Dit is wel een blijvertje denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef Gert het volgende:
Rienk (maar het kan zijn dat hij nog vervangen wordt door een F16-piloot)
[ afbeelding ]
Dat wordt weer wat, zonder gel.quote:
Dus toch een bekende kop erinquote:
In het topic dat ik geopend had stond in de OP een prachtige foto van hem.quote:
Hij heeft meegedaan aan "The Bunker", een online RLS die hier ook op FOK! werd gevolgd.quote:
Okè dan, apart dan dat dat niet genoemd wordtquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan "The Bunker", een online RLS die hier ook op FOK! werd gevolgd.
The Bunker Online
[ afbeelding ]
Het was kleinschalig, was helemaal niet op TV te zien. Het heeft een klein beetje aandacht gehad vooraf, in o.a. De Telegraaf, maar dat was voornamelijk omdat BB-winnaar Bart erbij betrokken was en Johan Vlemminx (die later nog furore zou maken met zijn hilarische kontfluit). O jee ik hoop dat ik zijn naam goed heb geschreven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Okè dan, apart dan dat dat niet genoemd wordt
Ik dacht ook dat Gert wat aan het narren wasquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben stomverbaasd. Ik dacht dat het een grap was.
Ahh oké.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was kleinschalig, was helemaal niet op TV te zien. Het heeft een klein beetje aandacht gehad vooraf, in o.a. De Telegraaf, maar dat was voornamelijk omdat BB-winnaar Bart erbij betrokken was en Johan Vlemminx (die later nog furore zou maken met zijn hilarische kontfluit). O jee ik hoop dat ik zijn naam goed heb geschreven.
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Dus een 29-jarige Groninger sjouwt al 4 jaar op blote voeten door de stad, en er is geen enkel lokaal medium dat hem ooit geïnterviewd / geportretteerd heeft? (Getuige Google)
Ik lig in een deuk hier.quote:
Krijg een flash back van Natasia met Gordon voor haar deurquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef Gert het volgende:
"Een moeder uit Brabant", en de rol van moeder is haar "op het lijf geschreven".
Vandaar dat ze haar kind(eren) een jaar gaat verlaten?
Het lijkt mij juist een hopeloos geval. Maargoed, het is slechts een beschrijving.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt wat met Peter, die rookt er lekker op los en als ze geen sigaretten hebben wordt het muiterij daar
Oh wat een stunt, want had het hem een tijd geleden gevraagd of hij mee deed, zelf niet tegen mij wat los gelaten
maar ik vergeef het hem...Ik zeg Peter is nu al de winnaar wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |