Net zo geil als tongzoenen door een brievenbus ?quote:
Wij gaan gewoon los op DJ Norman tochquote:Op zondag 22 december 2013 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, ik klikte dat filmpje meteen weg na 3 secondenzo irritant vind ik dat deuntje.
Inderdaadquote:
Ik woon in Utrecht en toen het er was was ik te jong om het te volgenquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef Strani het volgende:
Mensen uit het midden van het land die roepen te zeuren dat het altijd in Utrecht moet zijn omdat dat makkelijk bereikbaar is, houden weinig rekening met mensen die juist in de uithoeken van het land wonen.
Ik geloof ook niet dat Utrecht de enige stad voor een leuke SR.
True true...quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zou dat kut zijn in dat glazen huis, iedereen die je aankijkt.
quote:
Oh maar het komt vast ooit wel weer die kant op, en anders wel naar een andere stad in de buurt.quote:Op zondag 22 december 2013 02:09 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht en toen het er was was ik te jong om het te volgen
Maarja aan de andere kant, gerrie zit ook gewoon aan de pepquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zou dat kut zijn in dat glazen huis, iedereen die je aankijkt.
Ik dender volgend jaar mooi naar Haarlem voor SR. Ook al ligt de Zuiderzeehet IJsselmeer er tussen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef Strani het volgende:
Mensen uit het midden van het land die lopen te zeuren dat het altijd in Utrecht moet zijn omdat dat makkelijk bereikbaar is, houden weinig rekening met mensen die juist in de uithoeken van het land wonen.
Ik geloof ook niet dat Utrecht de enige stad voor een leuke SR.
That's the spirit! Ik denk dat Haarlem een hele goede editie wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 02:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik dender volgend jaar mooi naar Haarlem voor SR. Ook al ligt de Zuiderzeehet IJsselmeer er tussen.
Eens.quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
That's the spirit! Ik denk dat Haarlem een hele goede editie wordt.
Een hele goede editie? Waar baseer je dat nu al op dan?quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet vervelend. Maar Tsunami vind ik ook prima.quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft een heerlijke plaat, sorry haters
Ik geloof dat ik hem ook wel goed vindquote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft een heerlijke plaat, sorry haters
Op de stad zelf. Waar deze hele discussie zojuist om draaitquote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een hele goede editie? Waar baseer je dat nu al op dan?
Ik zeg Dunequote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Doe dit nummer dan als standaard nummer voor dit jaar:
Wedden dat iedereen los gaat?
Gewoon No Goodquote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Doe dit nummer dan als standaard nummer voor dit jaar:
Wedden dat iedereen los gaat?
Is Gerard (G)Ekdom er bij ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft het een Uni en een voetbalclub?quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet hoe het publiek in Haarlem gaat reageren? Dat lijkt me ook wel belangrijk.quote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de stad zelf. Waar deze hele discussie zojuist om draait
Gevoel en zulks. Minder zeikerds dat het ver weg is.quote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast wel. Die slaat geen twee jaar op rij over. En Giel zal er ook wel bij zijn want het is z'n thuisstad.quote:
Wel meer achterland.quote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef iAvani het volgende:
[..]
Heeft het een Uni en een voetbalclub?
dat is wel zeker, net als Gielquote:
Ik gok dat Haarlem een sfeer krijgt zoals Leiden twee jaar geleden.quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet hoe het publiek in Haarlem gaat reageren? Dat lijkt me ook wel belangrijk.
Dan hebben ze nu al een voorsprong.quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel. Die slaat geen twee jaar op rij over. En Giel zal er ook wel bij zijn want het is z'n thuisstad.
Oh, 2x neequote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef iAvani het volgende:
[..]
Het was een echte vraag. Ik heb geen idee ;P
quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef iAvani het volgende:
Haha! Ger denkt dat intro van Thriller de deur is
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
Ver weg is natuurlijk enorm relatief, want Haarlem is voor mij verder weg dan Leeuwarden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gevoel en zulks. Minder zeikerds dat het ver weg is.
Heeft ie Thriler gemixt? Veelzijdige manquote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik geloof dat die remix van Calvin Harris
Ja waardeloos dusquote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat Haarlem een sfeer krijgt zoals Leiden twee jaar geleden.
Leiden en Adam zijn vlakbijquote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef iAvani het volgende:
[..]
Da's wel balen dan. Vooral die studentenverenigingen zijn vaak leuk.
Ik dacht dat Haarlem wel een actief nachtleven heeft. En studenten zullen er zat komen vanuit Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef iAvani het volgende:
[..]
Da's wel balen dan. Vooral die studentenverenigingen zijn vaak leuk.
Echtquote:
nee, ik liep nog wat achter met de webcamstream enzo. en mijn hersenen werken nogal traag..quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie Thriler gemixt? Veelzijdige man
quote:
Mwa, geen verkeerd nummer, probleem is dat je hem te vaak hoortquote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Dat
racoon nummer speciaal voor SR is ook maar een tering saai zaaddodend nummer, eentonige shit van hem altijd
Vergelijkbare achterban inderdaad. Niet zo working class als Eindje en Earnskequote:
Ik snap je, maar Haarlem ligt centraler dus hoeven mensen minder ver te reizen. Dus minder gezeik over de afstand.quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ver weg is natuurlijk enorm relatief, want Haarlem is voor mij verder weg dan Leeuwarden bijvoorbeeld.
Ja, leg hem nog even uit ook.quote:
Dat nummer met dat kloppende hartje ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Dat
racoon nummer speciaal voor SR is ook maar een tering saai zaaddodend nummer, eentonige shit van hem altijd
Ik ben al in mijn kruis aan het grijpenquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben even aan het moonwalken hoor.
Haarlem is wat makkelijker te bereiken dan Leeuwarden voor zo'n beetje alles dat niet in Friesland Goningen of Drenthe woont...quote:
Haarlem ligt centraler? voor mij nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je, maar Haarlem ligt centraler dus hoeven mensen minder ver te reizen. Dus minder gezeik over de afstand.
Precies dit dus, het is allemaal relatief.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Haarlem ligt centraler? voor mij niet
lees mijn post uit het vorige topic nou eens terugquote:
Je hebt Bruce gemist.quote:
Ohwquote:
Heele is inderdaad echt een jostikeus.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef iAvani het volgende:
Ze moeten Serious Request 2015 in Heerlen tijdens carnaval houden...
Anders zie ik die editie niet zitten
Ik ben niet teleurgesteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |