochten van FOK!quote:Op zondag 22 december 2013 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
henkdej schijnt nog ergens op FOK! te zijn. Ik kreeg laatst een DM van deze topuser.
Is dat de broer van marcodej?quote:Op zondag 22 december 2013 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, toen kreeg ik ook die DM, woensdag.quote:Op zondag 22 december 2013 03:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij postte paar dagen geleden nog in deze reeks
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, toen kreeg ik ook die DM, woensdag.
henkdej is geen gristen volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat de broer van marcodej?
Dan kunnen het nog steeds broers zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
henkdej is geen gristen volgens mij.
quote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef Geralt het volgende:
Tututututuuttttu
Als je dan toch nummers gaat draaien met overmatig gebruik van de letter T draai dan de them van The A-Team
3FM kan wel een RTL7 kwaliteitsboost gebruikten jaquote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef Geralt het volgende:
Tututututuuttttu
Als je dan toch nummers gaat draaien met overmatig gebruik van de letter T draai dan de them van The A-Team
Dat stugge kanjerpubliek doet verder ook niets, maar het is 2 uitersten inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 03:18 schreef heloef het volgende:
Handig wel, als je er in faalt om ook maar iets van een sfeer neer te zetten gooi je gewoon die Tsunami er in.
Om zes uur 's nachts post niemand meer.quote:Op zondag 22 december 2013 03:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan niet slapen, dus heb sr maar even aangezet.Jullie weten ook van geen ophouden hé
Ik ben er weer, je verwacht het nietquote:Op zondag 22 december 2013 03:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan niet slapen, dus heb sr maar even aangezet.Jullie weten ook van geen ophouden hé
quote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serieus? waarom heb ik dat gemist???
quote:
Beter wat te drinken fixen dan wat te drinken faxenquote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, rappers. Kan ik weer wat te drinken gaan fixen.
wodka?quote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, rappers. Kan ik weer wat te drinken gaan fixen.
Dank je, dit zit dus nu weer een dag of 3 in mijn hoofdquote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef Geralt het volgende:
Tututututuuttttu
Jij moet aan je aantal posts werkenquote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er weer, je verwacht het niet
en ook geen sport huilie?quote:Op zondag 22 december 2013 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
henkdej is geen gristen volgens mij.
801 vandaagquote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij moet aan je aantal posts werken
quote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter wat te drinken fixen dan wat te drinken faxen
Zover ik weet niet.quote:
Nee. Wijnquote:
Giet er hier maar in. Tegen de zurigheid.quote:Op zondag 22 december 2013 03:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik pak nog een biertje. Staat er iemand droog?
Al veel te langquote:Op zondag 22 december 2013 03:20 schreef OllieWilliams het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef 2cv het volgende:
"Ik ken jullie NOG niet"
Maar ik gok dat ze binnenkort niet weet wie van hun haar bezwangerd heeft
Proostquote:Op zondag 22 december 2013 03:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Giet er hier maar in. Tegen de zurigheid.
Ja laatste 2 weken in december zijn altijd heel goed voor m'n postcountquote:
Carnaval Festival in de Efteling. Geen dank.quote:Op zondag 22 december 2013 03:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dank je, dit zit dus nu weer een dag of 3 in mijn hoofd
rood/wit of rosé?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 03:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Al veel te lang
je ehbt mijn nummer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dit is FOK!. Iedereen staat hier droog.quote:Op zondag 22 december 2013 03:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Wit.quote:
ft. Siep & Kroket?quote:
RTquote:Op zondag 22 december 2013 03:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is FOK!. Iedereen staat hier droog.
Friesland is veel te ver wegquote:
zoet/droog?quote:
Echt, ik maakte m'n account aan en sindsdien is het niets meerquote:Op zondag 22 december 2013 03:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is FOK!. Iedereen staat hier droog.
Weet ik veel.quote:
Die shit uit de jaren 10 ook niet.quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Bon Jovi. We zitten in de jaren 10. Niemand wilt die shit uit de jaren 80 nog horen.
Goede muziek uit de jaren 80 wil ik best horen.quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Bon Jovi. We zitten in de jaren 10. Niemand wilt die shit uit de jaren 80 nog horen.
dan kom ik toch lekker naar Zuid-H of Noord-B? ik zeg mn werk op en ga fulltime jou plezieren want zo rol ik.quote:
Op.quote:
Deze shit in ieder geval niet nee.quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Jij bent een leuke userquote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die shit uit de jaren 10 ook niet.
Hahaquote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Echt, ik maakte m'n account aan en sindsdien is het niets meer
Spreek voor jezelf !quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel.. Guns n Rosesquote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Asskicker14 het volgende:
aha, zoveel al op dusquote:
Wat is dit nou weer voor hosselpoging?quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kom ik toch lekker naar Zuid-H of Noord-B? ik zeg mn werk op en ga fulltime jou plezieren want zo rol ik.
lekkere meebruller. beetje het nickelback van de 80s!quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Asskicker14 het volgende:
geplugd door Wilbertgodquote:Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page(...)d_uur=02&mode=platen
Roar zo hoog, je verwacht het niet
Nee, pas 2 biertjes op de hele avond.quote:
een slechte...blijkbaar!quote:Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hosselpoging?
Ja hoorquote:Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker.
Ik vind jou ook uh, oké.
Hoop dat dit gemeend overkomt.
Aangezien ze wel heel erge meuk draaien zou ik zelfs blij zijn met je slechte muziek uit de jaren '80.quote:Op zondag 22 december 2013 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede muziek uit de jaren 80 wil ik best horen.
Jeroen?quote:Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]Zoet is voor 16 jarige sletjes.
hekstek anthemquote:
Je bedoelt Wilbert lamlul?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |