Laat mij even weten of ik de 2012 versie ook op mijn to see list moet zettenquote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe t rustig aan met de sletjes, ik ga the Great Gatsby afkijken.
Kan ik je nu al vertellen: JA!. Zorg wel dat je goed scherm en geluid hebt, erg belangrijk bij deze film.quote:Op zondag 22 december 2013 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij even weten of ik de 2012 versie ook op mijn to see list moet zetten
Ja heuwrrrquote:Op zondag 22 december 2013 01:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
geen sletjes meer, heb 1 vaste
Dolby 7.1 check, behoorlijk groot 3d led tv check, blueray kwaliteit the great gatsby, nog aan werkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan ik je nu al vertellen: JA!. Zorg wel dat je goed scherm en geluid hebt, erg belangrijk bij deze film.
naja succes met die smatje dan, jwzquote:
Klassequote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dolby 7.1 check, behoorlijk groot 3d led tv check, blueray kwaliteit the great gatsby, nog aan werken
Laat hem toch lekker even dromenquote:
ja, helemaal..quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
naja succes met die smatje dan, jwz
[..]
Klasse
quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat hem toch lekker even dromen
Mijnquote:
Sowiesoquote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijnwas een samenvatting van alle tips die je op het gebied van jouw meisie volgens mij hier op FOK! hebt kunnen vergaren
Moet wel goed gaan nu
quote:
Als het hem lukt om sober te blijven misschien welquote:
--"quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het hem lukt om sober te blijven misschien wel
Neequote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ja hallo. Live from Leeuwarden.
De sfeer bij SR2013 is tof.
Mooi, kan je aan ze vragen wat het kost om DJ Vout een een uurtje vanuit het Glazen Huis te laten draaien?quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ja hallo. Live from Leeuwarden.
De sfeer bij SR2013 is tof.
DJ wie?quote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, kan je aan ze vragen wat het kost om DJ Vout een een uurtje vanuit het Glazen Huis te laten draaien?
Jij weet echt niet waar je het over hebt hèquote:
Met zo'n mening moet je er wel zijn. Ik sta bij de goodies keet. Bier staat er voor je.quote:
Geen ideequote:Op zondag 22 december 2013 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je het over hebt hè
Ik word zo depressief van die tekst hequote:
quote:
Tja.quote:
En was je gisteren ook in Leeuwarden? Dan heb je broertje ook gemistquote:
jjjaaaaneee toch nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met zo'n mening moet je er wel zijn. Ik sta bij de goodies keet. Bier staat er voor je.
ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 01:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik word zo depressief van die tekst he
ik ben er sinds vrijdag.quote:Op zondag 22 december 2013 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En was je gisteren ook in Leeuwarden? Dan heb je broertje ook gemist
Die was er ook
Alles is gefocused op SR SR SR SR SRquote:
geen bier voor jou dan.quote:
Broertje had nota bene een FOK! T-shirt aanquote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik ben er sinds vrijdag.
gemist dus.
de overige 51 weken maken ze ook geen schijn van kans hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles is gefocused op SR SR SR SR SR
Onze DJ's maken geen schijn van kans tenzij we misschien naakt in een glazen huis gaan zitten draaien
Ik hoef je bier niet heb hier beter bierquote:
onder zijn jas zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broertje had nota bene een FOK! T-shirt aan
shit omg jaaquote:Op zondag 22 december 2013 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik word ook depressief van deze tekst:
samen met jou, uccie en kally?quote:Op zondag 22 december 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles is gefocused op SR SR SR SR SR
Onze DJ's maken geen schijn van kans tenzij we misschien naakt in een glazen huis gaan zitten draaien
Dankquote:Op zondag 22 december 2013 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
de overige 51 weken maken ze ook geen schijn van kans hoor.
best bier zeker, das t bestquote:Op zondag 22 december 2013 02:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoef je bier niet heb hier beter bier
prima.quote:Op zondag 22 december 2013 02:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoef je bier niet heb hier beter bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |