Ik mag toch hopen dat ze een goede melkkoe niet gaan slachtenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Toverheks het volgende:
Wettelijk verboden je eigen koeien slachten, kippen mogen wel geplukt worden, dat levert spannende streams
Gaan ze maar op konijnen jagenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze een goede melkkoe niet gaan slachtenZe komen maar mooi op een andere manier aan vlees.
Zo is datquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze een goede melkkoe niet gaan slachtenZe komen maar mooi op een andere manier aan vlees.
Wie de fuck zijn dat nou weerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
Utopia De laatste gelukkige luisteraar werd zojuist bekend gemaakt op Radio 538 waardoor het viertal compleet is: Vanessa van Miltenburg, Toin Maes, Ivo Verbucheln en Bibi Schouten. Zij kunnen niet wachten om samen met Ruud de Wild maandag Utopia te trotseren. Vanzelfsprekend is dit live te volgen op www.sbs6.nl/utopia
Hmmm, een telefoonverkoper 4 letters.. dat klinkt welhaast bekendquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef Copycat het volgende:
Telefoonverkoper Ruud ... Daar verwacht ik veel van ...
Ik denk dat die aan een prijsvraag hebben meegedaan bij Ruud op de radio, maar dus te volgen op streamquote:
zelfs?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
Zelfs de NRC wijdt er een stukje aan.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ideale-samenleving/
Aangezien ze pas 31 dec beginnen zou het vreemd zijn als je al een hossende menigte zag.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef espri het volgende:
net paspoort aangemaakt maar zie een lege stal.. klopt dat?
Vanaf dag 1 kunnen de streams gevolgd worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Gert vraagje, kunnen we vanaf dag 1 de streams volgen of moeten we ook wachten tot de tv uitzending begint de 6 januarie dat ze ook tegelijk de strams aanslingeren???
grappig... vanmiddag zag ik dus wel een koe bij de stream zonder paspoort en mijn vraag is dus gewoon of dit de goede is.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Aangezien ze pas 31 dec beginnen zou het vreemd zijn als je al een hossende menigte zag.
Koeien zie je toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef espri het volgende:
net paspoort aangemaakt maar zie een lege stal.. klopt dat?
Ze zullen wel even naar de wc zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:57 schreef espri het volgende:
hahaha dus ik ben toch niet gek, nou ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |