quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind je een toffere user dan Pino, die wraak ik bij dezen.
Ik wilde zeker weten dat geen nobuddie m kaapte zodat de OP erin kanquote:
Dat boeit dus vrij weinig (behalve als men de OP wil aanpassenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vroeger, toen was het pas fijn. De laatste opende ook...
De OP staat er toch al in?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde zeker weten dat geen nobuddie m kaapte zodat de OP erin kan
Ok, mooi, is dat geregeld. Niets meer aan doen.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, mooi, is dat geregeld. Niets meer aan doen.
Dat moest fipo zijn (autcorrectiequote:
Haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat moest fipo zijn (autcorrectie) maar weer weggehaald want je was mij voor.
is er al een lijst ??quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef borisz het volgende:
Maar weer traditiegetrouw CL & MT aanvragen.
wij wel, maar dat mensen dan verbaasd zijn dat dat ding zoveel stroom gebruikt. Nee, je zet dat ding als het even kan niet voor niets in een eigen groepquote:
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Claudia de Breij eigenlijk nog wat dit jaar?
Op een schilderij staan en wat aandacht ophoeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoop het, ze is toch 1 van de mensen geweest die SR heeft vorm gegeven. En dat was erg leuk dat eerste jaar. EIgenlijk alleen ge-evenaard door de jaargang met Rob, Gerard en Michiel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wegblijven voor een tientje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef DeLuna het volgende:
Hapte ik toch bijna op een negatieve opmerking.
Zen Luna, ZEN!
Mijn opmerking was belangstelling, niet negatief, ouwe pikquote:
Leg ik 10 bijquote:
Dan weet ik niet welke Luna bedoelt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn opmerking was belangstelling, niet negatief, ouwe pik
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:39 schreef borisz het volgende:
Roel liggen de luchtdrumstokjes al weer klaar voor de veiling?
Henk!!!!!!quote:
heeft nog lang op 1 gestaan ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met deze plaat eigenlijk
Dit jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met deze plaat eigenlijk
Crea Bea!quote:
Ze zeggen ook niet gewoon BNN. Net als dat het niet gewoon hallo hallo hallo is.quote:
Weet ik!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zeggen ook niet gewoon BNN. Net als dat het niet gewoon hallo hallo hallo is.
quote:
Doen het nog niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef asco het volgende:
Zijn er linkjes van streams, webcams etc?
Gelukkigquote:
Ja. Je kan alles aanvragenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:22 schreef Evertjan het volgende:
kan je nog wel bieden op Living Doll nu Gerard niet in het glazen huis zit?
die Amsterdammer?quote:
ik komende nacht gewoon thuisquote:
Godverdomme, baas!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request_2013#Tijdschema
quote:
die mag wel in de OPquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Who caresquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind haar echt strontirritant na Expeditie Robinson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giel in het 6-10 blok natuurlijk. Maar die avonduren van hem ben ik wel benieuwd naar, of ik weer een beetjede oude Giel te horen krijg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
als hij zn eigen glazen niet ingooit wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Rabbering is er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |