SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
volledig mee eensquote:Op zondag 22 december 2013 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. Sander is meer een presentator dan een DJ. Maar ik vind net als met coen de combi meer dan beide DJ's alleen. Bij Timur en Ramon heb ik dat ook. Samen zijn ze leuker dan alleen.
Goh 31..zo jong nog, en zo weinig zorgen. Wat zou ik er veel voor over hebben om weer 31 te zijn zeg. Prachttijd was dat. Totale vrijheid.quote:
das nog niet bijslapen hèquote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, want geen wekker om 7u dus dat wordt sowieso al meer slapen dan 4 a 5u.
Detail.quote:Op zondag 22 december 2013 02:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
.. Maar vroeger was er geen Fok.
quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh 31..zo jong nog, en zo weinig zorgen. Wat zou ik er veel voor over hebben om weer 31 te zijn zeg. Prachttijd was dat. Totale vrijheid.
Ik ben nu 32.
Voor mij is dat wel bijslapen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
das nog niet bijslapen hèdas gewoon een keer een goede nachtrust..... maarja je bent nog jong
Probeer ik ook wel eens. Ik vind het in 99,99% van de gevallen 3 keer niks.quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zei ik ook vaak totdat ik andere dingen ben gaan doen en andere dingen heb ontdekt.
Je bent gewoon een cultuurbarbaar jijquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die van de Simple Minds goed kunnen vindenSmaak.
Whahahahahaha ! ! !quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh 31..zo jong nog, en zo weinig zorgen. Wat zou ik er veel voor over hebben om weer 31 te zijn zeg. Prachttijd was dat. Totale vrijheid.
Ik ben nu 32.
Hij is 20, te jong om het te begrijpenquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een cultuurbarbaar jij
wansmaak is ook smaakquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die van de Simple Minds goed kunnen vindenSmaak.
Probeer eens Soundcloud ofzo (indie muziek en dat is niet Indonesische muziek dus).quote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Probeer ik ook wel eens. Ik vind het in 99,99% van de gevallen 3 keer niks.
Iets met een ouwe fietsquote:
Ik vind Simply Red ook vreselijk, net als alorsquote:Op zondag 22 december 2013 02:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een cultuurbarbaar jij
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Whahahahahaha ! ! !
* 2cv huilt zachtjes.
Met een volvoquote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef Strani het volgende:
Jezelf een leuke single moeder noemen. Da's zorgwekkend.
Heeft ook vast kort haar. Pittig.
Ik zal proberen het te onthouden.quote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Probeer eens Soundcloud ofzo (indie muziek en dat is niet Indonesische muziek dus).
heb ik gedaanquote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:56 schreef ChatGirl het volgende:
The Key The Secret
![]()
Waarom draait Paul deze niet
quote:
Zo'n eentje die achter centraal station staat waar je maar 5 euro voor hoeft neer te tellenquote:
Heeft hij en datingbureau ?quote:
Applaus voor K_Squote:
Dat is z'n vorige chickquote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is mede mogelijk gemaakt door photomania.nl
Ik denk dat het gros onder de 30 is. Sterker nog, het gros daar was amper geboren toenquote:
Is dat zo goedkoop tegenwoordig? Kan je verdere info PM-en?quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n eentje die achter centraal station staat waar je maar 5 euro voor hoeft neer te tellen
vrouwen van eind 20quote:
nee, op gepikt via een ander internetforum en zij begon! en t was gratiesch!quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n eentje die achter centraal station staat waar je maar 5 euro voor hoeft neer te tellen
Oja, da's waar ook.quote:
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros onder de 30 is. Sterker nog, het gros daar was amper geboren toen
Zit je nou nog steeds aan de azijn?quote:
Queen, Abba, oude meuk. Dat soort shit. Niet dat computergebliep.quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat voor genre vind jij leuk? Noem eens wat platen.
just a few days en je valt in de smaak bij rubbereend!quote:
Waarom heeft hij dan zoveel interesse in die meid ?quote:
is hij nog bij die? Want hij heeft toch een paar relaties gehad de afgelopen jaren?quote:Op zondag 22 december 2013 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is mede mogelijk gemaakt door photomania.nl
Is z'n vorige.quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is hij nog bij die? Want hij heeft toch een paar relaties gehad de afgelopen jaren?
Ja, nu hoeft 't niet meerquote:
Warme chocolademelkquote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds aan de azijn?
Eens, met de kanttekening dat ABBA in die tijd net zo goed werd verguisd.quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Queen, Abba, oude meuk. Dat soort shit. Niet dat computergebliep.
Abba en Queen in 1 zin noemen kan echt nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Queen, Abba, oude meuk. Dat soort shit. Niet dat computergebliep.
Tel eens even goed.quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just a few days en je valt in de smaak bij rubbereend!
Over 20 jaar is Justin Bieber goed dus.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens, met de kanttekening dat ABBA in die tijd net zo goed werd verguisd.
Kan me geen donder schelen of iets verguisd wordt, als ik het leuk vind, vind ik het leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens, met de kanttekening dat ABBA in die tijd net zo goed werd verguisd.
Kan wel.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Abba en Queen in zin noemen kan echt niet
ow wacht....nouja, zoveel dagen is 368 toch niet?quote:
Jawel, ik deed het.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Abba en Queen in 1 zin noemen kan echt niet
Wat is er mis met 130bpm?quote:Op zondag 22 december 2013 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit ook niet echt een fijne dansplaat, Eternity heeft bijv een fijner BPM
ik heb het zelf 5 keer nageteldquote:
Nee. Nee. Kan niet.quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 20 jaar is Justin Bieber goed dus.
tis al laat...of nog vroegquote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het zelf 5 keer nagetelden kwam tot de conclusie dat het een keer niet aan mij lag
Nice save.quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht....nouja, zoveel dagen is 368 toch niet?
'Heb jij Dancing Queen van Abba wel eens gehoord 'quote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Abba en Queen in 1 zin noemen kan echt niet
Dat kan maar dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan me geen donder schelen of iets verguisd wordt, als ik het leuk vind, vind ik het leuk.
Niets, maar iets sneller vind ik fijner om echt op los te gaan.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het zelf 5 keer nagetelden kwam tot de conclusie dat het een keer niet aan mij lag
quote:Op zondag 22 december 2013 03:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'Heb jij Dancing Queen van Abba wel eens gehoord '
Kan prima
[..]
Kan prima
Ik welquote:
[..]