Eenschquote:Op zondag 22 december 2013 02:46 schreef Strani het volgende:
Goh, ik vind Coen het juist altijd prima doen. Gewoon prettig.
Coen doet de knopjes enzo....maar die 2 hebben idd wel een duopresentatie. net als Ramon dat steeds meer geworden is bij Timurquote:Op zondag 22 december 2013 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik krijg altijd het idee dat Coen de sidekick is
quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Moet je aanvragen joh!
Afgekapt in 3,2,1.
Coen is wat serieuzer en vaak zijn dat inderdaad juist de aangevers.quote:Op zondag 22 december 2013 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik krijg altijd het idee dat Coen de sidekick is
Ja, ik weet het. Maar ik bedoel qua rol in het presenteren. Misschien kent ie de knopjes ook wel te slecht..quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Coen doet de knopjes enzo....maar die 2 hebben idd wel een duopresentatie. net als Ramon dat steeds meer geworden is bij Timur
Ik zou liever een stukje muziek aanvragenquote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Moet je aanvragen joh!
Afgekapt in 3,2,1.
Jij gaat gewoon helemaal niet meer slapenquote:Op zondag 22 december 2013 02:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Shit is was aan het afsluiten maar wil nog wel even de Bingoplayers meekrijgen.![]()
#nooitmeerslapenquote:Op zondag 22 december 2013 02:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon helemaal niet meer slapen
Sander Voortplantinga had toch gewoon een dagelijkse avondshow op 3FM voor de C&S show?quote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef 3rdRock het volgende:
Sander L is ook geen DJ maar een veredelde sidekick. heeft volgens mij, in tegenstelling tot zo'n beetje alle 3fmjocks nooit DJ willen worden. hij is er toevallig ingerold.
mmm, nja..ik weet het niet echt...ik lusiter ook niet heel vaak Coen en Sander. ja, ik denk dat dat echt een duo isquote:Op zondag 22 december 2013 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik bedoel qua rol in het presenteren. Misschien kent ie de knopjes ook wel te slecht..
Ik moet wel, gisteren was het bijna 4 uur. Ik was kapot na 5 minuten werken.quote:Op zondag 22 december 2013 02:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon helemaal niet meer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |