Dat zijn geen echte vriendinnen....beetje een Pechstein-Friesinger verhouding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef Redefine het volgende:
Hüfner gunt het Geisenberger heel erg, zo te zien
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte vriendinnen....beetje een Pechstein-Friesinger verhouding.
Het zou toch wel vreselijk geniaal zijn als die voor de derde keer op rij goud winnen terwijl ze het hele seizoen voor plek 1 niet in aanmerking komen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Columbiafan het volgende:
Morgen hopelijk Wendl/Arlt, maar heb het gevoel dat Linger/Linger wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Zekers, moet nog maar even zien hoe de Tobiassen omgaan met de druk, zij moeten echt winnen. Ik zit er klaar voor morgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou toch wel vreselijk geniaal zijn als die voor de derde keer op rij goud winnen terwijl ze het hele seizoen voor plek 1 niet in aanmerking komen eigenlijk
Dat horen we pas een maar maanden laterquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef Columbiafan het volgende:
Wendl/Arlt gaat nog een enerverende 2de run worden, hoop echt dat ze clean blijven
Je leest teveel Tong80 topics.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe oefen je dit eigenlijk? Ga je dan met een zak aardappelen op een sleetje liggen?
Wil je mij niet in één adem met tong noemenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leest teveel Tong80 topics.
Eigen schuld!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je mij niet in één adem met tong noemen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harmen Siezen in 1988 :
'Waarom niet samen met een zak aardappelen ?'
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
Hoe oefen je dit eigenlijk? Ga je dan met een zak aardappelen op een sleetje liggen?
quote:
Nee, met z'n 2'en.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |