Zag de video van Miss Montreal ook, maar in die clip geen enkele keer het woord Utopiaquote:
Was al een liedje wat op haar album zou komen en aangepast voor Utopia vertelde ze bij RTL Late Night.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag de video van Miss Montreal ook, maar in die clip geen enkele keer het woord Utopia
Dat was wel bij RTL.
Dus is het liedje aangepast, en niet exclusief voor Utopia geschreven.
btw.
De Bewoners![]()
[ afbeelding ]
Tot eind Januari gratis als je een paspoort hebt aangemaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:22 schreef roos94 het volgende:
kan je nou ook gewoon streams bekijken als je een paspoort hebt aangemaakt maar je wilt niet dokken? ik ga niet betalen namelijk
Hoiquote:
Had wel verwacht dat jij mee zou doenquote:
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij mee zou doen![]()
Wel fokkers aangemeld maar niet door.
We gaan het zien of er fokkers in zitten
Huub en fokkers dat gaat niet werken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.
Denk dat huub in de selectie-commissie heeft gezeten, haha
Hoi Soury
Peter Nuninga is een diehard fokker!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Huub en fokkers dat gaat niet werken natuurlijk![]()
Huub komt hier alleen maar spammen, maar vragen beantwoorden dat doet hij niet.
Huub kom er maar in ...
Dei die maar eens hard,quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Peter Nuninga is een diehard fokker!
Van die Nunniga, lekker hoorquote:
nee nunninga moet eerst een van de geitjes daar zoenen en awkward doen daarmee.quote:
Kippen en koeien, verder wil ik het niet wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee nunninga moet eerst een van de geitjes daar zoenen en awkward doen daarmee.
ik bedoelde eline. maar die doet niet mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kippen en koeien, verder wil ik het niet weten
Oh dat giegel mokkel. Zeg het danquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde eline. maar die doet niet mee.
jij bent slecht in hints begrijpenquote:
Ja dat blijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent slecht in hints begrijpen
We blijven nog aardigquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
De stemming zit er hier al weer aardig in, zo terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |