quote:
Mwa, geen verkeerd nummer, probleem is dat je hem te vaak hoortquote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Dat
racoon nummer speciaal voor SR is ook maar een tering saai zaaddodend nummer, eentonige shit van hem altijd
Vergelijkbare achterban inderdaad. Niet zo working class als Eindje en Earnskequote:
Ik snap je, maar Haarlem ligt centraler dus hoeven mensen minder ver te reizen. Dus minder gezeik over de afstand.quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ver weg is natuurlijk enorm relatief, want Haarlem is voor mij verder weg dan Leeuwarden bijvoorbeeld.
Ja, leg hem nog even uit ook.quote:
Dat nummer met dat kloppende hartje ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Dat
racoon nummer speciaal voor SR is ook maar een tering saai zaaddodend nummer, eentonige shit van hem altijd
Ik ben al in mijn kruis aan het grijpenquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben even aan het moonwalken hoor.
Haarlem is wat makkelijker te bereiken dan Leeuwarden voor zo'n beetje alles dat niet in Friesland Goningen of Drenthe woont...quote:
Haarlem ligt centraler? voor mij nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je, maar Haarlem ligt centraler dus hoeven mensen minder ver te reizen. Dus minder gezeik over de afstand.
Precies dit dus, het is allemaal relatief.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Haarlem ligt centraler? voor mij niet
lees mijn post uit het vorige topic nou eens terugquote:
Je hebt Bruce gemist.quote:
Ohwquote:
Heele is inderdaad echt een jostikeus.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef iAvani het volgende:
Ze moeten Serious Request 2015 in Heerlen tijdens carnaval houden...
Anders zie ik die editie niet zitten
Ik ben niet teleurgesteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |