Kijk aan, zoiets vermoedde ik al.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:02 schreef Gert het volgende:
Hebben de bewoners een dokter en tandarts tot hun beschikking?
"Als ze daarvoor betalen wel. De ziekekostenverzekering geldt niet in Utopia."
Geen regels geen rechtssysteem?quote:De bewaking kan overal op het terrein binnen 40 seconden optreden.
Ik had hetzelfde probleem. En dezelfde oplossing...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef renevanlaaren het volgende:
ik heb silverlight verwijderd en er opnieuw opgezet en nu doen de streams het.
misschien help dit bij een ander ook.
ja gelukkig nu beeldquote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem. En dezelfde oplossing...
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Toverheks het volgende:
Wettelijk verboden je eigen koeien slachten, kippen mogen wel geplukt worden, dat levert spannende streams
Ik moest ff google wat dit nu weer voor een woord was, maar is een dierenassistente dus als de koeien koorts hebben kan zei met de thermometer in de weer Linda (23), paraveterinairquote:
Ik mag toch hopen dat ze een goede melkkoe niet gaan slachtenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Toverheks het volgende:
Wettelijk verboden je eigen koeien slachten, kippen mogen wel geplukt worden, dat levert spannende streams
Gaan ze maar op konijnen jagenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze een goede melkkoe niet gaan slachtenZe komen maar mooi op een andere manier aan vlees.
Zo is datquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze een goede melkkoe niet gaan slachtenZe komen maar mooi op een andere manier aan vlees.
Wie de fuck zijn dat nou weerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
Utopia De laatste gelukkige luisteraar werd zojuist bekend gemaakt op Radio 538 waardoor het viertal compleet is: Vanessa van Miltenburg, Toin Maes, Ivo Verbucheln en Bibi Schouten. Zij kunnen niet wachten om samen met Ruud de Wild maandag Utopia te trotseren. Vanzelfsprekend is dit live te volgen op www.sbs6.nl/utopia
Hmmm, een telefoonverkoper 4 letters.. dat klinkt welhaast bekendquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef Copycat het volgende:
Telefoonverkoper Ruud ... Daar verwacht ik veel van ...
Ik denk dat die aan een prijsvraag hebben meegedaan bij Ruud op de radio, maar dus te volgen op streamquote:
zelfs?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
Zelfs de NRC wijdt er een stukje aan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ideale-samenleving/
Aangezien ze pas 31 dec beginnen zou het vreemd zijn als je al een hossende menigte zag.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef espri het volgende:
net paspoort aangemaakt maar zie een lege stal.. klopt dat?
Vanaf dag 1 kunnen de streams gevolgd worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Gert vraagje, kunnen we vanaf dag 1 de streams volgen of moeten we ook wachten tot de tv uitzending begint de 6 januarie dat ze ook tegelijk de strams aanslingeren???
grappig... vanmiddag zag ik dus wel een koe bij de stream zonder paspoort en mijn vraag is dus gewoon of dit de goede is.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Aangezien ze pas 31 dec beginnen zou het vreemd zijn als je al een hossende menigte zag.
Koeien zie je toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef espri het volgende:
net paspoort aangemaakt maar zie een lege stal.. klopt dat?
Ze zullen wel even naar de wc zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:57 schreef espri het volgende:
hahaha dus ik ben toch niet gek, nou ja....
Nee hoor, je had het helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2013 20:57 schreef espri het volgende:
hahaha dus ik ben toch niet gek, nou ja....
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 kunnen de streams gevolgd worden.
De ervaringen met de proef-deelnemers die op het terrein bivakkeerden, leerden dat er zó veel gebeurt die eerste dagen dat men besloten heeft om in ieder geval de eerste week de uitzendtijd op TV te verdubbelen. Anders zou het aantal dagen tussen wat er op de streams te zien is en wat er op TV uitgezonden wordt naar Talpa's smaak te groot worden.
Is ook nog niet veel te zien, nu helemaal niet nu het donker isquote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het helemaal goed![]()
maar ik had de streams even uitgezet want alles wordt zo traag als ik die aan laat staan.
Maar je kan nu wel een koe horen sch**tenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niet veel te zien, nu helemaal niet nu het donker is
Schieten?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel een koe horen sch**ten.
Zolang ik het niet ruik vind ik alles primaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel een koe horen sch**ten.
ach tuurlijk, dat had ik moeten weten..quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen wel even naar de wc zijn.
Ik wilde alle Glam0rama-geruchten net eens even uitgebreid aan John gaan voorleggen toen ineens de tijd om was.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Thnx Gert, heb je nog gevraagd wat een boswachter daar moet?
was John erin en eruit of nam hij uitgebreid de tijdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde alle Glam0rama-geruchten net eens even uitgebreid aan John gaan voorleggen toen ineens de tijd om was.
Dat laatste. Hij zou wel gek zijn om dit af te raffelen toch!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was John erin en eruit of nam hij uitgebreid de tijd
Zekers!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
Leuk verslag. Heb er ook wel zin in. Komt er trouwens nog een apart subforum hiervoor?
Er komt een app. Die is vanaf eind december beschikbaar in de diverse stores.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Is er nog iets gezegd over het mobiel kunnen bekijken van de streams via app's voor telefoon en tablets? Of is utopiatv.nl al geschikt voor mobiel kijken?
Van de site:quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Is er nog iets gezegd over het mobiel kunnen bekijken van de streams via app's voor telefoon en tablets? Of is utopiatv.nl al geschikt voor mobiel kijken?
quote:Livestreams van Utopia kijken op je mobiel of tablet?
Ga voor de meest optimale ervaring naar de desktopsite van Utopia en download binnenkort de Utopia app.
Website met Adblocker doet het gewoon weer, tenminste in FireFox. En dat is maar goed ook ;-).quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
Ik heb geen paspoort, was het ook niet van plan, maar na het uitzetten van Adblocker en DoNotTrackMe wel gewoon stream, echt!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef PC eend het volgende:
NOG STEEDS GEEN STREAM OP MIJN SCHEERAPPARAAT
ff je stekkertje in je stopcontakt steken of heb je er eentje op batterijenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef PC eend het volgende:
NOG STEEDS GEEN STREAM OP MIJN SCHEERAPPARAAT
Oh, inderdaad als ik Adblocker nu weer aanzet blijft de stream het gewoon doen en dat zonder paspoort dusquote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Website met Adblocker doet het gewoon weer, tenminste in FireFox. En dat is maar goed ook ;-).
Kijk zo krijg je de eerste kinderziektes eruitquote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Website met Adblocker doet het gewoon weer, tenminste in FireFox. En dat is maar goed ook ;-).
Ik betaal iig nog geen cent, ik zie het welquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Kijk zo krijg je de eerste kinderziektes eruitLaat de diehards eerst testen
0,02 euro cent ;-).quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal iig nog geen cent, ik zie het wel
Yupsquote:
Dat krijg je als je niet gevonden wilt wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Jian het volgende:
Als ik DoNotTrackMe weer aanzet krijg ik alleen een grijs vlak, die accepteert hij dus niet.
ach, als ik zonder paspoort-idioterie en met adblocker aan mag blijven streamen dan krijgen ze die DNTM van mij kadoquote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet gevonden wilt worden
Bobquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef BobdeStreamer het volgende:
De stream live naast de kersttafel![]()
[ afbeelding ]
Jezus Christus wat is dat een kut programma.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
Gertje bent in sjownieuws, de vaderlandse pers
oh nee, zulke dingen wil ik niet zien vlak voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus Christus wat is dat een kut programma.
Op 2 is nu The Act Of Killing. Zeer indrukwekkend en huiveringwekkend. Documentaire over voormalige beulen in Indonesië, die nog eens met smaak vertellen en zelfs naspelen hoe ze 'communistische' landgenoten vermoorden en verkrachten.
Dat beetje plamuur valt toch niet echt opquote:Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee, zulke dingen wil ik niet zien vlak voor het slapen gaan.
Zit meer op sjownieuws te wachten over in Londen Apollotheater is plafond naar beneden gekomen, veel gewonden etc.
Volgens laatste berichten is heel het plafond naar beneden gevallen, Londen is afgezet etc.etc. stel je voor dat het in Carre gebeurd, met al dat heien overal zal ik daar ook niet gek van opkijken, met de muur hier gezandstraald hebben we al scheuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beetje plamuur valt toch niet echt op
Moeten ze maar niet naar theater gaan. Lekker voor de buis hangen is beterquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens laatste berichten is heel het plafond naar beneden gevallen, Londen is afgezet etc.etc. stel je voor dat het in Carre gebeurd, met al dat heien overal zal ik daar ook niet gek van opkijken, met de muur hier gezandstraald hebben we al scheuren.
Laatste update 81 relatief lichtgewonden, 7 zwaar
maar ff weer een hoera voor Utopia..........( anders wordt Gert boos en zegt dit is niet de Sc)
Soms ben je hard als staal, al weet ik dat je ook een klein hartje hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet naar theater gaan. Lekker voor de buis hangen is beter
Ik was gewoon on topicquote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soms ben je hard als staal, al weet ik dat je ook een klein hartje hebt
Nietusquote:
"We'll see", Day!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef Day het volgende:
Ik ga niet kijken, ik ga het niet volgen (maar oh, wat klinkt dit weer leuk)
Zag de video van Miss Montreal ook, maar in die clip geen enkele keer het woord Utopiaquote:
Was al een liedje wat op haar album zou komen en aangepast voor Utopia vertelde ze bij RTL Late Night.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag de video van Miss Montreal ook, maar in die clip geen enkele keer het woord Utopia
Dat was wel bij RTL.
Dus is het liedje aangepast, en niet exclusief voor Utopia geschreven.
btw.
De Bewoners![]()
[ afbeelding ]
Tot eind Januari gratis als je een paspoort hebt aangemaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:22 schreef roos94 het volgende:
kan je nou ook gewoon streams bekijken als je een paspoort hebt aangemaakt maar je wilt niet dokken? ik ga niet betalen namelijk
Hoiquote:
Had wel verwacht dat jij mee zou doenquote:
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij mee zou doen![]()
Wel fokkers aangemeld maar niet door.
We gaan het zien of er fokkers in zitten
Huub en fokkers dat gaat niet werken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.
Denk dat huub in de selectie-commissie heeft gezeten, haha
Hoi Soury
Peter Nuninga is een diehard fokker!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Huub en fokkers dat gaat niet werken natuurlijk![]()
Huub komt hier alleen maar spammen, maar vragen beantwoorden dat doet hij niet.
Huub kom er maar in ...
Dei die maar eens hard,quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Peter Nuninga is een diehard fokker!
Van die Nunniga, lekker hoorquote:
nee nunninga moet eerst een van de geitjes daar zoenen en awkward doen daarmee.quote:
Kippen en koeien, verder wil ik het niet wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee nunninga moet eerst een van de geitjes daar zoenen en awkward doen daarmee.
ik bedoelde eline. maar die doet niet mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kippen en koeien, verder wil ik het niet weten
Oh dat giegel mokkel. Zeg het danquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde eline. maar die doet niet mee.
jij bent slecht in hints begrijpenquote:
Ja dat blijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent slecht in hints begrijpen
We blijven nog aardigquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
De stemming zit er hier al weer aardig in, zo terug te lezen.
Ja lach er maar omquote:
Mooie linksquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:38 schreef spapaars het volgende:
Met weinig te investeren kunnen ze met het gebodene een hoop doen om geld te genereren.
Zoals
Er zijn koeien
http://www.koeknuffelen.nl/
Kippen
http://www.marktplaats.nl(...)ppen&categoryId=1488
En een overvloed aan modder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Modderbad.
Echt.
Hoogvliegers in gedachten! Dat bedoelden ze natuurlijk met die piloot.quote:
Geen piloot te bekennen tussen de veronderstelde kandidaten. Wel een dierenartsassistente (paraveterinair) en een dierverzorgster. Die aannemer hebben ze ook nog wel wat aan, afhankelijk van wat hij allemaal zelf kan natuurlijk. Ik hoop voor ze dat iemand ook elektriciteit kan aanleggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogvliegers in gedachten! Dat bedoelden ze natuurlijk met die piloot.
En is de timmerman aannemer geworden?
Ben wel benieuwd naar het plaatje bij het praatje.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ze daar nu staan, 2 prachtige koetjes, bruisend van het jonge koeienleven, de heerlijke geur van vers hooi opsnuivend, genietend van het eerste ochtendlicht. Zachtaardige wezens, zich niet bewust dat hen een leven als melkkoe reeds min of meer is ontnomen en dat zij binnen afzienbare tijd geslacht zullen worden omdat het publiek dat opgewonden eist en omdat de één of andere aandachtsgeile deelnemer dus hun vlees zal opeisen om in de gunst van dat publiek te komen.......
Aanschouw de 1e onschuldige dierenslachtoffers van het "brood en spelen" dat Utopia heet.
Die Emil gaat wel een probleempje worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef pullup het volgende:
Pareltjes hoor die beschrijvingen.![]()
Je kan de ruzies die zullen ontstaan zo uittekenen.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Emil gaat wel een probleempje worden.
Emil wil zijn biefstukjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ze daar nu staan, 2 prachtige koetjes, bruisend van het jonge koeienleven, de heerlijke geur van vers hooi opsnuivend, genietend van het eerste ochtendlicht. Zachtaardige wezens, zich niet bewust dat hen een leven als melkkoe reeds min of meer is ontnomen en dat zij binnen afzienbare tijd geslacht zullen worden omdat het publiek dat opgewonden eist en omdat de één of andere aandachtsgeile deelnemer dus hun vlees zal opeisen om in de gunst van dat publiek te komen.......
Aanschouw de 1e onschuldige dierenslachtoffers van het "brood en spelen" dat Utopia heet.
Ik snap even niet hoe hij zijn eerste en enige wedstrijd heeft verloren en toch al heel veel wedstrijden in het buitenland heeft gehad.quote:
Worstelaar Emil wil "in een wereld zonder regels leven om zelf een oordeel te vellen".quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Emil gaat wel een probleempje worden.
Die snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Copycat het volgende:
Ik snap even niet hoe hij zijn eerste en enige wedstrijd heeft verloren en toch al heel veel wedstrijden in het buitenland heeft gehad.
Dit lijkt me een Seki.
Mijne ook ja. Ach, wellicht ligt hij er direct uit.quote:
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:09 schreef pullup het volgende:
Ik voorzie dat we na de eerste maand al gaan moeten kiezen tussen de koeien of Emile als blijvertjes.
nog nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:16 schreef Injetta het volgende:
Geen veertigers?? Qua leeftijden niet erg gedifferentieerd. Dat vind ik jammer. Het wordt dan al snel de jongeren 'tegen' de ouderen.
Het zijn allemaal doeners, loners en vol met skills om zelf aan te pakken. Dat zal nog voor menig conflict gaan zorgen. Niet veel mensen behept met social skills.
Leuk dus!
Wat is dit voor verhaal ?quote:
Ik LOLde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef Gert het volgende:
Rienk (maar het kan zijn dat hij nog vervangen wordt door een F16-piloot)
Volop drank en feestquote:
Dit is wel een blijvertje denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef Gert het volgende:
Rienk (maar het kan zijn dat hij nog vervangen wordt door een F16-piloot)
[ afbeelding ]
Dat wordt weer wat, zonder gel.quote:
Dus toch een bekende kop erinquote:
In het topic dat ik geopend had stond in de OP een prachtige foto van hem.quote:
Hij heeft meegedaan aan "The Bunker", een online RLS die hier ook op FOK! werd gevolgd.quote:
Okè dan, apart dan dat dat niet genoemd wordtquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan "The Bunker", een online RLS die hier ook op FOK! werd gevolgd.
The Bunker Online
[ afbeelding ]
Het was kleinschalig, was helemaal niet op TV te zien. Het heeft een klein beetje aandacht gehad vooraf, in o.a. De Telegraaf, maar dat was voornamelijk omdat BB-winnaar Bart erbij betrokken was en Johan Vlemminx (die later nog furore zou maken met zijn hilarische kontfluit). O jee ik hoop dat ik zijn naam goed heb geschreven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Okè dan, apart dan dat dat niet genoemd wordt
Ik dacht ook dat Gert wat aan het narren wasquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd. Ik dacht dat het een grap was.
Ahh oké.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was kleinschalig, was helemaal niet op TV te zien. Het heeft een klein beetje aandacht gehad vooraf, in o.a. De Telegraaf, maar dat was voornamelijk omdat BB-winnaar Bart erbij betrokken was en Johan Vlemminx (die later nog furore zou maken met zijn hilarische kontfluit). O jee ik hoop dat ik zijn naam goed heb geschreven.
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Dus een 29-jarige Groninger sjouwt al 4 jaar op blote voeten door de stad, en er is geen enkel lokaal medium dat hem ooit geïnterviewd / geportretteerd heeft? (Getuige Google)
Ik lig in een deuk hier.quote:
Krijg een flash back van Natasia met Gordon voor haar deurquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef Gert het volgende:
"Een moeder uit Brabant", en de rol van moeder is haar "op het lijf geschreven".
Vandaar dat ze haar kind(eren) een jaar gaat verlaten?
Het lijkt mij juist een hopeloos geval. Maargoed, het is slechts een beschrijving.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt wat met Peter, die rookt er lekker op los en als ze geen sigaretten hebben wordt het muiterij daar
Oh wat een stunt, want had het hem een tijd geleden gevraagd of hij mee deed, zelf niet tegen mij wat los gelaten
maar ik vergeef het hem...Ik zeg Peter is nu al de winnaar wat mij betreft
Je moet hem leren * Kennen* hij is leuk, lief en vooral als er niet te roken is chagie, maar vind het heel leuk voor hem dat hij mee doet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist een hopeloos geval. Maargoed, het is slechts een beschrijving.
Het is een eersteklas aandachtshoer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist een hopeloos geval. Maargoed, het is slechts een beschrijving.
Wie zegt dat Vanessa niet Benny is ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Toverheks het volgende:
Had heel stilletjes gehoopt dat Benny van FOK er ook bij zat, die deed zo vaag
Gert hij is oke en leuk, echt hij kan de streamers best vermaken, oh moet nu aan Danny denkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een eersteklas aandachtshoer.
Hij had voor The Bunker ook een single gemaakt waarmee hij dacht door te zullen gaan breken.
Maar toen bleek The Bunker niet door 1 miljoen mensen gevolgd te worden maar door een man of 1000. Die zijn singeltje niet hoefden.
Had het heel top gevonden als Benny er ook bij zat, heb je het over een lieve leuke aardige jongen dan is het Benny wel, dus jammer.....quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie zegt dat Vanessa niet Benny is ?
Gert, zijn het niet allemaal aandachtshoeren, je gaat toch niet om wat te leren en voor het avontuur een jaar lang in een modderpoel zitten en huis en haard verlaten, ze willen stuk voor stuk met hoofd op tv en toch beroemd wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een eersteklas aandachtshoer.
Hij had voor The Bunker ook een single gemaakt waarmee hij dacht door te zullen gaan breken.
Helaas voor hem bleek The Bunker niet door 1 miljoen mensen gevolgd te worden maar slechts door een man of 1000. Die zijn singeltje niet hoefden.
Als je een aandachshoer bent, ben je wat mij betreft ook niet meteen een slecht mens of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert hij is oke en leuk, echt hij kan de streamers best vermaken, oh moet nu aan Danny denkenDanny en Peter gingen toen niet samen
Ze mogen niets meenemen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef H.FR het volgende:
Zeg, mochten ze nu ook iets meenemen van thuis? Daar lees ik nu niks over (of gemist), maar bij Ruud de Wild hoorde ik wel zoiets.
Ach op papier staat het allemaal zo leuk, maar ja zijn ze met zijn alle leuk en behulpzaam, denk al zal het wel 1000 keer uitgelegd aan ze zijn,van het is geen BB dat ze er toch met die gedachte in het achterhoofd eraan mee gaan doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een aandachshoer bent, ben je wat mij betreft ook niet meteen een slecht mens of zo.
Maar de motivatie voor hem (en de meeste andere deelnemers) om in Utopia te stappen lijkt me duidelijk.
Ex-politieagent Paul, die zichzelf een echte leider vindt, houdt ze wel uit elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef Disana het volgende:
Emil en Ruud, dat gaat een haantjesgevecht worden.
Oh ja, daar is goed over nagedacht. En Renica verzorgt hun wonden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ex-politieagent Paul, die zichzelf een echte leider vindt, houdt ze wel uit elkaar.
Als de kijkcijfers dramatisch zijn en blijven dan kan dat een reden kan zijn om vroegtijdig met het programma te stoppen, zei JdM. Geen rocket science.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Gert ander vraagje, toen met de persconf. met J de Mol, is er over gesproken als het prog. niet gaat lopen dat er regels worden veranderd of dat het van de buis wordt gehaald ?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers dramatisch zijn en blijven dan kan dat een reden kan zijn om vroegtijdig met het programma te stoppen, zei JdM. Geen rocket science.
Verder werd meerdere malen benadrukt dat Utopia gevrijwaard blijft van door de redactie bedachte verhaallijnen, opdrachten en spelletjes.
Maar ja, stel dat het ècht door geen hond bekeken wordt, pakken ze dan hun verlies of gaan ze sleutelen? Ik denk het laatste.
Aha, oké!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mogen niets meenemen.
Een beetje sjoemelen met kleding (twee truien over elkaar aan) wordt toegestaan, that's it.
Ik hou totaal niet van RLS, maar dit lijkt me wel een heel interessant programma. Maar weet natuurlijk niet of dat ook voor anderen geldt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk om die bio's een beetje te lezen. Gaat wel een leuk programma worden denk ik.
Maar ben wel benieuwd of het ook een beetje aanslaat bij de mensen thuis. Als je een RLS liefhebber bent kijk je al snel, maar boeit het je anders ook?
Het is natuurlijk ook wel een hele andere insteek. Misschien dat dat toch kijkers trekt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van RLS, maar dit lijkt me wel een heel interessant programma. Maar weet natuurlijk niet of dat ook voor anderen geldt.
Staat op de FB pagina van Utopiaquote:De belangstelling voor Utopia neemt in hoge mate toe. En waar belangstelling is, zijn ook vragen. Er zijn zaken waarover we nog niets over kunnen zeggen: top secret dus. Maar er is natuurlijk genoeg informatie die we maar wat graag met je delen. Dus vraag maar raak! En wie weet vind je het antwoord terug op onze site (www.sbs6.nl/utopia). Oh ja één ding kunnen we wel alvast prijsgeven: Op de vraag of er een boswachter op het terrein aanwezig zal zijn, hebben we een eenduidig antwoord: nee. Dan weet je dat alvast.
Ze kunnen via de redactie spullen bestellen. Dat doen ze door daar hardop om te vragen, de redactie antwoordt dan via de luidsprekers die op het terrein hangen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aha, oké!
En ze mogen niet van het terrein af, hoe werkt het kopen van spullen dan precies? Kan dat via de programma makers, of komen er soms mensen langs daarvoor?
Dat hoeven ze dus niet te kopen. Dat scheelt nogal.quote:Deze boeren zijn nauw betrokken bij de voorbereiding van het programma en zullen dat ook blijven tijdens de opnames van Utopia. Zij hebben de bestaande faciliteiten en huisvesting voor de dieren beoordeeld en geconcludeerd dat de dieren er in Utopia uitstekend aan toe zijn. Ze hebben genoeg ruimte om te bewegen en er is altijd genoeg voer op voorraad om de dieren gezond te houden
maar je moet eerst je bankrekeningnummer enz geven voordat je dat paspoort krijgt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot eind Januari gratis als je een paspoort hebt aangemaakt.
Daarna ¤2,50 per maand en wordt stilzwijgend verlengt als je niet 3 dagen van te voren opzegt als ik het goed begrijp van de site van Utopia.
Ja dan trekken ze het er autom. vanaf die 2.50, en 3 dagen van te voren opzeggen als je het niet meer wilt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
maar je moet eerst je bankrekeningnummer enz geven voordat je dat paspoort krijgt?
Losers. Waarom geven ze die streams gewoon niet gratis. Alsof ze daar zoveel winst mee maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dan trekken ze het er autom. vanaf, en 3 dagen van te voren opzeggen als je het niet meer wilt.
Alles kost geld, en 2.50 per maand is echt niet duur, DGK was 5 euro per maand dacht ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Losers. Waarom geven ze die streams gewoon niet gratis. Alsof ze daar zoveel winst mee maken.
Het zijn een beetje streams voor de fijnproevers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:11 schreef roos94 het volgende:
Die koeien leveren ook niet veel spannende beelden op
hahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn een beetje streams voor de fijnproevers.
We hebben hier op het subforum al een topic lopen met vergelijkbare beelden.
RLS / Stream van Opaatje #137 Een kerstboom met een Feyenoordbal
Omdat het ze in belangrijke mate om je persoonlijk gegevens gaat, je bankrekeningnummer hebben ze dan al, met de daaraan verboden personalia natuurlijk ....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Losers. Waarom geven ze die streams gewoon niet gratis. Alsof ze daar zoveel winst mee maken.
quote:Bloemenkoningin Flora de XXVIIIMijn naam is Lindy Vermeer, bloemenkoningin Flora XXVIII van Voorthuizen! Ik ben 21 jaar oud, en ben geboren en getogen in Voorthuizen. In het dagelijkse leven ga ik naar school. Ik volg de opleiding tot Paraveterinair op het Groenhorst College in Barneveld, en in de weekenden werk ik bij SAM, de leukste kledingwinkel van Voorthuizen!Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd te winkelen, lekker in het zonnetje zitten, lezen, lekker uit eten gaan en een filmpje kijken!Ik zie ernaar uit om samen met prinses Florina het nieuwe toonbeeld van de Floralia te zijn dit jaar.
de boer was dat denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zie de schaduw van een persoon op de webcam
Nog wel, totdat de bewoners over een paar weken beslissen om ze te slachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
De ladies genieten van het zonnetje
Óf ze jokt, óf ze heeft 2 kinderen gekregen na het plaatsen van haar cv. Ik zie niet zo snel een jaartal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Razor21 het volgende:
Dit moet Renica zijn : http://www.nationalehulpgids.nl/profiel/hulp/id/27849
quote:In 1998 heb ik voor 9 maanden,vervangende moederrol vervuld voor 2 kindjes.
Deze is inderdaad lastig te vinden. Maar qua uiterlijk lijkt ze wel op een Braziliaan toch? Ben voor 80 procent zeker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Óf ze jokt, óf ze heeft 2 kinderen gekregen na het plaatsen van haar cv. Ik zie niet zo snel een jaartal.
[..]
Eerst één natuurlijk, waarna de andere moederziel alleen achterblijft, wachtend tot ook haar lot voltrokken wordt ter vermaak van de opgewonden joelende menigte achter hun schermpjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nog wel, totdat de bewoners over een paar weken beslissen om ze te slachten
hoe willen ze het vlees bewaren danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nog wel, totdat de bewoners over een paar weken beslissen om ze te slachten
Gert posten,Zekers!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:36 schreef Leandra het volgende:
Is er al een topic met deelnemers of staan die hier een beetje in verdeeld?
Kan iemand een overzichtje met namen, foto's en bio's maken?
je hakt een boom om met een nagelvijl, zaagt hem in planken met flosdraad, timmert een hokje met een schoen en tandenstokers et voilaquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef roos94 het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met naar de wc gaan als overal op het terrein camera's staan?
slim!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
je hakt een boom om met een nagelvijl, zaagt hem in planken met flosdraad, timmert een hokje met een schoen en tandenstokers et voila
Ik hoop niet dat die arme koetjes dan al dood zijn ....quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:47 schreef roos94 het volgende:
dalijk zijn de kijkcijfers zo slecht dat het na 2 maanden stopt
Ze kennen je!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.
Denk dat huub in de selectie-commissie heeft gezeten, haha
Hoi Soury
Dat geldbedrag stelt niets voor hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ze krijgen sowieso al een geldbedrag om mee te starten dus de koe verkopen is niet nodig.
John de Mol noemde eerder het bedrag 50.000. Zoveel gaat het uiteindelijk niet worden, maar hoe veel/weinig het wel gaat worden weten we ook nog niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat geldbedrag stelt niets voor hoor
In welke show is dat bedrag van 50.000 genoemd?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
John de Mol noemde eerder het bedrag 50.000. Zoveel gaat het uiteindelijk niet worden, maar hoe veel/weinig het wel gaat worden weten we ook nog niet.
Ik heb dat stukje bij DWDD net terug gekeken maar ik hoor hem nergens 50.000 euro zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dat heeft hij in de uitzending bij DWDD genoemd. Idd bizar veel, denk dat hij daar zelf ook achter is gekomen inmiddels.
Helaas niets nieuws in die 4 minutenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Razor21 het volgende:
Nieuwste video over Utopia ook online (ruim 4 minuten) : http://www.utopiatvshow.nl/video-dit-utopia/
De huisvrouw zeurt dagelijks aan de kop van de zwerver dat hij op een molton moet liggen en de manipulatieve telefoonverkoper gooit alleen maar de olie(bollenbakker) op het vuur tot het uit de hand loopt, Peter pikt dat niet want die wil de olie als haargel gebruiken en als deze escalatie uit de hand dreigt te lopen grijpt de beveiliger in, maar de worstelaar wil ook graag oliebollenworstelen, dan stikes de levenskunstenaar een pose omdat hij denkt in een real live installatie te verblijven en noemt de ruzie een live expositie van zijn hand, de aannemer wil dat niet aannemen en de masseuse roept ondertussen alleen maar dat ze lekker wil knuffelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef pullup het volgende:
Pareltjes hoor die beschrijvingen.![]()
Je kan de ruzies die zullen ontstaan zo uittekenen.
Ik heb minstens 3 fora achter mijn reet aan, als dat godverdomme niet gezellig wordtquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef Coos het volgende:
Heb het even doorgelezen maar ik denk dat ik het niet ga volgen. Dan bedoel ik, in ieder geval niet naar de streams kijken. Zonde van mijn tijd en dat voor een programma wat mei niet gaat halen!
Maar voor een rel ben ik altijd wel in en zo´n RLS is daar een vruchtbare bodem voor.![]()
Zo bizar veel is dat niet als je het doorrekend is het minder dan 10 euro per dag p.p..quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In welke show is dat bedrag van 50.000 genoemd?
Las idd dat er in stukje van Gert stond dat het veel minder zou worden.
Zelfs een paar duizend vind ik al bizar veel, het is toch juist de bedoeling dat ze met (bijna) niets iets opbouwen!
Toch vind ik dat veel geld als je met niets iets moet opbouwen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo bizar veel is dat niet als je het doorrekend is het minder dan 10 euro per dag p.p..
Wie is die Bibi dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef PC eend het volgende:
Wel weer 'toevallig' dat ook Bibi van alle luisteraars van 538 is uitgekozen om met Ruud mee te gaan.
Hij zal wel de vreemde eend in de bijt zijn. Hoop ik ...quote:
En die werd spontaan uitgekozen? Zulks een toevalligheid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |