Dat dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Reclame, daar moet FOK! het van hebben. Maar om weer een abo te namen. Nee.
Oh, dat verhaal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Booslims: Wilders doden om sticker
Idd.quote:
Het is vooral die kinderachtige reacties iedere keer. Wilders hangt de kleuter uit met zijn sticker/opmerkingen en de doelgroep die hij aanvalt reageert er net zo kinderachtig op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd.
Al moet ik wel zeggen dat onze Moslim vrinden in Nederland wel altijd boos uit hun ogen kijken. Maar dat is enkel mijn observatie
quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomme, net na 3 weken shipping mn shirts binnen, maken ze een nieuwe die keihard is
Dacht aan eenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk hier; een keihard shirt:
[ afbeelding ]
Daar kan je je anders nog vrij gemakkelijk in bewegen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht aan een
[ afbeelding ]
Dat wel. Ze waren hun tijd toen ver vooruitquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kan je je anders nog vrij gemakkelijk in bewegen.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wel. Ze waren hun tijd toen ver vooruit
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hard in de zin van awesome/nice/keigaaf jongu
Been there, done that.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:05 schreef Thaboel het volgende:
Partijtje brakGister 2 flesjes van á 80eu het stuk weg gedronken
Geen TK'tje voor het slapengaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:05 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn Russische, Joodse familie uit Israel is hier, oom en tante. Ik zit hier om 10 over 3 's middags al Bourbon shotjes achterover te slaan![]()
tk?quote:
Je lijkt nu een beetje op Hoogvliegerquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tactisch kotsje. Of ben ik nu heel studentikoos bezig?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:05 schreef Thaboel het volgende:
Ik doe alleen nog maar leuke dingen. En kotsen is niet leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Om hier BB te quoten: iedereen wil op mij lijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je lijkt nu een beetje op Hoogvlieger
Deze man weetquote:
Glenmorangie Original single maltquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze staan iig op het kerst-ik-gun-mezelf-weer-wat-lekkers-bestellijstje. Iemand nog een suggestie voor een 3e fles? Liefst onder 30e.
Goeie. Als ik die lekker vind dan probeer ik de volgende keer de Quinta Ruban van hetzelfde huis.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Glenmorangie Original single malt![]()
Of een speciale Famous Grouse Vintage editie
Ik kots liever een keer dan dat ik daarna een dag brak ben. Zonde van de dagquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar leuke dingen. En kotsen is niet leukNu even uitbrakken en vanavond weer een feestje to 0600 morgenochtend
Rot eens op met je domme geneuzel manquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Portemonnee wilt niet meer dicht zoveel cash
Ongesteld schat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot eens op met je domme geneuzel man
Omruilen voor een tientjesbiljet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Portemonnee wilt niet meer dicht zoveel cash
Dan heb ik nog meer...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Omruilen voor een tientjesbiljet.
BB is natuurlijk al een hele baas met zijn 3 weken dienstjaren bij VeVa...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot eens op met je domme geneuzel man
dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB is natuurlijk al een hele baas met zijn 3 weken dienstjaren bij VeVa...
goede keuze!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze staan iig op het kerst-ik-gun-mezelf-weer-wat-lekkers-bestellijstje. Iemand nog een suggestie voor een 3e fles? Liefst onder 30e.
He bah. :pquote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef EllaN het volgende:
Ik geniet ondertussen van een glas port.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef EllaN het volgende:
Ik geniet ondertussen van een glas port.
Nah dronken worden op breezertjes is hipquote:
Bier en mix 14,9, daar is alles mee gezegdquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah dronken worden op breezertjes is hip
Schuif ik toch liever bij EllaN aan met een goed portjequote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bier en mix 14,9, daar is alles mee gezegd
Jij bent dan ook al een oude knar.quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schuif ik toch liever bij EllaN aan met een goed portje
quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al een oude knar.
Ik zal je ff aan stukken schoppen!quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ongestelde kut ga hardlopen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Gelukkig gaat BB inslaan voor een half jaartje en heeft hij sympathieke ouders die hem wel wat gunnen, verder verkeerd BB zich in een situatie die hij als 15 jarige ook heeft meegemaakt: hij mag niet naar binnen in clubs, maar hij komt het toch wel dus het boeit hem nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat ga ik me kostelijk vermaken als BB over geen week geen biertje meer in het cafe mag bestellen, laat staan in de supermarkt of slijter halen.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zal je ff aan stukken schoppen!Moet je maar ps4 spelen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je hebt geen admins op de PS4 schatquote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef m.k het volgende:
[..]Als ik mijn geld wou weggooien zou ik dat doen ja. En alsof je op de PS4 geen admins van 16 jaar hebt die er niet tegen kunnen als ze niet kunnen winnen
Je bedoelt die trieste boer'n keet in het weiland achter je dorpquote:Op zondag 22 december 2013 01:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig gaat BB inslaan voor een half jaartje en heeft hij sympathieke ouders die hem wel wat gunnen, verder verkeerd BB zich in een situatie die hij als 15 jarige ook heeft meegemaakt: hij mag niet naar binnen in clubs, maar hij komt het toch wel dus het boeit hem niet
Haha, Noordwijk aan Zee een boeren keetquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt die trieste boer'n keet in het weiland achter je dorp
Dat is helemaal top danquote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt geen admins op de PS4 schat
Je woont in Lisse pik, niet in NaZ.quote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, Noordwijk aan Zee een boeren keet
Ik ga uit in NaZ "pik". In de zaak wordt toch alleen maar gevochten elke zaterdagquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je woont in Lisse pik, niet in NaZ.
Ik moet vrienden ook voorzien, maak er maar anderhalf van.quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel kratjes pils BB deze week nog mee krijgt van de super.
Maar om een half jaar te overbruggen heeft BB denk ik aan een kratje ook wel genoeg
quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet vrienden ook voorzien, maak er maar anderhalf van.
Haha oh die kuttentjes die daar aan de boulevard zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga uit in NaZ "pik". In de zaak wordt toch alleen maar gevochten elke zaterdag
Dan ben ik allang begraven onder de grond johquote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]anderhalf kratje, met je vrienden voor een half jaar, en dan droogliggen
Ja, de boulevaerrrquote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha oh die kuttentjes die daar aan de boulevard zitten.
homoquote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, de boulevaerrrleidsche kut
Uh, de Leische corpskutjes (feuten) hebben wél even wat oorlogsgraven schoongemaakt dit jaar!quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, de boulevaerrrleidsche kut
Ik heb ze gegravenquote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, de Leische corpskutjes (feuten) hebben wél even wat oorlogsgraven schoongemaakt dit jaar!
Hebben jij en je maten al zoiets gedaan?
geen sletjes meer, heb 1 vastequote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe t rustig aan met de sletjes, ik ga the Great Gatsby afkijken.
Laat mij even weten of ik de 2012 versie ook op mijn to see list moet zettenquote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe t rustig aan met de sletjes, ik ga the Great Gatsby afkijken.
Kan ik je nu al vertellen: JA!. Zorg wel dat je goed scherm en geluid hebt, erg belangrijk bij deze film.quote:Op zondag 22 december 2013 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij even weten of ik de 2012 versie ook op mijn to see list moet zetten
Ja heuwrrrquote:Op zondag 22 december 2013 01:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
geen sletjes meer, heb 1 vaste
Dolby 7.1 check, behoorlijk groot 3d led tv check, blueray kwaliteit the great gatsby, nog aan werkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan ik je nu al vertellen: JA!. Zorg wel dat je goed scherm en geluid hebt, erg belangrijk bij deze film.
naja succes met die smatje dan, jwzquote:
Klassequote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dolby 7.1 check, behoorlijk groot 3d led tv check, blueray kwaliteit the great gatsby, nog aan werken
Laat hem toch lekker even dromenquote:
ja, helemaal..quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
naja succes met die smatje dan, jwz
[..]
Klasse
quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat hem toch lekker even dromen
Mijnquote:
Sowiesoquote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijnwas een samenvatting van alle tips die je op het gebied van jouw meisie volgens mij hier op FOK! hebt kunnen vergaren
Moet wel goed gaan nu
quote:
Als het hem lukt om sober te blijven misschien welquote:
--"quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het hem lukt om sober te blijven misschien wel
Neequote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ja hallo. Live from Leeuwarden.
De sfeer bij SR2013 is tof.
Mooi, kan je aan ze vragen wat het kost om DJ Vout een een uurtje vanuit het Glazen Huis te laten draaien?quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ja hallo. Live from Leeuwarden.
De sfeer bij SR2013 is tof.
DJ wie?quote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, kan je aan ze vragen wat het kost om DJ Vout een een uurtje vanuit het Glazen Huis te laten draaien?
Jij weet echt niet waar je het over hebt hèquote:
Met zo'n mening moet je er wel zijn. Ik sta bij de goodies keet. Bier staat er voor je.quote:
Geen ideequote:Op zondag 22 december 2013 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je het over hebt hè
Ik word zo depressief van die tekst hequote:
quote:
Tja.quote:
En was je gisteren ook in Leeuwarden? Dan heb je broertje ook gemistquote:
jjjaaaaneee toch nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met zo'n mening moet je er wel zijn. Ik sta bij de goodies keet. Bier staat er voor je.
ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik word zo depressief van die tekst he
ik ben er sinds vrijdag.quote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En was je gisteren ook in Leeuwarden? Dan heb je broertje ook gemist
Die was er ook
Alles is gefocused op SR SR SR SR SRquote:
geen bier voor jou dan.quote:
Broertje had nota bene een FOK! T-shirt aanquote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik ben er sinds vrijdag.
gemist dus.
de overige 51 weken maken ze ook geen schijn van kans hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles is gefocused op SR SR SR SR SR
Onze DJ's maken geen schijn van kans tenzij we misschien naakt in een glazen huis gaan zitten draaien
Ik hoef je bier niet heb hier beter bierquote:
onder zijn jas zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertje had nota bene een FOK! T-shirt aan
shit omg jaaquote:Op zondag 22 december 2013 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik word ook depressief van deze tekst:
samen met jou, uccie en kally?quote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles is gefocused op SR SR SR SR SR
Onze DJ's maken geen schijn van kans tenzij we misschien naakt in een glazen huis gaan zitten draaien
Dankquote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
de overige 51 weken maken ze ook geen schijn van kans hoor.
best bier zeker, das t bestquote:Op zondag 22 december 2013 02:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoef je bier niet heb hier beter bier
prima.quote:Op zondag 22 december 2013 02:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoef je bier niet heb hier beter bier
Nee zover ik begreep best duidelijk zichtbaar, maar niet iedereen is zo extrovert als jijquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
niet of al die jaren nooit geweest aardappelquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feestquote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef m.k het volgende:
[..]
niet of al die jaren nooit geweest aardappel
Stop dan ook met studeren en wordt soldaatquote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
Sowieso officier. Ben gewoon een beetje depressief, weet niet waarom. Voel me al weken melancholischquote:
Uh, dat is iets wat jij nog moet tonen te bezittenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sowieso officier. Ben gewoon een beetje depressief, weet niet waarom. Voel me al weken melancholisch
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven nietquote:
just saying, wist niet dat je gelijk para zou wordenquote:Op zondag 22 december 2013 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat is iets wat jij nog moet tonen te bezitten
niet gezien.quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee zover ik begreep best duidelijk zichtbaar, maar niet iedereen is zo extrovert als jij
Ik had hem al gevraagd of hij jou gezien had, maar hij wist niet hoe je eruit zag ;Dquote:
dan is het lastig.quote:Op zondag 22 december 2013 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem al gevraagd of hij jou gezien had, maar hij wist niet hoe je eruit zag ;D
Heb je met kerst vrij? Zoek dan de zon opquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven niet![]()
Voel me echt leeg en ongelukkig al een paar weken. Dit klinkt zo gay, maar can't help it.
ga dAn hosselen, teringquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven niet![]()
Voel me echt leeg en ongelukkig al een paar weken. Dit klinkt zo gay, maar can't help it.
Denk niet dat zon veel zal helpen. Probleem zit echt bij mij. Ben gewoon onzeker over wat ik nou verder wil, of mijn opleiding wel de goede is (ik maak het wel af natuurlijk), over wat ik überhaupt wil.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je met kerst vrij? Zoek dan de zon op
quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk niet dat zon veel zal helpen
Awwquote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk niet dat zon veel zal helpen. Probleem zit echt bij mij. Ben gewoon onzeker over wat ik nou verder wil, of mijn opleiding wel de goede is (ik maak het wel af natuurlijk), over wat ik überhaupt wil.
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaaktquote:
Sam moet gwn gaan hosselen en nadenken over wat die wil, kut mJaquote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaakt
Wat Sam zegt overkomt veel studenten hoor
Bovendien is dit op mij van toepassing, maakt het niet beter:quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaakt
Wat Sam zegt overkomt veel studenten hoor
Hahaquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bovendien is dit op mij van toepassing, maakt het niet beter:
Krijg ik nou levensadvies/liefdesadvies van een zestienjarige?quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahalol, ik had voor deze vaste iets van 5 blauwtjes gelopen
je moet niet te lang focussen op 1 iemand man
Ik schrijf deze post van je toe gewoon aan je jeugdigheid, en dat je nog gewoon niet begrijpt dat er meer is dan VeVa en thuis lekker je bordje volgeschept krijgen door je maquote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sam moet gwn gaan hosselen en nadenken over wat die wil, kut mJa
dan niet joh zemmel, jij bent hier de gene zondr hosselquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Krijg ik nou liefdesadvies van een zestienjarige?
quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Krijg ik nou levensadvies/liefdesadvies van een zestienjarige?
Tuurlijk begrijp ik dat niet neeh, ik kom uit 't gooi enzo. Ja .... NEEquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik schrijf deze post van je toe gewoon aan je jeugdigheid, en dat je nog gewoon niet begrijpt dat er meer is dan VeVa en thuis lekker je bordje volgeschept krijgen door je ma
Je hebt nog een hoop te leren
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik schrijf deze post van je toe gewoon aan je jeugdigheid, en dat je nog gewoon niet begrijpt dat er meer is dan VeVa en thuis lekker je bordje volgeschept krijgen door je ma
Je hebt nog een hoop te leren
Ow, de Lissense jeugd van 16 jaar heeft niets meer leren, want ze weten alles al, want ze komen niet uit het Gooiquote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik dat niet neeh, ik kom uit 't gooi enzo. Ja .... NEE
Soberso, lissens is trouwens geen woordquote:Op zondag 22 december 2013 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, de Lissense jeugd van 16 jaar heeft niets meer leren, want ze weten alles al, want ze komen niet uit het Gooi
Je snapt de term hosselen niet, of je begrijpt hem verkeerdquote:Op zondag 22 december 2013 02:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Je kan hosselen wat je wilt BB, maar dat laat je op de lange termijn echt niet beter voelen. Het doet je alleen maar beseffen hoe achterlijk je eigenlijk bezig bent.
Okay. Trusten.quote:Op zondag 22 december 2013 02:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt de term hosselen niet, of je begrijpt hem verkeerdhosselen is regelen of werken, niet fixen. Hosselen kan dus ook iemand zijn die je echt leuk vindt, niet perse een random slet. Ik heb een stuk of 8 dates met haar gehad, morgen een bosje rozen kopen
haaai, ja en danquote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
Zo mogguh, grote tyfuszooi hier dan.
En misschien begrijp jij niet dat hier mensen van meer leeftijden posten dan jouw leeftijdsgenoten alleen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt de term hosselen niet, of je begrijpt hem verkeerdhosselen is regelen of werken, niet fixen. Hosselen kan dus ook iemand zijn die je echt leuk vindt, niet perse een random slet. Ik heb een stuk of 8 dates met haar gehad, morgen een bosje rozen kopen
Ik ga niet opruimen hoorquote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
Zo mogguh, grote tyfuszooi hier dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
wie t pikkie is boeit mij echt niks, mja 1 is makkelijk op te lossen. Verder gewoon einde emoties, jank gezeikquote:Op zondag 22 december 2013 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En misschien begrijp jij niet dat hier mensen van meer leeftijden posten dan jouw leeftijdsgenoten alleen.
Sam was vorig jaar dan nog 't pikkie in 't topic' maar dat geeft jou niet het recht om hem te vertellen wat hij wel of niet fout doet, of wel of niet mag voelen.
quote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef m.k het volgende:
Mijn hoerentoeter ging af
hi schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, dan dus ook niet meer in andere topics vragen om meisjes advies. Dat valt namelijk onder emoties en /carequote:Op zondag 22 december 2013 02:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wie t pikkie is boeit mij echt niks, mja 1 is makkelijk op te lossen. Verder gewoon einde emoties, jank gezeik
okee sgt muisquote:Op zondag 22 december 2013 02:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prima, dan dus ook niet meer in andere topics vragen om meisjes advies. Dat valt namelijk onder emoties en /care
okeequote:Op zondag 22 december 2013 02:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hoor dan degene met de ruggegraat van een bronstige garnaal
ja.quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik echt net gepost wat ik gepost heb
Dan wordt het tijd dat ik ga slapen, ik ben niet zo direct meestalquote:
slaap zequote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
Actieve Deffers, Reserve Deffers, Ex Deffers, Wanne-be Deffers en spijkerbroekjes en -rokjesslaap lekker
truste.quote:Op zondag 22 december 2013 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
Actieve Deffers, Reserve Deffers, Ex Deffers, Wanne-be Deffers en spijkerbroekjes en -rokjesslaap lekker
nu? Geen idee. Ik zit net op mijn hotelkamer.quote:
aa okee, weltrusten alvast manquote:Op zondag 22 december 2013 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
nu? Geen idee. Ik zit net op mijn hotelkamer.
Verroestquote:Op zondag 22 december 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
En dat soort melkmuiltjes moet dan onze natie verdedigen
Waar zijn de ijzervreters gebleven?
Samen in de witte was met de vanish in de goot belandquote:
zoietsquote:Op zondag 22 december 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samen in de witte was met de vanish in de goot beland
Dat duurt nog twee uurtjes, als ze door mama wakker gemaakt zijn en hun kamers moeten opruimenquote:Op zondag 22 december 2013 09:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
En nu weer dikke boehoe omdat brak...![]()
Sportief!quote:Op zondag 22 december 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Enige excuses zijn wel op zijn plaats![]()
Bij deze.
Hoe bedoel jequote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sportief!
Daarbij ben ik wel wat gewend ondertussen.
Good ladquote:Op zondag 22 december 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij deze.
Die ajacied? Me hele fb newsfeed staat er vol mee...quote:
Debuterende verdediger die na zijn wissel in de eindfase eerst even de gelijkmaker erin tikt en daarna de winst binnenhaalt in 3 minuten.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die ajacied? Me hele fb newsfeed staat er vol mee...
Dat word dus even een riedewald shirt halen morgenquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Debuterende verdediger die na zijn wissel in de eindfase eerst even de gelijkmaker erin tikt en daarna de winst binnenhaalt in 3 minuten.
Spinach is my middle namequote:Op zondag 22 december 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
En dat soort melkmuiltjes moet dan onze natie verdedigen
Waar zijn de ijzervreters gebleven?
Netjes.quote:Op zondag 22 december 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij deze.
En jij weet ookquote:
Een beetje, laten we hopen dat het bij beide lukt vanavondquote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij weet ook![]()
Mare niet aangevallen voelenBeetje teveel gezopen gister?
Brak?quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Wasmachinu het volgende:
Denk dat ik de rest van mn verlof mag herstellen van vannacht bahbah.
Zwaar nachtje?quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Wasmachinu het volgende:
Denk dat ik de rest van mn verlof mag herstellen van vannacht bahbah.
Pff heb me aardig steriel gezopen, feestje gehad met lui uit mn opleiding. Wordt net wakker op de grond onder een fleecedekentje.quote:
Komt me bekend voor. Eens maar nooit weer was datquote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Pff heb me aardig steriel gezopen, feestje gehad met lui uit mn opleiding. Wordt net wakker op de grond onder een fleecedekentje.
Je bent marinier. Vermoed dat je het wel eens slechter heb gehadquote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Pff heb me aardig steriel gezopen, feestje gehad met lui uit mn opleiding. Wordt net wakker op de grond onder een fleecedekentje.
Mooi joh. Nu ff kut maar goed komt vanzelf in orde wah.quote:Op zondag 22 december 2013 16:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Eens maar nooit weer was dat
Joah da's de woarheid. Ik ga deze vakantie mezelf weer een sportmachine maken, ik kots op mijn anti-conditie.quote:Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Mooi joh. Nu ff kut maar goed komt vanzelf in orde wah.
Haha, jij als barman kent de bacardi 151 vast. Is ook een behoorlijke mentex kan ik je vertellen.quote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je bent marinier. Vermoed dat je het wel eens slechter heb gehad
75% alcohol... dat gebruik ik om mijn labtafel te desinfecteren en steriel te maken voordat ik met bacteriën ga werkenquote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha, jij als barman kent de bacardi 151 vast. Is ook een behoorlijke mentex kan ik je vertellen.
Was wel m'n laatste alcohol voorlopig. In februari kmd bij die gekke pleuntjes.quote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joah da's de woarheid. Ik ga deze vakantie mezelf weer een sportmachine maken, ik kots op mijn anti-conditie.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha, jij als barman kent de bacardi 151 vast. Is ook een behoorlijke mentex kan ik je vertellen.
Moet zeggen dat ik gisteren ook redelijk steriel was.quote:Op zondag 22 december 2013 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
75% alcohol... dat gebruik ik om mijn labtafel te desinfecteren en steriel te maken voordat ik met bacteriën ga werken
Hehehe, de bacteriën in je keel zijn in ieder geval goed doodquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik gisteren ook redelijk steriel was.
KCT? Of bedoel je met kmd geen kennismakingsdagen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:29 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Was wel m'n laatste alcohol voorlopig. In februari kmd bij die gekke pleuntjes.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
KCT? Of bedoel je met kmd geen kennismakingsdagen?
Nee hij gaat naar de kmd omdat hij wilt kijken of zn schoenen leuk bij zn ogen passen...quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hij gaat naar de kmd omdat hij wilt kijken of zn schoenen leuk bij zn ogen passen...
Genoeg mensen die het gewoon proberen maar niet de intentie hebben om het ook te worden...quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hij gaat naar de kmd omdat hij wilt kijken of zn schoenen leuk bij zn ogen passen...
Wel een nieuw gvt, misschien staat ie een stuk minder bij m'n haarkleur..quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is wel zo... Maar laat je keus daar niet van afhangen hé. Kleurspoeling is zo gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Wel een nieuw gvt, misschien staat ie een stuk minder bij m'n haarkleur..
Ik weet niet of je het verhaal van inhail.com al kent (site is al een paar jaar offline), maar via webarchive kun je het hele verhaal van de ECO nog lezen, is een lezenswaardig verhaal.quote:
"Daarna gingen we naar een kantine en kregen we koffie met cake"quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het verhaal van inhail.com al kent (site is al een paar jaar offline), maar via webarchive kun je het hele verhaal van de ECO nog lezen, is een lezenswaardig verhaal.
http://web.archive.org/we(...)il.com/abme/eco.html
"Om de een of andere reden hebben de mariniers die in onze opleiding ook wel "bootvluchtelingen" genoemd worden een ontzettende hekel aan graven."quote:Op zondag 22 december 2013 17:29 schreef m.k het volgende:
[..]
"Daarna gingen we naar een kantine en kregen we koffie met cake"![]()
Whehehequote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Om de een of andere reden hebben de mariniers die in onze opleiding ook wel "bootvluchtelingen" genoemd worden een ontzettende hekel aan graven."
Hehequote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Om de een of andere reden hebben de mariniers die in onze opleiding ook wel "bootvluchtelingen" genoemd worden een ontzettende hekel aan graven."
Bedankt voor de link, kende hem idd al wel.quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je eens aan de Stroh gaanquote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Geneuzel, carbid ftw!quote:
quote:
Met nieuwjaar met de jongens weer carbidschieten. Beste tijd van het jaar.quote:
Melkbussen zijn al een tijdje obsolete...quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat accent![]()
En wtf, wat is dat voor size kanon dan![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Melkbussen al een tijdje obsolete...
Precies!quote:Op zondag 22 december 2013 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Met nieuwjaar met de jongens weer carbidschieten. Beste tijd van het jaar.
Lekker gitaartje erbij, beetje whisky en jäger zuipen, dom ouwehoeren, sterke verhalen.
de 80 is echt een moordenaar!quote:
doe maar een dubbele!quote:
Combineren is niet aan te radenquote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
Vuurwerk = bang: euro's weg. Als je het op een zuipen zet heb je meer bang for bucks
Truequote:Op zondag 22 december 2013 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Combineren is niet aan te raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |