quote:
Beter wordt het niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef marcodej het volgende:
Die kan zo naast Louis op een plein in Munchen staan.
Er is nog heel belangrijk eredivisievoetbal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zendt de NOS dat al uit of moeten we een stream pakken?
Supergeil! (om noch maar even in het Duits te blijven ....quote:Op zondag 9 februari 2014 19:11 schreef heywoodu het volgende:
Wat er verder ook gaat gebeuren, dit was 1 van de absolute hoogtepunten van deze Spelen, zonder twijfel.
Demchenko
Zöggeler![]()
Voetbal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stream. 19:00 is met het bord op schootquote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Streamquote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is nog heel belangrijk eredivisievoetbal.
Geisenberger echt van een andere wereld in de eerste run, gaat echt nergens omquote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Dik, dik baanrecord voor Geisenberger
Helaas niks van gezien, want de streams
Niet normaalquote:Op maandag 10 februari 2014 17:45 schreef wimderon het volgende:
Huefner met een goede tweede run, maar Geisenberger al driekwart seconde voor.
Zit jij je daar ook zo aan te ergerenquote:
Dat zijn geen echte vriendinnen....beetje een Pechstein-Friesinger verhouding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef Redefine het volgende:
Hüfner gunt het Geisenberger heel erg, zo te zien
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte vriendinnen....beetje een Pechstein-Friesinger verhouding.
Het zou toch wel vreselijk geniaal zijn als die voor de derde keer op rij goud winnen terwijl ze het hele seizoen voor plek 1 niet in aanmerking komen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Columbiafan het volgende:
Morgen hopelijk Wendl/Arlt, maar heb het gevoel dat Linger/Linger wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Zekers, moet nog maar even zien hoe de Tobiassen omgaan met de druk, zij moeten echt winnen. Ik zit er klaar voor morgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou toch wel vreselijk geniaal zijn als die voor de derde keer op rij goud winnen terwijl ze het hele seizoen voor plek 1 niet in aanmerking komen eigenlijk
Dat horen we pas een maar maanden laterquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef Columbiafan het volgende:
Wendl/Arlt gaat nog een enerverende 2de run worden, hoop echt dat ze clean blijven
Je leest teveel Tong80 topics.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe oefen je dit eigenlijk? Ga je dan met een zak aardappelen op een sleetje liggen?
Wil je mij niet in één adem met tong noemenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leest teveel Tong80 topics.
Eigen schuld!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één adem met tong noemen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harmen Siezen in 1988 :
'Waarom niet samen met een zak aardappelen ?'
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe oefen je dit eigenlijk? Ga je dan met een zak aardappelen op een sleetje liggen?
quote:
Nee, met z'n 2'en.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]Ik maak een zelfde opmerking als tong, ik ben nu zelfs bij mijzelf in achting gedaald
Lijkt me logisch. Wisselen ze eigenlijk weleens van plaats gedurende carriere? Waarschijnlijk niet, want een stuurman blijft een stuurman.quote:
Toch de Russen ingehaald.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat een teleurstelling voor Eggert/Benecken...de hele week al vrij matig eigenlijk, en nu dit.
Het gat was al te groot voor een medaille.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het gat richting het podium is wel heel groot en de tweede run was toch ook niet zo best
Lingerquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik schakel net in. Op wie wachten we/moeten we letten?
Wendl/Arlt ruim aan de leiding, voor de kampioenen van 2006 en 2010, de Lingers. Vooral om zilver en brons kan het nog wel leuk worden vanaf nu ongeveerquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
De strijd om zilver en brons is nog redelijk spannend. Goud lijkt wel al vergeven als die een normale run doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
Ze verdelen hun medailles ook bijzonder goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
Duitsland gaat wel hard op de medaillespiegel als ze dit ook tot een succesvol eind brengen
Bij het rodelen was ook wel terecht gerekend op minstens 3 maar eigenlijk 4 keer goudquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
Duitsland gaat wel hard op de medaillespiegel als ze dit ook tot een succesvol eind brengen
Rodelen is bijna altijd een Duitse aangelegenheid....dit zijn de verwachte medailles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
Ja. Bij dubbel rodelen sowieso niet echt ongewoon.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook 2 broers in één team bij Letland?
Niet live.quote:
Krijg je wel weer alles vanaf de eerste deelnemer te zien. Helpt wel bij het voorspellen overigens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |