Vergelijkbare achterban inderdaad. Niet zo working class als Eindje en Earnskequote:
Ik snap je, maar Haarlem ligt centraler dus hoeven mensen minder ver te reizen. Dus minder gezeik over de afstand.quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ver weg is natuurlijk enorm relatief, want Haarlem is voor mij verder weg dan Leeuwarden bijvoorbeeld.
Ja, leg hem nog even uit ook.quote:
Dat nummer met dat kloppende hartje ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Dat
racoon nummer speciaal voor SR is ook maar een tering saai zaaddodend nummer, eentonige shit van hem altijd
Ik ben al in mijn kruis aan het grijpenquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben even aan het moonwalken hoor.
Haarlem is wat makkelijker te bereiken dan Leeuwarden voor zo'n beetje alles dat niet in Friesland Goningen of Drenthe woont...quote:
Haarlem ligt centraler? voor mij nietquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je, maar Haarlem ligt centraler dus hoeven mensen minder ver te reizen. Dus minder gezeik over de afstand.
Precies dit dus, het is allemaal relatief.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Haarlem ligt centraler? voor mij niet
lees mijn post uit het vorige topic nou eens terugquote:
Je hebt Bruce gemist.quote:
Ohwquote:
Heele is inderdaad echt een jostikeus.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef iAvani het volgende:
Ze moeten Serious Request 2015 in Heerlen tijdens carnaval houden...
Anders zie ik die editie niet zitten
Ik ben niet teleurgesteldquote:
Er wonen meer mensen in een radius van 50km rondom Haarlem dan rondom Leeuwarden.quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies dit dus, het is allemaal relatief.
Sowieso Heerlenquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef iAvani het volgende:
Ze moeten Serious Request 2015 in Heerlen tijdens carnaval houden...
Anders zie ik die editie niet zitten
ik heb ooit eens gehoord dat die stad niet is ontworpen door architecten, maar door seriemoordenaars....geloof dat Hans Dorrestein dat ooit gezegd heeft...quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Strani het volgende:
Ik maak me meer zorgen (relatief, er zijn ergere dingen) over Heerlen. Van die stad weet ik ook echt helemaal niets.
Voor jou ...quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Haarlem ligt centraler? voor mij niet
Dat wordt een flopshow. Alleen de locatie al, godverdomme ver weg.quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Strani het volgende:
Ik maak me meer zorgen (relatief, er zijn ergere dingen) over Heerlen. Van die stad weet ik ook echt helemaal niets.
Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Sowieso Heerlen. Komen ze een keer naar Limburg, nemen ze de meest dooie stad van de provincie
Allemaal Duitsers en Belgen bij het Glazen Huis..quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heele is inderdaad echt een jostikeus.
Hahaquote:Op zondag 22 december 2013 02:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit eens gehoord dat die stad niet is ontworpen door architecten, maar door seriemoordenaars....geloof dat Hans Dorrestein dat ooit gezegd heeft...
Kutstad eerste klas.quote:Op zondag 22 december 2013 02:16 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |