Net zo geil als tongzoenen door een brievenbus ?quote:
Wij gaan gewoon los op DJ Norman tochquote:Op zondag 22 december 2013 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, ik klikte dat filmpje meteen weg na 3 secondenzo irritant vind ik dat deuntje.
Inderdaadquote:
Ik woon in Utrecht en toen het er was was ik te jong om het te volgenquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef Strani het volgende:
Mensen uit het midden van het land die roepen te zeuren dat het altijd in Utrecht moet zijn omdat dat makkelijk bereikbaar is, houden weinig rekening met mensen die juist in de uithoeken van het land wonen.
Ik geloof ook niet dat Utrecht de enige stad voor een leuke SR.
True true...quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zou dat kut zijn in dat glazen huis, iedereen die je aankijkt.
quote:
Oh maar het komt vast ooit wel weer die kant op, en anders wel naar een andere stad in de buurt.quote:Op zondag 22 december 2013 02:09 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht en toen het er was was ik te jong om het te volgen
Maarja aan de andere kant, gerrie zit ook gewoon aan de pepquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zou dat kut zijn in dat glazen huis, iedereen die je aankijkt.
Ik dender volgend jaar mooi naar Haarlem voor SR. Ook al ligt de Zuiderzeehet IJsselmeer er tussen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef Strani het volgende:
Mensen uit het midden van het land die lopen te zeuren dat het altijd in Utrecht moet zijn omdat dat makkelijk bereikbaar is, houden weinig rekening met mensen die juist in de uithoeken van het land wonen.
Ik geloof ook niet dat Utrecht de enige stad voor een leuke SR.
That's the spirit! Ik denk dat Haarlem een hele goede editie wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 02:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik dender volgend jaar mooi naar Haarlem voor SR. Ook al ligt de Zuiderzeehet IJsselmeer er tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |