quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
niet of al die jaren nooit geweest aardappelquote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feestquote:Op zondag 22 december 2013 02:10 schreef m.k het volgende:
[..]
niet of al die jaren nooit geweest aardappel
Stop dan ook met studeren en wordt soldaatquote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
Sowieso officier. Ben gewoon een beetje depressief, weet niet waarom. Voel me al weken melancholischquote:
Uh, dat is iets wat jij nog moet tonen te bezittenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 02:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sowieso officier. Ben gewoon een beetje depressief, weet niet waarom. Voel me al weken melancholisch
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven nietquote:
just saying, wist niet dat je gelijk para zou wordenquote:Op zondag 22 december 2013 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat is iets wat jij nog moet tonen te bezitten
niet gezien.quote:Op zondag 22 december 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee zover ik begreep best duidelijk zichtbaar, maar niet iedereen is zo extrovert als jij
Ik had hem al gevraagd of hij jou gezien had, maar hij wist niet hoe je eruit zag ;Dquote:
dan is het lastig.quote:Op zondag 22 december 2013 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had hem al gevraagd of hij jou gezien had, maar hij wist niet hoe je eruit zag ;D
Heb je met kerst vrij? Zoek dan de zon opquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven niet![]()
Voel me echt leeg en ongelukkig al een paar weken. Dit klinkt zo gay, maar can't help it.
ga dAn hosselen, teringquote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het wil allemaal maar niet lukken: liefde niet, leven niet![]()
Voel me echt leeg en ongelukkig al een paar weken. Dit klinkt zo gay, maar can't help it.
Denk niet dat zon veel zal helpen. Probleem zit echt bij mij. Ben gewoon onzeker over wat ik nou verder wil, of mijn opleiding wel de goede is (ik maak het wel af natuurlijk), over wat ik überhaupt wil.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je met kerst vrij? Zoek dan de zon op
quote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk niet dat zon veel zal helpen
Awwquote:Op zondag 22 december 2013 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk niet dat zon veel zal helpen. Probleem zit echt bij mij. Ben gewoon onzeker over wat ik nou verder wil, of mijn opleiding wel de goede is (ik maak het wel af natuurlijk), over wat ik überhaupt wil.
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaaktquote:
Sam moet gwn gaan hosselen en nadenken over wat die wil, kut mJaquote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jij nog zo van zelfvertrouwen blaakt
Wat Sam zegt overkomt veel studenten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |