Zag de video van Miss Montreal ook, maar in die clip geen enkele keer het woord Utopiaquote:
Was al een liedje wat op haar album zou komen en aangepast voor Utopia vertelde ze bij RTL Late Night.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag de video van Miss Montreal ook, maar in die clip geen enkele keer het woord Utopia
Dat was wel bij RTL.
Dus is het liedje aangepast, en niet exclusief voor Utopia geschreven.
btw.
De Bewoners![]()
[ afbeelding ]
Tot eind Januari gratis als je een paspoort hebt aangemaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:22 schreef roos94 het volgende:
kan je nou ook gewoon streams bekijken als je een paspoort hebt aangemaakt maar je wilt niet dokken? ik ga niet betalen namelijk
Hoiquote:
Had wel verwacht dat jij mee zou doenquote:
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij mee zou doen![]()
Wel fokkers aangemeld maar niet door.
We gaan het zien of er fokkers in zitten
Huub en fokkers dat gaat niet werken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar niet eens een ontvangstbevestiging van mijn opgave gekregen.
Denk dat huub in de selectie-commissie heeft gezeten, haha
Hoi Soury
Peter Nuninga is een diehard fokker!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Huub en fokkers dat gaat niet werken natuurlijk![]()
Huub komt hier alleen maar spammen, maar vragen beantwoorden dat doet hij niet.
Huub kom er maar in ...
Dei die maar eens hard,quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Peter Nuninga is een diehard fokker!
Van die Nunniga, lekker hoorquote:
nee nunninga moet eerst een van de geitjes daar zoenen en awkward doen daarmee.quote:
Kippen en koeien, verder wil ik het niet wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee nunninga moet eerst een van de geitjes daar zoenen en awkward doen daarmee.
ik bedoelde eline. maar die doet niet mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kippen en koeien, verder wil ik het niet weten
Oh dat giegel mokkel. Zeg het danquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde eline. maar die doet niet mee.
jij bent slecht in hints begrijpenquote:
Ja dat blijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent slecht in hints begrijpen
We blijven nog aardigquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
De stemming zit er hier al weer aardig in, zo terug te lezen.
Ja lach er maar omquote:
Mooie linksquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:38 schreef spapaars het volgende:
Met weinig te investeren kunnen ze met het gebodene een hoop doen om geld te genereren.
Zoals
Er zijn koeien
http://www.koeknuffelen.nl/
Kippen
http://www.marktplaats.nl(...)ppen&categoryId=1488
En een overvloed aan modder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Modderbad.
Echt.
Hoogvliegers in gedachten! Dat bedoelden ze natuurlijk met die piloot.quote:
Geen piloot te bekennen tussen de veronderstelde kandidaten. Wel een dierenartsassistente (paraveterinair) en een dierverzorgster. Die aannemer hebben ze ook nog wel wat aan, afhankelijk van wat hij allemaal zelf kan natuurlijk. Ik hoop voor ze dat iemand ook elektriciteit kan aanleggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogvliegers in gedachten! Dat bedoelden ze natuurlijk met die piloot.
En is de timmerman aannemer geworden?
Ben wel benieuwd naar het plaatje bij het praatje.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ze daar nu staan, 2 prachtige koetjes, bruisend van het jonge koeienleven, de heerlijke geur van vers hooi opsnuivend, genietend van het eerste ochtendlicht. Zachtaardige wezens, zich niet bewust dat hen een leven als melkkoe reeds min of meer is ontnomen en dat zij binnen afzienbare tijd geslacht zullen worden omdat het publiek dat opgewonden eist en omdat de één of andere aandachtsgeile deelnemer dus hun vlees zal opeisen om in de gunst van dat publiek te komen.......
Aanschouw de 1e onschuldige dierenslachtoffers van het "brood en spelen" dat Utopia heet.
Die Emil gaat wel een probleempje worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef pullup het volgende:
Pareltjes hoor die beschrijvingen.![]()
Je kan de ruzies die zullen ontstaan zo uittekenen.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Emil gaat wel een probleempje worden.
Emil wil zijn biefstukjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ze daar nu staan, 2 prachtige koetjes, bruisend van het jonge koeienleven, de heerlijke geur van vers hooi opsnuivend, genietend van het eerste ochtendlicht. Zachtaardige wezens, zich niet bewust dat hen een leven als melkkoe reeds min of meer is ontnomen en dat zij binnen afzienbare tijd geslacht zullen worden omdat het publiek dat opgewonden eist en omdat de één of andere aandachtsgeile deelnemer dus hun vlees zal opeisen om in de gunst van dat publiek te komen.......
Aanschouw de 1e onschuldige dierenslachtoffers van het "brood en spelen" dat Utopia heet.
Ik snap even niet hoe hij zijn eerste en enige wedstrijd heeft verloren en toch al heel veel wedstrijden in het buitenland heeft gehad.quote:
Worstelaar Emil wil "in een wereld zonder regels leven om zelf een oordeel te vellen".quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Emil gaat wel een probleempje worden.
Die snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Copycat het volgende:
Ik snap even niet hoe hij zijn eerste en enige wedstrijd heeft verloren en toch al heel veel wedstrijden in het buitenland heeft gehad.
Dit lijkt me een Seki.
Mijne ook ja. Ach, wellicht ligt hij er direct uit.quote:
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:09 schreef pullup het volgende:
Ik voorzie dat we na de eerste maand al gaan moeten kiezen tussen de koeien of Emile als blijvertjes.
nog nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:16 schreef Injetta het volgende:
Geen veertigers?? Qua leeftijden niet erg gedifferentieerd. Dat vind ik jammer. Het wordt dan al snel de jongeren 'tegen' de ouderen.
Het zijn allemaal doeners, loners en vol met skills om zelf aan te pakken. Dat zal nog voor menig conflict gaan zorgen. Niet veel mensen behept met social skills.
Leuk dus!
Wat is dit voor verhaal ?quote:
Ik LOLde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef Gert het volgende:
Rienk (maar het kan zijn dat hij nog vervangen wordt door een F16-piloot)
Volop drank en feestquote:
Dit is wel een blijvertje denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef Gert het volgende:
Rienk (maar het kan zijn dat hij nog vervangen wordt door een F16-piloot)
[ afbeelding ]
Dat wordt weer wat, zonder gel.quote:
Dus toch een bekende kop erinquote:
In het topic dat ik geopend had stond in de OP een prachtige foto van hem.quote:
Hij heeft meegedaan aan "The Bunker", een online RLS die hier ook op FOK! werd gevolgd.quote:
Okè dan, apart dan dat dat niet genoemd wordtquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan "The Bunker", een online RLS die hier ook op FOK! werd gevolgd.
The Bunker Online
[ afbeelding ]
Het was kleinschalig, was helemaal niet op TV te zien. Het heeft een klein beetje aandacht gehad vooraf, in o.a. De Telegraaf, maar dat was voornamelijk omdat BB-winnaar Bart erbij betrokken was en Johan Vlemminx (die later nog furore zou maken met zijn hilarische kontfluit). O jee ik hoop dat ik zijn naam goed heb geschreven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Okè dan, apart dan dat dat niet genoemd wordt
Ik dacht ook dat Gert wat aan het narren wasquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd. Ik dacht dat het een grap was.
Ahh oké.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was kleinschalig, was helemaal niet op TV te zien. Het heeft een klein beetje aandacht gehad vooraf, in o.a. De Telegraaf, maar dat was voornamelijk omdat BB-winnaar Bart erbij betrokken was en Johan Vlemminx (die later nog furore zou maken met zijn hilarische kontfluit). O jee ik hoop dat ik zijn naam goed heb geschreven.
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Dus een 29-jarige Groninger sjouwt al 4 jaar op blote voeten door de stad, en er is geen enkel lokaal medium dat hem ooit geïnterviewd / geportretteerd heeft? (Getuige Google)
Ik lig in een deuk hier.quote:
Krijg een flash back van Natasia met Gordon voor haar deurquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef Gert het volgende:
"Een moeder uit Brabant", en de rol van moeder is haar "op het lijf geschreven".
Vandaar dat ze haar kind(eren) een jaar gaat verlaten?
Het lijkt mij juist een hopeloos geval. Maargoed, het is slechts een beschrijving.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt wat met Peter, die rookt er lekker op los en als ze geen sigaretten hebben wordt het muiterij daar
Oh wat een stunt, want had het hem een tijd geleden gevraagd of hij mee deed, zelf niet tegen mij wat los gelaten
maar ik vergeef het hem...Ik zeg Peter is nu al de winnaar wat mij betreft
Je moet hem leren * Kennen* hij is leuk, lief en vooral als er niet te roken is chagie, maar vind het heel leuk voor hem dat hij mee doet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist een hopeloos geval. Maargoed, het is slechts een beschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |