zoietsquote:Op zondag 22 december 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samen in de witte was met de vanish in de goot beland
Dat duurt nog twee uurtjes, als ze door mama wakker gemaakt zijn en hun kamers moeten opruimenquote:Op zondag 22 december 2013 09:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
En nu weer dikke boehoe omdat brak...![]()
Sportief!quote:Op zondag 22 december 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Enige excuses zijn wel op zijn plaats![]()
Bij deze.
Hoe bedoel jequote:Op zondag 22 december 2013 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sportief!
Daarbij ben ik wel wat gewend ondertussen.
Good ladquote:Op zondag 22 december 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij deze.
Die ajacied? Me hele fb newsfeed staat er vol mee...quote:
Debuterende verdediger die na zijn wissel in de eindfase eerst even de gelijkmaker erin tikt en daarna de winst binnenhaalt in 3 minuten.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die ajacied? Me hele fb newsfeed staat er vol mee...
Dat word dus even een riedewald shirt halen morgenquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Debuterende verdediger die na zijn wissel in de eindfase eerst even de gelijkmaker erin tikt en daarna de winst binnenhaalt in 3 minuten.
Spinach is my middle namequote:Op zondag 22 december 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
En dat soort melkmuiltjes moet dan onze natie verdedigen
Waar zijn de ijzervreters gebleven?
Netjes.quote:Op zondag 22 december 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij deze.
En jij weet ookquote:
Een beetje, laten we hopen dat het bij beide lukt vanavondquote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij weet ook![]()
Mare niet aangevallen voelenBeetje teveel gezopen gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |