Sander Voortplantinga had toch gewoon een dagelijkse avondshow op 3FM voor de C&S show?quote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef 3rdRock het volgende:
Sander L is ook geen DJ maar een veredelde sidekick. heeft volgens mij, in tegenstelling tot zo'n beetje alle 3fmjocks nooit DJ willen worden. hij is er toevallig ingerold.
mmm, nja..ik weet het niet echt...ik lusiter ook niet heel vaak Coen en Sander. ja, ik denk dat dat echt een duo isquote:Op zondag 22 december 2013 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik bedoel qua rol in het presenteren. Misschien kent ie de knopjes ook wel te slecht..
Ik moet wel, gisteren was het bijna 4 uur. Ik was kapot na 5 minuten werken.quote:Op zondag 22 december 2013 02:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon helemaal niet meer slapen
Op dit uur nog?quote:Op zondag 22 december 2013 02:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
En tijd om weer te gaan, nog even stappen!
Better let as net.quote:
Eindelijk. Wat een troep draaien ze doorgaans zeg.quote:
correct. ik heb ooit het 1 en ander over de radiocarriere van sander gelezen, maar weet niet meer waar...geloof iig niet dat hij erg vond om geen soloshow meer te hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sander Voortplantinga had toch gewoon een dagelijkse avondshow op 3FM voor de C&S show?
Jij snapt hetquote:Op zondag 22 december 2013 02:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eindelijk. Wat een troep draaien ze doorgaans zeg.
Zwak vlees.quote:Op zondag 22 december 2013 02:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik moet wel, gisteren was het bijna 4 uur. Ik was kapot na 5 minuten werken.
Deed ik toen ook, nu opeens vrij wakkerquote:Op zondag 22 december 2013 02:50 schreef rubbereend het volgende:
Ik dacht dat Pino een uur geleden bijna sliep
Heeft met de leeftijd te maken denk ikquote:
kan ik me voorstellen. Sander is meer een presentator dan een DJ. Maar ik vind net als met coen de combi meer dan beide DJ's alleen. Bij Timur en Ramon heb ik dat ook. Samen zijn ze leuker dan alleen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correct. ik heb ooit het 1 en ander over de radiocarriere van sander gelezen, maar weet niet meer waar...geloof iig niet dat hij erg vond om geen soloshow meer te hebben.
Mooi, ik lust wel wat drinken. Kan je dat halen voor mij?quote:Op zondag 22 december 2013 02:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deed ik toen ook, nu opeens vrij wakker
Jij bent ook 31 ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft met de leeftijd te maken denk ik
Vroeger was alles beter?quote:Op zondag 22 december 2013 02:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft met de leeftijd te maken denk ik
het SR gevaarquote:Op zondag 22 december 2013 02:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deed ik toen ook, nu opeens vrij wakker
quote:
Overmorgen 37quote:
Jawel, want geen wekker om 7u dus dat wordt sowieso al meer slapen dan 4 a 5u.quote:Op zondag 22 december 2013 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het SR gevaarniks bijslapen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |