Dat is rodelen, niet skeleton.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef Blik het volgende:
Skeleton is ontzettend lomp, 4 jaar geleden in Vancouver is er nog een Georgische skeletonner dood gegaan in de kwalificatie
Rond 45 seconden in dit filmpje. dan zie je pas echt hoe lomp het is
Ah,naja. UIteindelijk maakt het weinig uit of je op je rug ligt of op je buik. Gaat allebei even hard en is allebei even lompquote:
Holy shit, dat ziet er inderdaad wel uiterst naar uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef Blik het volgende:
Skeleton is ontzettend lomp, 4 jaar geleden in Vancouver is er nog een Georgische skeletonner dood gegaan in de kwalificatie
Rond 45 seconden in dit filmpje. dan zie je pas echt hoe lomp het is
Over rodelen wordt toch gezegd dat het gevaarlijker is dan skeleton, omdat het bij skeleton makkelijker zou zijn om de slee nog enigszins te controleren waardoor er minder kans is op ernstige ongelukken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Ah,naja. UIteindelijk maakt het weinig uit of je op je rug ligt of op je buik. Gaat allebei even hard en is allebei even lomp
SPT / Ik wil gaan rodelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat ik dat nou voor sport dan.2 kerels die boven op elkaar liggen en naar beneden raggen. wtf, da te in geen sport, dat is gewoon gay. Al hebben de Grieken gayness uitgevonden, dus ik de cirkel misschien weer rond. ot: die sport dus.
Als ze dat nou alleen doen ipv meerdere mensen op zo'n plankje kan ik het begrijpen. Nu is het gewoon gay.quote:
Harmen Siezen in 1988 :quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Als ze dat nou alleen doen ipv meerdere mensen op zo'n plankje kan ik het begrijpen. Nu is het gewoon gay.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zappen naar het ZDF Tong (en je moeder ook even bellen) Live te zien nu!
Hockeykeeper wiens strot even doorgesneden wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden iemand de keel doorgesneden bij het bobsleën. De Nederlandse Velzeboer werd verlamd door een val. Silke Meijer de skiester overleed door het vallen bij de afdaling.
Holy dat spuit er echt uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hockeykeeper wiens strot even doorgesneden wordt.
Vanochtend twee schansspringers naar beneden gevallen. Eén ligt er in het ziekenhuis. Dachten aan zware verwondingen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:28 schreef ZodiaX het volgende:
Schanspringen valt wel mee eigenlijk.
Het ziet er eng uit maar je bent na de schans nooit echt heel ver verwijderd van de grond.
En als je valt val je gewoon in de sneeuw zonder obstakels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |