quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]Ik maak een zelfde opmerking als tong, ik ben nu zelfs bij mijzelf in achting gedaald
Lijkt me logisch. Wisselen ze eigenlijk weleens van plaats gedurende carriere? Waarschijnlijk niet, want een stuurman blijft een stuurman.quote:
Toch de Russen ingehaald.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat een teleurstelling voor Eggert/Benecken...de hele week al vrij matig eigenlijk, en nu dit.
Het gat was al te groot voor een medaille.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het gat richting het podium is wel heel groot en de tweede run was toch ook niet zo best
Lingerquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik schakel net in. Op wie wachten we/moeten we letten?
Wendl/Arlt ruim aan de leiding, voor de kampioenen van 2006 en 2010, de Lingers. Vooral om zilver en brons kan het nog wel leuk worden vanaf nu ongeveerquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
De strijd om zilver en brons is nog redelijk spannend. Goud lijkt wel al vergeven als die een normale run doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
Ze verdelen hun medailles ook bijzonder goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
Duitsland gaat wel hard op de medaillespiegel als ze dit ook tot een succesvol eind brengen
Bij het rodelen was ook wel terecht gerekend op minstens 3 maar eigenlijk 4 keer goudquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
Duitsland gaat wel hard op de medaillespiegel als ze dit ook tot een succesvol eind brengen
Rodelen is bijna altijd een Duitse aangelegenheid....dit zijn de verwachte medailles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
Ja. Bij dubbel rodelen sowieso niet echt ongewoon.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook 2 broers in één team bij Letland?
Niet live.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |