Dat hoeven ze dus niet te kopen. Dat scheelt nogal.quote:Deze boeren zijn nauw betrokken bij de voorbereiding van het programma en zullen dat ook blijven tijdens de opnames van Utopia. Zij hebben de bestaande faciliteiten en huisvesting voor de dieren beoordeeld en geconcludeerd dat de dieren er in Utopia uitstekend aan toe zijn. Ze hebben genoeg ruimte om te bewegen en er is altijd genoeg voer op voorraad om de dieren gezond te houden
maar je moet eerst je bankrekeningnummer enz geven voordat je dat paspoort krijgt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot eind Januari gratis als je een paspoort hebt aangemaakt.
Daarna ¤2,50 per maand en wordt stilzwijgend verlengt als je niet 3 dagen van te voren opzegt als ik het goed begrijp van de site van Utopia.
Ja dan trekken ze het er autom. vanaf die 2.50, en 3 dagen van te voren opzeggen als je het niet meer wilt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
maar je moet eerst je bankrekeningnummer enz geven voordat je dat paspoort krijgt?
Losers. Waarom geven ze die streams gewoon niet gratis. Alsof ze daar zoveel winst mee maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dan trekken ze het er autom. vanaf, en 3 dagen van te voren opzeggen als je het niet meer wilt.
Alles kost geld, en 2.50 per maand is echt niet duur, DGK was 5 euro per maand dacht ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Losers. Waarom geven ze die streams gewoon niet gratis. Alsof ze daar zoveel winst mee maken.
Het zijn een beetje streams voor de fijnproevers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:11 schreef roos94 het volgende:
Die koeien leveren ook niet veel spannende beelden op
hahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn een beetje streams voor de fijnproevers.
We hebben hier op het subforum al een topic lopen met vergelijkbare beelden.
RLS / Stream van Opaatje #137 Een kerstboom met een Feyenoordbal
Omdat het ze in belangrijke mate om je persoonlijk gegevens gaat, je bankrekeningnummer hebben ze dan al, met de daaraan verboden personalia natuurlijk ....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Losers. Waarom geven ze die streams gewoon niet gratis. Alsof ze daar zoveel winst mee maken.
quote:Bloemenkoningin Flora de XXVIIIMijn naam is Lindy Vermeer, bloemenkoningin Flora XXVIII van Voorthuizen! Ik ben 21 jaar oud, en ben geboren en getogen in Voorthuizen. In het dagelijkse leven ga ik naar school. Ik volg de opleiding tot Paraveterinair op het Groenhorst College in Barneveld, en in de weekenden werk ik bij SAM, de leukste kledingwinkel van Voorthuizen!Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd te winkelen, lekker in het zonnetje zitten, lezen, lekker uit eten gaan en een filmpje kijken!Ik zie ernaar uit om samen met prinses Florina het nieuwe toonbeeld van de Floralia te zijn dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |