Denk ik ook. Met je hoofd vooruit met die snelheid.quote:
Bij het skiën zijn er meer sporters overleden als bij het rodelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind curling leuk
En gaan er niet af en toe mensen dood bij dat roddel gebeuren? Dan zou ik dat zeggen
ow nou dan diequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij het skiën zijn er meer sporters overleden als bij het rodelen.
Edit:
De schok als je een (dodelijk) ongeluk "live" ziet, is anders dan als je weet dat iemand al 20 jaar dood is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nou dan die
Wie gaat dat filmje nou kijken! daar gaat iemand dood! jezus
Klopt wel, niet gerelateerd aan wintersport maar de dood van Weylandt heet meer indruk op mij gemaakt dan bijvoorbeeld die van Kivilev of Casertelli.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De schok als je een (dodelijk) ongeluk "live" ziet, is anders dan als je weet dat iemand al 20 jaar dood is.
jaja als je met 130 kilometer per uur van de rodelbaan afdendert kun je natuurlijk nog makkelijk even stoppen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef -0- het volgende:
Mij lijkt schansspringen het engs. Omdat er dan op het moment dat je van die schans springt echt geen weg meer terug is. Bij de rest heb je voor mijn gevoel meer controle in de zin dat je nog wat kan remmen. Al weet ik niet of dat voor rodelen e.d. ook echt zo is.
Ik vind het nogal ongepast maar goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De schok als je een (dodelijk) ongeluk "live" ziet, is anders dan als je weet dat iemand al 20 jaar dood is.
Roddelen is inderdaad erg gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind curling leuk
En gaan er niet af en toe mensen dood bij dat roddel gebeuren? Dan zou ik dat zeggen
Paar jaar geleden iemand de keel doorgesneden bij het bobsleën. De Nederlandse Velzeboer werd verlamd door een val. Silke Meijer de skiester overleed door het vallen bij de afdaling.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind curling leuk
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Chapeau!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef k_man het volgende:
Curling. Zonder enige twijfel.
Het vereist een enorme hoeveelheid moed om daar voor het oog van de hele wereld te gaan staan met je bezempje, wetende dat je jezelf onsterfelijk belachelijk aan het maken bent.
Live in beeld gezien in de jaren 70 dat een coureur op Zandvoort verbrande in zijn auto. Ok geen wintersport.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:41 schreef Felagund het volgende:
Zou bridgen ook niet gevaarlijk zijn? De gemiddelde deelnemers daaraan zijn zo oud dat een onverwachte hartaanval er altijd in zit.
[..]
Klopt wel, niet gerelateerd aan wintersport maar de dood van Weylandt heet meer indruk op mij gemaakt dan bijvoorbeeld die van Kivilev of Casertelli.
Even checken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ongepast maar goed
En raar als je denkt 'he even checken'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |