de boer was dat denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zie de schaduw van een persoon op de webcam
Nog wel, totdat de bewoners over een paar weken beslissen om ze te slachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
De ladies genieten van het zonnetje
Óf ze jokt, óf ze heeft 2 kinderen gekregen na het plaatsen van haar cv. Ik zie niet zo snel een jaartal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef Razor21 het volgende:
Dit moet Renica zijn : http://www.nationalehulpgids.nl/profiel/hulp/id/27849
quote:In 1998 heb ik voor 9 maanden,vervangende moederrol vervuld voor 2 kindjes.
Deze is inderdaad lastig te vinden. Maar qua uiterlijk lijkt ze wel op een Braziliaan toch? Ben voor 80 procent zeker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Óf ze jokt, óf ze heeft 2 kinderen gekregen na het plaatsen van haar cv. Ik zie niet zo snel een jaartal.
[..]
Eerst één natuurlijk, waarna de andere moederziel alleen achterblijft, wachtend tot ook haar lot voltrokken wordt ter vermaak van de opgewonden joelende menigte achter hun schermpjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nog wel, totdat de bewoners over een paar weken beslissen om ze te slachten
hoe willen ze het vlees bewaren danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nog wel, totdat de bewoners over een paar weken beslissen om ze te slachten
Gert posten,Zekers!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:36 schreef Leandra het volgende:
Is er al een topic met deelnemers of staan die hier een beetje in verdeeld?
Kan iemand een overzichtje met namen, foto's en bio's maken?
je hakt een boom om met een nagelvijl, zaagt hem in planken met flosdraad, timmert een hokje met een schoen en tandenstokers et voilaquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef roos94 het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met naar de wc gaan als overal op het terrein camera's staan?
slim!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
je hakt een boom om met een nagelvijl, zaagt hem in planken met flosdraad, timmert een hokje met een schoen en tandenstokers et voila
Ik hoop niet dat die arme koetjes dan al dood zijn ....quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:47 schreef roos94 het volgende:
dalijk zijn de kijkcijfers zo slecht dat het na 2 maanden stopt
Ze kennen je!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.
Denk dat huub in de selectie-commissie heeft gezeten, haha
Hoi Soury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |