Rot eens op met je domme geneuzel manquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Portemonnee wilt niet meer dicht zoveel cash
Ongesteld schat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot eens op met je domme geneuzel man
Omruilen voor een tientjesbiljet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Portemonnee wilt niet meer dicht zoveel cash
Dan heb ik nog meer...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Omruilen voor een tientjesbiljet.
BB is natuurlijk al een hele baas met zijn 3 weken dienstjaren bij VeVa...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot eens op met je domme geneuzel man
dat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB is natuurlijk al een hele baas met zijn 3 weken dienstjaren bij VeVa...
goede keuze!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze staan iig op het kerst-ik-gun-mezelf-weer-wat-lekkers-bestellijstje. Iemand nog een suggestie voor een 3e fles? Liefst onder 30e.
He bah. :pquote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef EllaN het volgende:
Ik geniet ondertussen van een glas port.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef EllaN het volgende:
Ik geniet ondertussen van een glas port.
Nah dronken worden op breezertjes is hipquote:
Bier en mix 14,9, daar is alles mee gezegdquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah dronken worden op breezertjes is hip
Schuif ik toch liever bij EllaN aan met een goed portjequote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bier en mix 14,9, daar is alles mee gezegd
Jij bent dan ook al een oude knar.quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schuif ik toch liever bij EllaN aan met een goed portje
quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al een oude knar.
Ik zal je ff aan stukken schoppen!quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ongestelde kut ga hardlopen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Gelukkig gaat BB inslaan voor een half jaartje en heeft hij sympathieke ouders die hem wel wat gunnen, verder verkeerd BB zich in een situatie die hij als 15 jarige ook heeft meegemaakt: hij mag niet naar binnen in clubs, maar hij komt het toch wel dus het boeit hem nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat ga ik me kostelijk vermaken als BB over geen week geen biertje meer in het cafe mag bestellen, laat staan in de supermarkt of slijter halen.
quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zal je ff aan stukken schoppen!Moet je maar ps4 spelen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je hebt geen admins op de PS4 schatquote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef m.k het volgende:
[..]Als ik mijn geld wou weggooien zou ik dat doen ja. En alsof je op de PS4 geen admins van 16 jaar hebt die er niet tegen kunnen als ze niet kunnen winnen
Je bedoelt die trieste boer'n keet in het weiland achter je dorpquote:Op zondag 22 december 2013 01:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig gaat BB inslaan voor een half jaartje en heeft hij sympathieke ouders die hem wel wat gunnen, verder verkeerd BB zich in een situatie die hij als 15 jarige ook heeft meegemaakt: hij mag niet naar binnen in clubs, maar hij komt het toch wel dus het boeit hem niet
Haha, Noordwijk aan Zee een boeren keetquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je bedoelt die trieste boer'n keet in het weiland achter je dorp
Dat is helemaal top danquote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt geen admins op de PS4 schat
Je woont in Lisse pik, niet in NaZ.quote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, Noordwijk aan Zee een boeren keet
Ik ga uit in NaZ "pik". In de zaak wordt toch alleen maar gevochten elke zaterdagquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je woont in Lisse pik, niet in NaZ.
Ik moet vrienden ook voorzien, maak er maar anderhalf van.quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel kratjes pils BB deze week nog mee krijgt van de super.
Maar om een half jaar te overbruggen heeft BB denk ik aan een kratje ook wel genoeg
quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet vrienden ook voorzien, maak er maar anderhalf van.
Haha oh die kuttentjes die daar aan de boulevard zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga uit in NaZ "pik". In de zaak wordt toch alleen maar gevochten elke zaterdag
Dan ben ik allang begraven onder de grond johquote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]anderhalf kratje, met je vrienden voor een half jaar, en dan droogliggen
Ja, de boulevaerrrquote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha oh die kuttentjes die daar aan de boulevard zitten.
homoquote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, de boulevaerrrleidsche kut
Uh, de Leische corpskutjes (feuten) hebben wél even wat oorlogsgraven schoongemaakt dit jaar!quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, de boulevaerrrleidsche kut
Ik heb ze gegravenquote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, de Leische corpskutjes (feuten) hebben wél even wat oorlogsgraven schoongemaakt dit jaar!
Hebben jij en je maten al zoiets gedaan?
geen sletjes meer, heb 1 vastequote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe t rustig aan met de sletjes, ik ga the Great Gatsby afkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |