quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind je een toffere user dan Pino, die wraak ik bij dezen.
Ik wilde zeker weten dat geen nobuddie m kaapte zodat de OP erin kanquote:
Dat boeit dus vrij weinig (behalve als men de OP wil aanpassenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vroeger, toen was het pas fijn. De laatste opende ook...
De OP staat er toch al in?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde zeker weten dat geen nobuddie m kaapte zodat de OP erin kan
Ok, mooi, is dat geregeld. Niets meer aan doen.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, mooi, is dat geregeld. Niets meer aan doen.
Dat moest fipo zijn (autcorrectiequote:
Haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat moest fipo zijn (autcorrectie) maar weer weggehaald want je was mij voor.
is er al een lijst ??quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef borisz het volgende:
Maar weer traditiegetrouw CL & MT aanvragen.
wij wel, maar dat mensen dan verbaasd zijn dat dat ding zoveel stroom gebruikt. Nee, je zet dat ding als het even kan niet voor niets in een eigen groepquote:
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Claudia de Breij eigenlijk nog wat dit jaar?
Op een schilderij staan en wat aandacht ophoeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoop het, ze is toch 1 van de mensen geweest die SR heeft vorm gegeven. En dat was erg leuk dat eerste jaar. EIgenlijk alleen ge-evenaard door de jaargang met Rob, Gerard en Michiel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wegblijven voor een tientje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef DeLuna het volgende:
Hapte ik toch bijna op een negatieve opmerking.
Zen Luna, ZEN!
Mijn opmerking was belangstelling, niet negatief, ouwe pikquote:
Leg ik 10 bijquote:
Dan weet ik niet welke Luna bedoelt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn opmerking was belangstelling, niet negatief, ouwe pik
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:39 schreef borisz het volgende:
Roel liggen de luchtdrumstokjes al weer klaar voor de veiling?
Henk!!!!!!quote:
heeft nog lang op 1 gestaan ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met deze plaat eigenlijk
Dit jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met deze plaat eigenlijk
Crea Bea!quote:
Ze zeggen ook niet gewoon BNN. Net als dat het niet gewoon hallo hallo hallo is.quote:
Weet ik!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zeggen ook niet gewoon BNN. Net als dat het niet gewoon hallo hallo hallo is.
quote:
Doen het nog niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef asco het volgende:
Zijn er linkjes van streams, webcams etc?
Gelukkigquote:
Ja. Je kan alles aanvragenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:22 schreef Evertjan het volgende:
kan je nog wel bieden op Living Doll nu Gerard niet in het glazen huis zit?
die Amsterdammer?quote:
ik komende nacht gewoon thuisquote:
Godverdomme, baas!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request_2013#Tijdschema
quote:
die mag wel in de OPquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Who caresquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind haar echt strontirritant na Expeditie Robinson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giel in het 6-10 blok natuurlijk. Maar die avonduren van hem ben ik wel benieuwd naar, of ik weer een beetjede oude Giel te horen krijg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
als hij zn eigen glazen niet ingooit wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Rabbering is er ook bij?
Ik zag laatst bij DWDD dat hij een heel raar kapsel had. Maar altijd beter dan Giel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
als hij zn eigen glazen niet ingooit wel ja
Ja hij heeft nu gewoon haarquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij DWDD dat hij een heel raar kapsel had. Maar altijd beter dan Giel.
(Giel)
Foto uit 2008 is niet meer normaal hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal
[ afbeelding ]
Apart
[ afbeelding ]
UPC al welquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer had je nu al allerlei oude fragmenten op het eventkanaal van Ziggo, nu niet.
Goed bezig Pino!quote:
Ik bedoel, dat lijkt een normaal persoon. Om die nieuwere versie zou ik met een grote boog omheen lopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Foto uit 2008 is niet meer normaal hoor.
Die krullen zijn juist tofquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat lijkt een normaal persoon. Om die nieuwere versie zou ik met een grote boog omheen lopen.
Dat is niet helemaal correct. De nieuwe ochtendshow van Michiel Veenstra blijft MetMichiel heten.quote:
Ik heb het uiteraard over deze uitvoering van MM, dus de avondshow.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal correct. De nieuwe ochtendshow van Michiel Veenstra blijft MetMichiel heten.
Wat lief van jequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
ALL I WANT FOR CHRISTMAS ISSS YOOOOOUUUHOOOOOOUUUUUUUU
Volgens mij is dat al een paar jaar geleden hoor... toen ze het nog niet via 101TV uitzonden. Wat Ziggo/UPC/etc tegenwoordig doen is namelijk gewoon het signaal van 101TV doorprikken op het etalage/eventkanaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer had je nu al allerlei oude fragmenten op het eventkanaal van Ziggo, nu niet.
Originele naam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal correct. De nieuwe ochtendshow van Michiel Veenstra blijft MetMichiel heten.
Heeft d'r eens een DJ geen flauwe woordspeling met z'n eigen naam als programmanaam, is het wéér niet goed...quote:
Nu heeft ie geen nieuwe naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heeft d'r eens een DJ geen flauwe woordspeling met z'n eigen naam als programmanaam, is het wéér niet goed...
Laatste keer dat ze 's ochtends begonnen is al een jaar of 4-5 geleden hoor...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom gaan ze pas 's avonds het huis in? Was vorige jaren toch al veel eerder op de dag? Scheelt nogal wat uren...
Kijkcijfers, marketing blablaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom gaan ze pas 's avonds het huis in? Was vorige jaren toch al veel eerder op de dag? Scheelt nogal wat uren...
Intern noemen we het ook maar gewoon 'oude MetMichiel' en 'nieuwe MetMichiel' of 'avond-MetMichiel' en 'ochtend-MetMichiel', anders is 't veel te verwarrend.quote:
Wie allemaal wel dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heeft d'r eens een DJ geen flauwe woordspeling met z'n eigen naam als programmanaam, is het wéér niet goed...
Ik kan op 1 na alleen NachteGiel en EkStra bedenken, en dat bestaat allebei niet meer.quote:
Oh, voor m'n gevoel minder lang geleden. Zat ik ernaastquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste keer dat ze 's ochtends begonnen is al een jaar of 4-5 geleden hoor...
Stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar zijn al die andere users?
RabRadio, Effe Ekdom, Dansen met Delsing.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan op 1 na alleen NachteGiel en EkStra bedenken, en dat bestaat allebei niet meer.
Dan heb je alleen nog de Croissandershow
Ik kan het me iig niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh, voor m'n gevoel minder lang geleden. Zat ik ernaast.
Zijn dat flauwe woordspelingen? Uh, oké.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RabRadio, Effe Ekdom, Dansen met Delsing.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef ddx het volgende:
Op deze manier ga ik niet blijven hangen vanavond..
Eerste keer dat ze 's avonds begonnen (en dus 12 uur langer in het huis zaten) was eind 2009, in Groningen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het me iig niet meer herinneren
Die laatste zegt me niet eens watquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RabRadio, Effe Ekdom, Dansen met Delsing.
Ja, daarom, 2009 was de eerste keer dat ik het echt volgde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerste keer dat ze 's avonds begonnen (en dus 12 uur langer in het huis zaten) was eind 2009, in Groningen.
Zelfde als RabRadio geldt ook voor Effe Ekdom, als 'ie Jansen had geheten met z'n achternaam had Effe Jansen echt niet lekker geklonken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste zegt me niet eens watZeker een nachtshow?
En ik zie niet hoe Effe Ekdom een naamspeling is. RabRadio bekt inderdaad lekker.
De een speelde in op de ander.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
Tja RobRadio is ook niet echt naamspeling ?
Rob maakt overal naamspelingen van. Bij hem zou het opvallen als 'ie eens een normale programmanaam zou verzinnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
Tja RobRadio is ook niet echt naamspeling ?
Ik vind Effe Ekdom ook niet klinken, maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde als RabRadio geldt ook voor Effe Ekdom, als 'ie Jansen had geheten met z'n achternaam had Effe Jansen echt niet lekker geklonken.
Tomas Delsing is dat, zelfde Tomas als bij Roos. Is wel een lekker programma met goede muziekjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste zegt me niet eens watZeker een nachtshow?
En ik zie niet hoe Effe Ekdom een naamspeling is. RabRadio bekt inderdaad lekker.
Welke dag, hoe laat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tomas Delsing is dat, zelfde Tomas als bij Roos. Is wel een lekker programma met goede muziekjes
... maar wel op een onmogelijk tijdstip.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tomas Delsing is dat, zelfde Tomas als bij Roos. Is wel een lekker programma met goede muziekjes
Robquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rob maakt overal naamspelingen van. Bij hem zou het opvallen als 'ie eens een normale programmanaam zou verzinnen.
Was in de tijd dat m'n fiets nog houten banden had.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het me iig niet meer herinneren
is dat die dans muziek enzo? dat hoor ik altijd in de auto als we naar huis rijdenquote:
Ochtendshow van hem was altijd wel topquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Robbaas
Ik vind hem altijd zeer vermakelijk. Spijtig dat hij zo weinig zendtijd heeft
Nu je er toch bent, weet je toevallig of Rob en Sander weer gaan babysitten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar wel op een onmogelijk tijdstip.
Zelfde reden waarom ik Ingrid Perez nog nooit op 3FM heb gehoord, dan slaap ik altijd.
Rob is de beste 3FM Dj. Niet altijd de standaard grappenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rob maakt overal naamspelingen van. Bij hem zou het opvallen als 'ie eens een normale programmanaam zou verzinnen.
Jepquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat die dans muziek enzo? dat hoor ik altijd in de auto als we naar huis rijden.. vind het wel leuk..:D
ja, echt leuk radio programma vrijdag middagquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Robbaas
Ik vind hem altijd zeer vermakelijk. Spijtig dat hij zo weinig zendtijd heeft
was die actie niet toegespitst op het babysterfte-idee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, weet je toevallig of Rob en Sander weer gaan babysitten?
Zek0rquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, echt leuk radio programma vrijdag middagmag de hele middag duren
rob mocht toch niet van powned ..?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#TeamRudyquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die Stenders niet boeiend vindt?
#freerudymackay
Nee. Helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#TeamRudy
Luister je wel es op za-zondag naar Radio 6?
Nee, Rob mag niets doen voor SR van zijn werkgever, de clowns van Powned. Heeft 'ie vorig jaar een schriftelijke waarschuwing voor gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
weet je dat ik dat lees op twitter en dan denk ja, daar moet ik echt een keer naar luister... maar dat ik dan vergeet..quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#TeamRudy
Luister je wel es op za-zondag naar Radio 6?
Sander ook al? Sander en Ramon ook al, Klaas ook al door het hele land, is er niets te verzinnen voor ze?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Rob mag niets doen voor SR van zijn werkgever, de clowns van Powned. Heeft 'ie vorig jaar een schriftelijke waarschuwing voor gehad.
Sander is dit jaar verslaggever van acties in het land volgens mij, niets 'vreemds' dus.
Ik blijf dat zo debiel vinden....quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Rob mag niets doen voor SR van zijn werkgever, de clowns van Powned. Heeft 'ie vorig jaar een schriftelijke waarschuwing voor gehad.
Sander is dit jaar verslaggever van acties in het land volgens mij, niets 'vreemds' dus.
Sander en Ramon doen dat alleen voor TV, en Klaas neemt een bus vol helpende handen mee. Zit dus wel degelijk verschil in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sander ook al? Sander en Ramon ook al, Klaas ook al door het hele land, is er niets te verzinnen voor ze?
laat je verrassen !quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sander ook al? Sander en Ramon ook al, Klaas ook al door het hele land, is er niets te verzinnen voor ze?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander en Ramon doen dat alleen voor TV, en Klaas neemt een bus vol helpende handen mee. Zit dus wel degelijk verschil in.
Zou ook zonde zijn om al die leuke acties in het land totaal te negeren natuurlijk. Anders blijft 't alleen maar beperkt tot dat ene plein in het hoge noorden.
doet 't niet..quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Laatste vraag, wanneer komen de streams online en blijven ze dezelfde als vorig jaar, dus: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_brievenbus
Streams komen morgen, waarschijnlijk rond 14.00 uur als de uitzending begint. De TV-uitzending kan je volgen op de normale 3FM-videostream + 101TV. Extra streams zijn redelijk beperkt dit jaar, en zullen via een totaal ander platform gaan als de vorige keer (Windows Media livestreaming is eerder dit jaar geheel uit het raam gegaan, dus kan niet meer worden gebruikt, dus dit jaar via HLS, net als de normale 3FM videostream).quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Laatste vraag, wanneer komen de streams online en blijven ze dezelfde als vorig jaar, dus: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_brievenbus
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb heel veel vragen aan Sirolf. Maar die worden vast niet beantwoord.
Zijn pincode.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Streams komen morgen, waarschijnlijk rond 14.00 uur als de uitzending begint. De TV-uitzending kan je volgen op de normale 3FM-videostream + 101TV. Extra streams zijn redelijk beperkt dit jaar, en zullen via een totaal ander platform gaan (Windows Media livestreaming is eerder dit jaar geheel uit het raam gegaan, dus kan niet meer worden gebruikt, dus dit jaar via HLS, net als de normale 3FM videostream).
Liever een paar 1000 kijkers extra en lagere kwaliteit, dan HD voor maximaal 20 personen. Zegt genoeg zo lijkt me.quote:
Ohja, Friesland he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever een paar 1000 kijkers extra en lagere kwaliteit, dan HD voor maximaal 20 personen. Zegt genoeg zo lijkt me.
Klopt, kwam met een flesje wijn voor Venema aanzettenquote:
Daar is het 'geschiedenis'-tabje voor, kan je het zelf terugzetten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/op
Mooie spam.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is het 'geschiedenis'-tabje voor, kan je het zelf terugzetten.
wat zijn de PRID van de extra streams.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Streams komen morgen, waarschijnlijk rond 14.00 uur als de uitzending begint. De TV-uitzending kan je volgen op de normale 3FM-videostream + 101TV. Extra streams zijn redelijk beperkt dit jaar, en zullen via een totaal ander platform gaan als de vorige keer (Windows Media livestreaming is eerder dit jaar geheel uit het raam gegaan, dus kan niet meer worden gebruikt, dus dit jaar via HLS, net als de normale 3FM videostream).
Nee.quote:
Ik denk (hoop) dat het een andere dan ESRR of Timber wordt. Die van Elliphant kan nog wel eens kans maken.quote:
Die vind ik niet leuk, maar een keer geen dansplaat zou leuk zijn. in 2004-2007 waren het echte 3fmplatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat het een andere dan ESRR of Timber wordt. Die van Elliphant kan nog wel eens kans maken.
Doe een originele plaat die nog niet 10482028x gedraaid wordt, zodat je kans hebt dat ie ook gedraaid wordt. Serieus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef MarijeH het volgende:
Timber.Na een uurtje twijfelen ben ik eruit. Ik ga dit lied aanvragen voor Serious request. Of hebben jullie nog andere/betere suggesties?
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Helloquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik niet leuk, maar een keer geen dansplaat zou leuk zijn. in 2004-2007 waren het echte 3fmplaten
Ja maar daarom juist, tis constant hetzelfde..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
2011: Studio Killers - Ode to the Bouncer
2012: Will.i.am en Britney Spears - Scream & Shout[6]
Allemaal rammers, dus dat zal nu wel weer zo zijn.
SPT / Jaap Eden Awards 2013quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Bij het Sportgala covert oa Charly Luske Get Lucky. Topshow.
kan je verder posten over de Jaap Eden Awardsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT / Jaap Eden Awards 2013
Ja, en nu?
Dat doe ik toch al?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je verder posten over de Jaap Eden Awards
Sowieso, Queenquote:
Goed, eindelijk een goede DJ weer tussen 10 en 12.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat vennie naar de morgen gaat?
Inderdaad sinds Hans Schiffers is het bergafwaarts gegaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed, eindelijk een goede DJ weer tussen 10 en 12.
Domien was niet slecht, maar hij past op geen enkele manier bij 3FM met zijn gesloten en arrogante gedrag. (En natuurlijk zijn presentatiestijl)quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Domiengod naar de avond gaat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een goede zet voor hem. Ik ben benieuwd naar de nieuwe ochtendshow. Ik zal de avondshow Metmichiel wel missen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je na 8 jaar avondradio op zoek bent naar een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat veeeeenie naar de morgen gaat?
Kut, geen goede DJ meer in de avond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Domiengod naar de avond gaat?
Ik mis ericquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kut, geen goede DJ meer in de avond.
Eens! Eric in de avond was tofquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik mis eric
De serieuze en minder serieuze onderwerpen die hij belichtte, Heul veul goede muziek.
Hij moet terug
Roos is opzich ook wel te behappen. Maar ik kan mij nog zo goed herrinderen hoe hij tot twee jaar geleden mijn huiswerkavonden vulde met zijn mooie stemgeluid.quote:
Wat doet zij nu? at5 nog steedsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met Sharid dat was echt tof
De Waan van de Nachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zat eerder nog wel is bij PS radio volgens mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef zeefje het volgende:
Wat doet zij nu? at5 nog steeds
Toen hij bij de NPS zat was hij nog niet zo popi jopi, dit is hij eigenlijk sinds hij bij BNN zit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Domien was niet slecht, maar hij past op geen enkele manier bij 3FM met zijn gesloten en arrogante gedrag. (En natuurlijk zijn presentatiestijl)
Ja das waar ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zat eerder nog wel is bij PS radio volgens mij
Bron?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef themauster het volgende:
Ekdom krijgt trouwens een programma op Radio 6 op de tijd van Ekstra Weekend.
Gok dat je hem de komende week weer veel gaat horen/zien...quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik mis eric
De serieuze en minder serieuze onderwerpen die hij belichtte, Heul veul goede muziek.
Hij moet terug
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Gok dat je hem de komende week weer veel gaat horen/zien...
Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.radioforum.nl/(...)942&p=412087#p412087
Gewoon Ekdoms After Dinner Trip denk ik dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.radioforum.nl/(...)942&p=412087#p412087
Daar riep zo'n Insider sneuneus dat Ekdom naar 538 gingquote:
Misschien. Mensen doen rare dingen somsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar riep zo'n Insider sneuneus dat Ekdom naar 538 ging
Bronquote:Winfried Baijens, Mijke van Wijk en Co de Kloet vullen vanaf januari de doordeweekse avonden op Radio 6 Soul & Jazz met nieuwe programma’s. Zij brengen veel live muziek, doen de nieuwste ontdekkingen en interviewen toonaangevende artiesten uit de wereld van soul en jazz.
Winfried Baijens zal dagelijks van 19.00 tot 22.00 uur te beluisteren zijn in Winfried draait door. Hij ziet het programma al helemaal voor zich: “Bekende soul- en jazzartiesten komen na hun buitenlandse tours bij mij langs. Met muziek van de nieuwe muzikale helden uit die landen. Als iemand een nieuwe cd uit heeft, hoor je die bij mij als eerste. Ook van luisteraars hoor ik graag hun muzikale ontdekkingen.”
Mijke van Wijk en Co de Kloet gaan voor het eerst samen een live radioprogramma presenteren. In Mijke & Co, van 22.00 tot 01.00 uur, laten zij de beste live concerten uit binnen- en buitenland horen. Artiesten komen vertellen over hun nieuwste projecten en er is een wekelijks live podium waar publiek gratis bij kan zijn.
Het duo heeft er veel zin in. “Mijke en ik zijn de ambassadeurs van de levende muziek. Wij gaan het hele land door om op bekende en onbekende podia concerten op te nemen en nieuwe artiesten te ontdekken”, zegt Co de Kloet. Mijke van Wijk vult aan: “Ik heb ontzettend veel zin om samen met Co hét live-programma van de Nederlandse radio te gaan maken. Wij zetten ons allebei al jaren in voor live muziek op de radio en bundelen nu de krachten. Dat moet wel goed worden!”.
Radio 6 Soul & Jazz is te beluisteren via de kabel, online en sinds kort ook via digital radio+, de nieuwe digitale manier van radioluisteren.
Dat was wel ok hoor, vooral met Marijke/Drewquote:
Niet altijd ok, vaak ook een kutonderwerp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel ok hoor, vooral met Marijke/Drew
k vind 3voor12 nu echt vele malen kutter, vind Tomas ook een drama sidekickquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet altijd ok, vaak ook een kutonderwerp.
Die lopen alleen maar lol te trappen met z'n tweeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
k vind 3voor12 nu echt vele malen kutter, vind Tomas ook een drama sidekick
was die niet verzonnen door Claudia die naam?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Het ergste zijn nog wel die 'maar wij hebben het hier ook slecht, er zijn mensen eenzaam en er moeten mensen naar de voedselbank!'-mensen. Er bestaat tenminste een voedselbank hier, daar hebben ze in Afrika nog nooit van gehoord... Als ze het daar zo 'slecht' zouden hebben als hier zijn er geen acties als dit meer nodig... maar dat gaat nog héél lang duren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Zaktabak het volgende:
Dat gezeik over SR elk jaar weer. Dat je kritisch bent, best... Maar tering, telkens weer diezelfde slappe kutsmoezen over belastingcenten en het in eigen zak steken. Bah
Zulke lui moeten een klap in hun nek krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog wel die 'maar wij hebben het hier ook slecht, er zijn mensen eenzaam en er moeten mensen naar de voedselbank!'-mensen. Er bestaat tenminste een voedselbank hier, daar hebben ze in Afrika nog nooit van gehoord... Als ze het daar zo 'slecht' zouden hebben als hier zijn er geen acties als dit meer nodig... maar dat gaat nog héél lang duren.
Goed voorbeeld wat ik rond zie gaan op Twitter/Facebook:
[ afbeelding ]
Ze onderstrepen in ieder geval hun eigen foutenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog wel die 'maar wij hebben het hier ook slecht, er zijn mensen eenzaam en er moeten mensen naar de voedselbank!'-mensen. Er bestaat tenminste een voedselbank hier, daar hebben ze in Afrika nog nooit van gehoord... Als ze het daar zo 'slecht' zouden hebben als hier zijn er geen acties als dit meer nodig... maar dat gaat nog héél lang duren.
Goed voorbeeld wat ik rond zie gaan op Twitter/Facebook:
[ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulke lui moeten een klap in hun nek krijgen.
Dat mensen twijfelen over het effect en hoelang dit succes blijft doordenderen, snap ik. Dat vind ik zelfs positief. Dat meedenken moedig ik ook aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog wel die 'maar wij hebben het hier ook slecht, er zijn mensen eenzaam en er moeten mensen naar de voedselbank!'-mensen. Er bestaat tenminste een voedselbank hier, daar hebben ze in Afrika nog nooit van gehoord...
Kan toch niet allemaal tegelijk man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat? Kensington wil je niet zien? Wat is dat nou.
Vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan toch niet allemaal tegelijk man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |