abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134450390

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_134450433
Misschien heeft het te maken met de frequentie van contact, ik spreek mijn dates maximaal 10/20+- berichtjes/appjes voor ik ze zie en vind het niet echt gepast. Kan me voorstellen dat als je weken of maanden uren achter elkaar appt met elkaar dat het wat logischer is.
pi_134450455
Huh?
pi_134450657
Ik vind dat soort cadeautjes gewoon een beetje creepy..
En met een roos maak je mij sowieso niet blij :D
pi_134450707
Of je maakt een klein menukaartje met een paar verschillende ontbijtjes erop waar ze de volgende dag uit kan kiezen. :Y)
pi_134450781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

In Nederland zijn mensen nogal spastisch soms. :P
Misschien heeft het daar iets meer mee te maken dan het geven van een roosje :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134450830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef LesMiserables het volgende:
Misschien heeft het te maken met de frequentie van contact, ik spreek mijn dates maximaal 10/20+- berichtjes/appjes voor ik ze zie en vind het niet echt gepast. Kan me voorstellen dat als je weken of maanden uren achter elkaar appt met elkaar dat het wat logischer is.
Dat wat logischer is?
pi_134451006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien heeft het daar iets meer mee te maken dan het geven van een roosje :P
Van mij krijg je wel een roosje hoor. Ik pluk er wel ergens een uit een tuin. :P
pi_134451084
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Van mij krijg je wel een roosje hoor. Ik pluk er wel ergens een uit een tuin. :P
Ik begrijp echt niet waarom sommige een roosje zien als een cadeau, het is toch gewoon een attentie. Maar goed, ieder zijn ding hé. Bovendien vind ik persoonlijk dat :

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef complicate het volgende:

[..]

*O* niets gaat boven versieren op de dansvloer :@
Maar ieder zijn ding.
pi_134451168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet waarom sommige een roosje zien als een cadeau, het is toch gewoon een attentie. Maar goed, ieder zijn ding hé. Bovendien vind ik persoonlijk dat :

[..]

Maar ieder zijn ding.
Ik ben het met je eens hoor. Maar zoals ik al aangaf, -ik vind- Nederlandse vrouwen vaak (dus niet altijd voordat iedereen hier over valt) wat spastisch, hebben een soort beeld in hun hoofd van hoe "het wel en niet moet", heb ik het idee. Dus geef een roos en ze denken meteen aan een liefdesverklaring waarbij ze de ring al zien schitteren en hun vrijheid verdwijnen.

Even gechargeerd.
pi_134451652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat wat logischer is?
Als ik intensief met iemand app kan ik me beter voorstellen dat ik iets leuks voor haar meeneem op een eerste date dan wanneer we 20 zinnen met elkaar gewisseld hebben voor we elkaar zien. Denk dat ik er dan vanuit zou gaana dat de vrouw in kwestie het wat beter op waarde kan schatten, die roos die ik mee zou nemen ;).
pi_134451902
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Als ik intensief met iemand app kan ik me beter voorstellen dat ik iets leuks voor haar meeneem op een eerste date dan wanneer we 20 zinnen met elkaar gewisseld hebben voor we elkaar zien. Denk dat ik er dan vanuit zou gaana dat de vrouw in kwestie het wat beter op waarde kan schatten, die roos die ik mee zou nemen ;).
Inderdaad, die mannen die mij ook een roosje geven zijn mannen waarmee ik eerst meer dan 20 zinnen heb gewisseld . Als ik dan op date ga met zo een man waarmee ik al goed kan babbelen etc. dan heb ik al een soort "connectie" met hem. :)
pi_134454702
20 berichten. Dan weet je dus nog echt niets van elkaar zo'n beetje. Dan zit er nogal veel speling in wat je kan verwachten bij zo iemand.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134454921
Dan heb je wat om over te praten. Denk dat geen 1ste date van mijn korter dan 3 uur geduurd heeft en altijd een tweede is eruit gekomen, dus ik zweer er inmiddels bij. Word al beetje allergisch als ik weer een wall-of-text in me inbox vind eigenlijk, face to face is toch veel leuker en spontaner ?
pi_134455027
Het gaat om het gevoel dat je bij iemand hebt als je er mee praat en hoe jullie contact verloopt voor de date. Als jullie al een connectie hebben, dan heb je meer kans om closer te worden tijdens de date. Anderzijds, kan je snel close worden met iemand die je amper kent, dus hangt van situatie en beide personen af.
pi_134455070
Als je niet zoveel van elkaar weet neem je gewoon een groter 'risico', voor zover je daarvan kan spreken. De kans is dan groter dat het niet klikt, maar het kan de date des te leuker maken als het wel heel erg klikt. Dat is dan ook wel weer zo.
pi_134455105
Tja, ik ga alleen op date met een persoon waarvan ik al veel weet :), maar niet alles, voor het spannend te houden :P
pi_134455120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:05 schreef complicate het volgende:
Tja, ik ga alleen op date met een persoon waarvan ik al veel weet :), maar niet alles, voor het spannend te houden :P
Mja, denk dat ik ook niet zo snel op date ga als ik niks van d'r zou weten.
pi_134455188
Wat wil je allemaal weten dan ? Ik weet wat ze voor werk doen, waar ze wonen, of ze kinderen hebben, hoe ze eruit zien en wat ze leuk vinden om te doen. Vaak krijg je nog een beetje een vibe of ze extrovert of introvert is en dan weet je genoeg toch ? Wat voor soort dingen vragen jullie dan allemaal ?
pi_134455198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:06 schreef Buffell het volgende:

[..]

Mja, denk dat ik ook niet zo snel op date ga als ik niks van d'r zou weten.
Natuurlijk niet hé. Dan blijf je gewoon thuis tv kijken.
Maar euuuh, even serieus, ik ben wel al op date geweest met een kerel die ik nog niet goed kende, maar dat was één van de leukste date ooit :). Dus ik denk dat alles zo wat afhangt van situatie en personen e.d.
pi_134455250
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef LesMiserables het volgende:
Wat voor soort dingen vragen jullie dan allemaal ?
Ik vraag meestal persoonlijke dingen eigenlijk :P
pi_134455323
Noem eens een voorbeeld dan CC, ik kan gewoon niet bedenken waar je het wekenlang over kan hebben :?. Een van mijn leukste date was met een meisje die ik de dag ervoor pas het eerste berichtje had gestuurd, paar uur lang in een scheur gelegen gewoon en we wisten echt niks van elkaar eerst.
pi_134455409
Ik zeg ook zeker niet dat het dan geen leuke date kan worden, integendeel. Het is juist leuk om te ontdekken dat iemand precies dezelfde dingen leuk vindt als jou enzo. Maar ik zeg alleen dat de kans bestaat dat dat ook totaal niet het geval is en dan is het een beetje een weggegooide date. :)
pi_134455674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef LesMiserables het volgende:
Noem eens een voorbeeld dan CC, ik kan gewoon niet bedenken waar je het wekenlang over kan hebben :?. Een van mijn leukste date was met een meisje die ik de dag ervoor pas het eerste berichtje had gestuurd, paar uur lang in een scheur gelegen gewoon en we wisten echt niks van elkaar eerst.
Hehe wekenlang, niet hé. Maar voorbeeld:
Ik heb een jongen (Hollander) in België tijdens een festival tegengekomen en hij kon goed dansen. Dit terzijde.

Zijn vrienden konden meteen met mijn gekke vriendinnen lol hebben op festival. En hij vroeg op het einde mijn nummer. Nadien belde hij mij voor wat te lachen over festival en ook soms hier en daar persoonlijke vragen enz. Soit, na een week wou hij naar België komen voor een date. En dus was het super leuk, al kende ik hem niet eigenlijk. Dus het gaat niet altijd om de gesprekken maar soms meer spontaniteit enz. Gewoon “go with the flow”.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat hij mij gewoon heeft kunnen versieren op de dansvloer :P
En vooral omdat zijn vrienden direct zo goed lol hadden met mijn gekke vriendinnen. :)
pi_134457477
Ik heb dates geregeld in een half uur, een dag, een week, en een maand. Sommigen waren heel erg leuk, de anderen weer niks, die wees ik dan ook af.

In mijn ervaring maakt het niet zoveel uit hoeveel je van iemand weet, er is een klik of niet. En zonder klik is er niks aan, met klik wel. :s)

Overigens, nu ik wat ouder ben merk ik wel dat ik niet meer zo heel impulsief even een date regel. Misschien onbewust toch wat serieuzer dan vroeger.
pi_134457628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik heb dates geregeld in een half uur, een dag, een week, en een maand. Sommigen waren heel erg leuk, de anderen weer niks, die wees ik dan ook af.

In mijn ervaring maakt het niet zoveel uit hoeveel je van iemand weet, er is een klik of niet. En zonder klik is er niks aan, met klik wel. :s)
Mooi samengevat :)
pi_134457881
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Mooi samengevat :)
Ik ga jou ook eens versieren op de dansvloer. Lijkt me leuk. :s)
pi_134458234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik ga jou ook eens versieren op de dansvloer. Lijkt me leuk. :s)
O+ >:) Tango :Y
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:18:46 #29
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134480842
Ik had twee meiden versierd op de dansvloer geloof ik maar echt handig is t niet want ik heb geen flauw idee wie
pi_134481524
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:18 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik had twee meiden versierd op de dansvloer geloof ik maar echt handig is t niet want ik heb geen flauw idee wie
Hoezo? Wat bedoel je met "geen flauw idee wie"?
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:51:02 #31
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134481674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? Wat bedoel je met "geen flauw idee wie"?
Nou t was een groot feest tot in de vroege uurtjes vanmorgen van school. Dus ik moet ze wel kennen maar k weet niet meer wie het is, niet dat ik het een groot probleem vind en hulp zoek oid, maar ik denk ik share het even om t topic voor vandaag op gang te krijgen
pi_134482452
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Nou t was een groot feest tot in de vroege uurtjes vanmorgen van school. Dus ik moet ze wel kennen maar k weet niet meer wie het is, niet dat ik het een groot probleem vind en hulp zoek oid, maar ik denk ik share het even om t topic voor vandaag op gang te krijgen
Oh zo, en hoe ist met dat ander meisje dat continu naar jou keek?
Heb je haar ondertussen gezegd "wat zie je er goed uit vandaag" :P
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:06:53 #33
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134486084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh zo, en hoe ist met dat ander meisje dat continu naar jou keek?
Heb je haar ondertussen gezegd "wat zie je er goed uit vandaag" :P
Leuk dat je dat nog weet :P Ja heb wat contact met haar, ben toch maar out of the comfortzone gegaan. :P en zij was een van de twee gisteravond :@ Ben wel een sukkel heh dat ik die tweede niet gewoon kon laten gaan? Voel me erg lullig daardoor nu
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:39:58 #34
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134487343
Hoe kun je trouwens het beste groeten als je een dame voor het eerst ziet? Wel gesproken maar nog nooit gezien.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_134487382
Gewoon; hoi.
pi_134489920
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Maargoed. het volgende:
Hoe kun je trouwens het beste groeten als je een dame voor het eerst ziet? Wel gesproken maar nog nooit gezien.
Ik ga altijd voor de 'Hey!' en 3 zoenen begroeting.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 20-12-2013 14:51:01 (Hoi! mag ook) ]
pi_134490007
quote:
Een hand geven en naar de grond staren.

Nee, over het algemeen is het sociaal geaccepteerd om hoi te zeggen en 3 kusjes te geven.
pi_134492611
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:06 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Leuk dat je dat nog weet :P Ja heb wat contact met haar, ben toch maar out of the comfortzone gegaan. :P en zij was een van de twee gisteravond :@ Ben wel een sukkel heh dat ik die tweede niet gewoon kon laten gaan? Voel me erg lullig daardoor nu
Jel toch, je bent geen sukkel als je uit de comfortzone bent hé. Je hebt haar ondertussen dus kunnen versieren :o . Waarom zou je je rot voelen, was toch leuk? Waarom kon je dat niet (in verband met die tweede) ?
pi_134492817
quote:
Ik weet niet hoe het gaat met mensen die je nooit hebt gezien, maar de manier waarom je haar op telefoon groet, zou ik gewoon hetzelfde doen als je elkaar ziet. Het zou raar zijn om “schatje, lieverd” aan telefoon te zeggen en als je haar ontmoet plots “hoi” zeggen. Hehe Of als je haar altijd groet met haar naam en dan plots in het echt “hey” zeggen.

Maar eigenlijk is het allemaal niet zo belangrijk hoe je iemand groet, alleen de manier waarop denk ik. Mensen die “hoi” zeggen zonder een klein glimlach -vind ik- niets uitstralen.
pi_134492901
quote:
Al moet ik toch even kwijt dat ik dit toch wel een klein beetje verontrustend vind. Kom op, als je niet eens weet hoe je iemand begroet? Dat heb je toch wel vaker gedaan neem ik aan?
pi_134492981
Nouja zo'n groet kan al wel veel verraden van wat je plannen zijn de rest van de avond. Ik denk dat ik vanavond ook maar gewoon voor de neutrale 'hoi!' en 3 kussen links-rechts-links. Of was het nou rechts-links-rechts? Nee, toch maar links-rechts-links. Of toch niet. Nee, jawel. Nouja, of niet... :D
pi_134493033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:37 schreef Buffell het volgende:
Nouja zo'n groet kan al wel veel verraden van wat je plannen zijn de rest van de avond. Ik denk dat ik vanavond ook maar gewoon voor de neutrale 'hoi!' en 3 kussen links-rechts-links. Of was het nou rechts-links-rechts? Nee, toch maar links-rechts-links. Of toch niet. Nee, jawel. Nouja, of niet... :D
Of gewoon op de mond en dan oooooeps zeggen _O-.
Nee grapje :P

Maar ik heb dat wel al meegemaakt , dat een jonge mij plots kuste als "hoi". Jezus , je moest mijn gezicht zien _O-
pi_134493119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Of gewoon op de mond en dan oooooeps zeggen _O-.
Nee grapje :P

Maar ik heb dat wel al meegemaakt , dat een jonge mij plots kuste als "hoi". Jezus , je moest mijn gezicht zien _O-
Hahaha ja de altijd ongemakkelijke 'we buigen allebei naar voor voor een kus op dezelfde wang'-kus. Een echte klassieker :D
pi_134493131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:41 schreef Buffell het volgende:

[..]

Hahaha ja de altijd ongemakkelijke 'we buigen allebei naar voor voor een kus op dezelfde wang'-kus. Een echte klassieker :D
Indeed :D
pi_134493189
Ik zit er trouwens aan te denken om gewoon m'n gulp open te maken als ik aan kom lopen.
Heeft iemand daar ervaring mee? :s)
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:16:39 #46
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134494181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Jel toch, je bent geen sukkel als je uit de comfortzone bent hé. Je hebt haar ondertussen dus kunnen versieren :o . Waarom zou je je rot voelen, was toch leuk? Waarom kon je dat niet (in verband met die tweede) ?
Ik dacht dat het misschien een beetje lullig is. :P Versieren in de kroeg heb ik niet echt moeite, dat ging heel makkelijk. Ben nu met haar aan het praten en we gaan binnekort wat afspreken.
pi_134494562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Buffell het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om gewoon m'n gulp open te maken als ik aan kom lopen.
Heeft iemand daar ervaring mee? :s)
Ligt eraan, heb je nog ondergoed aan of niet?
pi_134494622
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:16 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik dacht dat het misschien een beetje lullig is. :P Versieren in de kroeg heb ik niet echt moeite, dat ging heel makkelijk. Ben nu met haar aan het praten en we gaan binnekort wat afspreken.
Super leuk Jel _O_ Keep doing like that.
pi_134494700
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ligt eraan, heb je nog ondergoed aan of niet?
Ja, ik twijfelde nog. Snoepstring of tijgertanga. Wat vind jij?
pi_134494731
Ik heb een tip die we misschien in OP kunnen toevoegen haha:

Als je iemand probeert te versieren, aub niet liegen over jouw leeftijd, status e.d. :N
Wees gewoon echt eerlijk over wie je bent! ^O^
pi_134494823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja, ik twijfelde nog. Snoepstring of tijgertanga. Wat vind jij?
Neem zo'n olifantje met een slurf.

quote:
4s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef complicate het volgende:
Ik heb een tip die we misschien in OP kunnen toevoegen haha:

Als je iemand probeert te versieren, aub niet liegen over jouw leeftijd, status e.d. :N
Wees gewoon echt eerlijk over wie je bent! ^O^
Heb dat zo vaak meegemaakt, terwijl het stomme is, ik ga dan puur niet met ze door omdat ze erover liegen en het dus zelf blijkbaar iets fouts vinden. Terwijl ik eigenlijk helemaal niets tegen wat oudere mannen heb. Met grenzen natuurlijk.
pi_134494880
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb dat zo vaak meegemaakt, terwijl het stomme is, ik ga dan puur niet met ze door omdat ze erover liegen en het dus zelf blijkbaar iets fouts vinden. Terwijl ik eigenlijk helemaal niets tegen wat oudere mannen heb. Met grenzen natuurlijk.
Inderdaad, liegen is echt afknapper nummer 1, vind ik.
pi_134494908
quote:

[..]

Fuck, dat ik daar niet aan gedacht heb. Jij hebt er vast zoéén meegemaakt, anders had je dat niet zo paraat :+
pi_134495099
quote:

[..]

[..]

Hoe liegen ze dan precies over hun leeftijd ? Ik ken wel mensen die liegen en zeggen dat ze ouders zijn maar jonger niet echt. Zijn ze dan 40 en zeggen ze dat ze 30 zijn ofzo ?
pi_134495256
Ik heb al twee keer meegemaakt dat een man gewoon ging liegen en zeggen dat hij 26 jaar was, terwijl hij 19 was! Oké, het gaat niet om waarom hij liegt, ik vind liegen gewoon onacceptabel!

En ook niet lang geleden een date gehad met een coole kerel die wist dat ik echt geen kinderen wil en die ging liegen dat die geen kinderen had :') Tot als één van zijn dochters hem belde tijdens de date! Damn, waarom zou je moeten liegen over feiten die toch uitkomen?
pi_134495298
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef complicate het volgende:
Ik heb al twee keer meegemaakt dat een man gewoon ging liegen en zeggen dat hij 26 jaar was, terwijl hij 19 was! Oké, het gaat niet om waarom hij liegt, ik vind liegen gewoon onacceptabel!

En ook niet lang geleden een date gehad met een coole kerel die wist dat ik echt geen kinderen wil en die ging liegen dat die geen kinderen had :') Tot als één van zijn dochters hem belde tijdens de date! Damn, waarom zou je moeten liegen over feiten die toch uitkomen?
Nouja, hoe dom het ook was van die vent, die eerste zóú ik nog wel enigszins kunnen begrijpen omdat je waarschijnlijk niet zelf zou daten met iemand die een stuk jonger is. Het komt achteraf natuurlijk altijd wel naar boven, maar dan had hij sowieso andere intenties blijkbaar.
pi_134495442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Hoe liegen ze dan precies over hun leeftijd ? Ik ken wel mensen die liegen en zeggen dat ze ouders zijn maar jonger niet echt. Zijn ze dan 40 en zeggen ze dat ze 30 zijn ofzo ?
Jongens van 28 die zeggen 24 te zijn toen ze hoorde dat ik 18 was. Zulke dingen.
pi_134495473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:50 schreef Buffell het volgende:

[..]

Nouja, hoe dom het ook was van die vent, die eerste zóú ik nog wel enigszins kunnen begrijpen omdat je waarschijnlijk niet zelf zou daten met iemand die een stuk jonger is. Het komt achteraf natuurlijk altijd wel naar boven, maar dan had hij sowieso andere intenties blijkbaar.
Hoezo? Waarom zou iemand dan wel liegen dat hij 19 jaar is terwijl hij 26 jaar is. Ik bedoel als ik een kerel van 19 jaar echt leuk vind, ga ik hem toch ook niet zeggen dat ik 19 jaar ben ofzo.

Zo ontmoet ik veel van die jonge gasten in het zwembad die dan mijn leeftijd vragen en ja ik begin echt niet met liegen over “oh ik ben 19 jaar”. Waarom zou ik? Hij ziet toch ook aan mijn borsten dat ik geen 50 ben?
pi_134495480
quote:

Haha, je ziet toch meteen dat een jongen liegt als hij zegt dat hij 26 is, maar eigenlijk 19 is. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134495490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, je ziet toch meteen dat een jongen liegt als hij zegt dat hij 26 is, maar eigenlijk 19 is. :')
NEEN dat zie je niet :')
pi_134495517
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef complicate het volgende:

[..]

NEEN dat zie je niet :')
Ben je nou sarcastisch of niet? :(
pi_134495544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben je nou sarcastisch of niet? :(
Meid, dan heb je echt nog niet veel mannen ontmoet hoor! Heb je dan nooit een kerel ontmoet die er 26 jaar uitziet terwjil die 19 jaar is?
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:00:35 #63
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134495560
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik ben 28 maar zie er alsnog jong uit. Maar in het algemeen hoor je het wel wat te kunnen zien (denken het te zien). Ow is eigenlijk het omgekeerde van de discussie zie ik nu. Maar goed ook toepasbaar.
we dan
pi_134495567
En oh het ging om liegen tijdens versierfase in het algemeen. Wees gewoon eerlijk over wie je bent ^O^
pi_134495586
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:00 schreef complicate het volgende:
En oh het ging om liegen tijdens versierfase in het algemeen. Wees gewoon eerlijk over wie je bent ^O^
Tja, ik zou het zelf ook niet doen, ik gaf alleen maar aan wat zijn motief zou kunnen zijn? :D
pi_134495596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:01 schreef Buffell het volgende:

[..]

Tja, ik zou het zelf ook niet doen, ik gaf alleen maar aan wat zijn motief zou kunnen zijn? :D
Neuken , dat ik hem zou pijpen na de date ofzo, ik weet niet :o
pi_134495602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Meid, dan heb je echt nog niet veel mannen ontmoet hoor! Heb je dan nooit een kerel ontmoet die er 26 jaar uitziet terwjil die 19 jaar is?
Ach, uitzonderingen zijn er altijd, maar over het algemeen zie je het wel wanneer gelogen wordt over zo'n leeftijdsverschil.
pi_134495616
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ach, uitzonderingen zijn er altijd, maar over het algemeen zie je het wel wanneer gelogen wordt over zo'n leeftijdsverschil.
Natuurlijk ik heb dat snel door en dan zeg ik doei!
pi_134495628
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Natuurlijk ik heb dat snel door en dan zeg ik doei!
Oké, meid!
pi_134495646
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Neuken , dat ik hem zou pijpen na de date ofzo, ik weet niet :o
Bijvoorbeeld, haha. Misschien was ie met een zoen ook al wel tevreden :D
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:21:02 #71
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134496009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Super leuk Jel _O_ Keep doing like that.
:D
pi_134496274
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oké, meid!
_O-
pi_134496296
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:21 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Nu haar nog in bed krijgen hahah :P
pi_134496318
Is 't versieren van de kerstboom wel gelukt, dames en heren?
Ja doei.
pi_134496385
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er geen, kan ie ook niet lelijk versierd worden ^O^
pi_134496476
quote:
:') Ik moest gniffelen.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:43:53 #77
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134496625
quote:
heb er geen!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:48:22 #78
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134496766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu haar nog in bed krijgen hahah :P
Sja hoe ga ik dat doen dan? :P
pi_134497179
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Sja hoe ga ik dat doen dan? :P
Ik weet niet, maar zorg ervoor dat ze je niet friendzoned.

Gewoon wat close (lees:fysiek) zijn als je met haar afspreekt. Dus niet te veel babbelen en af en toe diep in haar ogen kijken (nee niet staren), haar hand vasthouden, haar zoenen , dan weet je tenminste snel hoe laat het is, als neuken jouw doel zou zijn. :P

Verder gewoon zorgen dat zij jou vertrouwt en dat ze niet te veel gaat nadenken. En
ik weet ook niet of je alleen woont ofzo, dus tja dan is het wel lastig om het voor de eerste keer in auto te doen :')
Maar goed, als er echt aantrekkingskracht is , gaat het vanzelf meestal :).
pi_134497278
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Toekito het volgende:

[..]

heb er geen!
Dat is natuurlijk het ontlopen van het probleem. Compleet de verkeerde mindset, ik zeg 't je!
Ja doei.
pi_134497282
quote:
Dat wilde ik doen, maar toen ik thuis kwam bleek m'n moeder langsgeweest te zijn, en die heeft het gedaan :D

Dus nee, zelfs die krijg ik niet versierd :'(
pi_134497298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Gewoon wat close (lees:fysiek) zijn als je met haar afspreekt. Dus niet te veel babbelen en af en toe diep in haar ogen kijken (nee niet staren), haar hand vasthouden, haar zoenen , dan weet je tenminste snel hoe laat het is, als neuken jouw doel zou zijn. :P

Verder gewoon zorgen dat zij jou vertrouwt en dat ze niet te veel gaat nadenken. En
ik weet ook niet of je alleen woont ofzo, dus tja dan is het wel lastig om het voor de eerste keer in auto te doen :')
Ohai 8-)
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:10:00 #83
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134497554
quote:

[..]

Hahaha thanks, we will see. Kan dat fysieke en alles altijd wel met dames die ik ken, dus hoop dat dat goed komt.
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:17:09 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134497886
quote:

Waarom zou je liegen en jezelf ouder maken? Ik zou het eerder andersom doen eerlijk gezegd...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134497911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ohai 8-)
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hahaha thanks, we will see. Kan dat fysieke en alles altijd wel met dames die ik ken, dus hoop dat dat goed komt.
Oké, dan wens ik jullie een aangenaam versier-tot-seks-leidende-kerst ~:) :W
pi_134497960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Dan moet ik wel eerst weten waar je uithangt 8-)
pi_134497990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef yats het volgende:

[..]

Waarom zou je liegen en jezelf ouder maken? Ik zou het eerder andersom doen eerlijk gezegd...
Omdat sommige jonge kerels zich graag ouder willen voordoen om een vrouw in bed te krijgen (I don't really know why). Tja verder weet ik het ook niet. En leeftijd was maar voorbeeld van mensen die liegen hé.
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:20:57 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134498058
quote:
Kerstboom? Wat is dat? Ik heb nog steeds mijn schoen bij de haard staan in de hoop dat mijn wensen dan vervuld worden... O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:23:53 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134498178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat sommige jonge kerels zich graag ouder willen voordoen om een vrouw in bed te krijgen (I don't really know why). Tja verder weet ik het ook niet. En leeftijd was maar voorbeeld van mensen die liegen hé.
Het kan zijn dat ik me daarop verkijk aangezien ik er nu nog ongeveer hetzelfde uit zie als 10 jaar terug (behalve mijn kledingsmaak dan). Vroeger zag ik er altijd iets ouder uit dan ik was en nu zie ik er juist iets jonger uit. Maar om dat nou bewust te doen?
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:29:20 #90
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134498418
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Hahaha jij ook!
pi_134498664
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef yats het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ik me daarop verkijk aangezien ik er nu nog ongeveer hetzelfde uit zie als 10 jaar terug (behalve mijn kledingsmaak dan). Vroeger zag ik er altijd iets ouder uit dan ik was en nu zie ik er juist iets jonger uit. Maar om dat nou bewust te doen?
Ik weet niet of mensen (on)bewust liegen. Maar wat is je punt Yats? ik snap je niet hehe?
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:29 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hahaha jij ook!
T'zal wel zijn :P
pi_134498758
Liegen is in mijn ogen de grootste no-go.

Mensen die niet eerlijk zijn laat ik liever achter me.
pi_134498776
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:38 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Liegen is in mijn ogen de grootste no-go.

Mensen die niet eerlijk zijn laat ik liever achter me.
:*
pi_134498838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan moet ik wel eerst weten waar je uithangt 8-)
Ik hang ergens tussen uw hart en in uw broek Faxie. Ik wens je een aangename kerst :*
pi_134498852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik hang ergens tussen uw hart en in uw broek Faxie. Ik wens je een aangename kerst :*
*checkt broek :o *

Nee hoor :N ;(
pi_134499069
quote:

Verder gewoon zorgen dat zij jou vertrouwt en dat ze niet te veel gaat nadenken.
Trutje, wtf? _O-

Kortom mannen, hou je dames dom als je ze in bed wil krijgen :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134499119
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef Godshand het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef complicate het volgende:

Verder gewoon zorgen dat zij jou vertrouwt en dat ze niet te veel gaat nadenken.
[/quote
Trutje, wtf? _O-

Nee je bent dom, als je het zo interpreteert |:( :')
pi_134499134
Nee daar bedoelt ze zeer wrs mee dat je haar op haar gemak moet laten voelen en geen reden te geven om te laten twijfelen aan je.
pi_134499142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:49 schreef LesMiserables het volgende:
Nee daar bedoelt ze zeer wrs mee dat je haar op haar gemak moet laten voelen en geen reden te geven om te laten twijfelen aan je.
*) thanx je snapt het ^O^
pi_134499160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee je bent dom, als je het zo interpreteert |:( :')
Hallo, weet ik ook wel. Maar als je letterlijk je zin leest :P
pi_134499179
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Trutje, wtf? _O-

Jij strooit wel veel met dit soort one-liners rond in dit subforum heh? Je klinkt enigszins gefrustreerd daarmee. :)
pi_134499186
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hallo, weet ik ook wel. Maar als je letterlijk je zin leest :P
Ja maar je doet alsof het letterlijk was, ik heb helaas geen interpretatie-woordenboek :P
Ik zal het volgende keer in details zeggen wat ik bedoel :@
pi_134499197
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Jij strooit wel veel met dit soort one-liners rond in dit subforum heh? Je klinkt enigszins gefrustreerd daarmee. :)
Ohja?

Boeiend...
pi_134499265
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ohja?

Boeiend...
Anders post ik het niet, dus ja. :s)
pi_134499457
Versiertip 11: Stel grenzen! Niet alles doen wat zij leuk of lekker vind. Is afknappend!

Voorbeelden: "Hey, ik heb zin in The Hungergames te zien na dit etentje? Ga je mee?"
Jij: " Ja hoor!" terwijl je denkt: :r . Fout bezig dus.

Voorbeeld 2: "Vind je kip ook zo lekker?" "Heerlijk" (terwijl je denkt :r ). Ook fout dus...
pi_134499774
Goeie post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:16:40 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134500044
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:39 schreef complicate het volgende:

[..]

:*
Wish me luck. Dadelijk maar weer eens op pad. Hopelijk zit er vanavond meer in dan normaal...
pi_134500270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef yats het volgende:

[..]

Wish me luck. Dadelijk maar weer eens op pad. Hopelijk zit er vanavond meer in dan normaal...
I wish you luck , je weet ondertussen wat je niet mag vergeten hé (nummer vragen) :P Allez, in ieder geval have fun. Ga ik nu ook doen :W
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:23:41 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134500331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef complicate het volgende:

[..]

I wish you luck , je weet ondertussen wat je niet mag vergeten hé (nummer vragen) :P Allez, in ieder geval have fun. Ga ik nu ook doen :W
Thxs! Mezelf kennende ga ik dat vast weer vergeten (datingonbenul als ik ben). Maar ik ga het proberen, mits ze er is tenminste. Die lol komt vast wel goed...
  zaterdag 21 december 2013 @ 13:46:13 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134522670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef complicate het volgende:

[..]

En? Hoe was jouw avond in La Belgique? Helaas nog steeds geen nummer, maar nu ligt het niet aan mij. Ze was niet in de stad. Ondanks dat toch een leuke avond gehad waarbij het toch in de vroege uurtjes (5.30 uur) feest was. Overigens genoeg vrouwen aangesproken, maar ik blijf steeds hangen op het moment dat het verder gaat dan een beetje ouwehoeren...
pi_134530210
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:46 schreef yats het volgende:

[..]

En? Hoe was jouw avond in La Belgique? Helaas nog steeds geen nummer, maar nu ligt het niet aan mij. Ze was niet in de stad. Ondanks dat toch een leuke avond gehad waarbij het toch in de vroege uurtjes (5.30 uur) feest was. Overigens genoeg vrouwen aangesproken, maar ik blijf steeds hangen op het moment dat het verder gaat dan een beetje ouwehoeren...
Hey Yats, ja hoor mijn avond was toppie toppie. Ik had een dansoptrede en is goed gegaan :).
Verder was ik van plan om uit te gaan , maar de laatste tijd zit er iemand continu in mijn gedachte, meneer weet hoe hij mij moet versieren O+ en eigenlijk doet hij niet veel. haha

Amai, leuk seg, dan heb je lol gehad! Maar waarom blijf je toch zo hangen? Beetje die drempel overschrijden hé.
BTW Leuven heet u nog steeds welkom ;). Als je komt , moet je sowieso naar een salsabar gaan op de oude markt, daar zijn de meiden echt leuk, maar vooral gaan met de bedoeling van je te amuseren hé.
pi_134530265
:@ :@
  zaterdag 21 december 2013 @ 18:50:25 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134530289
Wat, is faxjon aan het hosselen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134530564
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is faxjon aan het hosselen?
Nee joh, ik toch :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:12:17 #115
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134530920
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey Yats, ja hoor mijn avond was toppie toppie. Ik had een dansoptrede en is goed gegaan :).
Verder was ik van plan om uit te gaan , maar de laatste tijd zit er iemand continu in mijn gedachte, meneer weet hoe hij mij moet versieren O+ en eigenlijk doet hij niet veel. haha

Amai, leuk seg, dan heb je lol gehad! Maar waarom blijf je toch zo hangen? Beetje die drempel overschrijden hé.
BTW Leuven heet u nog steeds welkom ;). Als je komt , moet je sowieso naar een salsabar gaan op de oude markt, daar zijn de meiden echt leuk, maar vooral gaan met de bedoeling van je te amuseren hé.
Haha, leuk!. Het klinkt alsof je in luv bent gezien die gedachten. Weet meneer daar ook vanaf? Het is je van harte gegund in ieder geval!

Voor wat betreft gisteren, het was zeker gezellig en volgens mijn vrienden was ik goed bezig. Ik durf me daar zelf niet over uit te laten aangezien ik voor mijn gevoel weinig anders gedaan heb dan normaal met uitgaan. Maar meer dan wat ouwehoeren met een stuk of 10 vrouwen was het gisteren niet. Waarom ik die drempel niet over ga durf ik niet te zeggen, ik denk toch ergens onbewust dat duiveltje waar ik eerder over sprak die nog steeds me wijs blijft maken dat iemand geen interesse in mij heeft...

Ik kom zeker een keer naar Leuven! Het is alleen de vraag wanneer en of ik alleen ga of toch met wat vrienden. Gisteren hebben we in ieder geval al wat (wilde) plannen gemaakt voor oud en nieuw van dit jaar, maar of dat er ook daadwerkelijk van komt? Is het heel erg in die bar als de dansmoves niet zo heel denderend zijn ( helaas zit onder mijn beschikbare talenten niet het hebben van gevoel voor ritme |:( )?
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:13:22 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134530946
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee joh, ik toch :')
Geeft niet Fax. Al zou ik willen dat ik iets van jouw moed had.
pi_134530996
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geeft niet Fax. Al zou ik willen dat ik iets van jouw moed had.
Nou wat een moed :')

Ook leuk; Een Tinder match, die uit Engeland komt en op vakantie was in de buurt. Volgende dag vertrok ze alweer. Ze was leuheuk ;(
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:18:38 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134531106
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ook leuk; Een Tinder match, die uit Engeland komt en op vakantie was in de buurt. Volgende dag vertrok ze alweer. Ze was leuheuk ;(
Jij tracht veel vaker wat dan ik.
pi_134531148
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jij tracht veel vaker wat dan ik.
Jammer dat het altijd faalt ;(
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:23:26 #120
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134531273
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch, je probeert het iig.
pi_134531293
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toch, je probeert het iig.
Mja soort van
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:24:11 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134531297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ken ik. Aan de andere kant,, ik heb ooit een keer een tekst gehoord die hierop goed van toepassing is : never regret missed chances
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:25:30 #123
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134531341
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja soort van
Dan moet ik het ook maar proberen. Soort van.
pi_134531392
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan moet ik het ook maar proberen. Soort van.
^O^
pi_134531728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon kontakt houden?
Seven en mod Motorbloem zijn ook met Britten :)
pi_134531762
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon kontakt houden?
Seven en mod Motorbloem zijn ook met Britten :)
Mja dat probeer ik wel. Wie weet komt ze eens terug :P
pi_134531866
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja dat probeer ik wel. Wie weet komt ze eens terug :P
Als ze "see you soon!" bij afscheid zei, zit er wellicht wat meer in...?

Doe gewoon gezellig tegen haar maar kijk ondertussen ook naar andere vrouwen.
Blijft ze je aandacht zoeken, wie weet wordt het wat. Wat dat betreft is Engeland ook niet echt ver weg. Met het vliegtuig ben je er zo... :)
pi_134532090
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ze "see you soon!" bij afscheid zei, zit er wellicht wat meer in...?

Doe gewoon gezellig tegen haar maar kijk ondertussen ook naar andere vrouwen.
Blijft ze je aandacht zoeken, wie weet wordt het wat. Wat dat betreft is Engeland ook niet echt ver weg. Met het vliegtuig ben je er zo... :)
Nee geen afscheid genomen oid...

Nu even wachten tot ze wat zegt...

En ach hoef niet echt verder te kijken, want ze zeggen meestal toch niks terug :')

Heb er al weer een aantal weggepleurd. Gek genoeg heb ik wel af en toe een match nu. Zal wel zijn omdat ik er nu iets langer op zit.
pi_134532354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, leuk!. Het klinkt alsof je in luv bent gezien die gedachten. Weet meneer daar ook vanaf? Het is je van harte gegund in ieder geval!

Voor wat betreft gisteren, het was zeker gezellig en volgens mijn vrienden was ik goed bezig. Ik durf me daar zelf niet over uit te laten aangezien ik voor mijn gevoel weinig anders gedaan heb dan normaal met uitgaan. Maar meer dan wat ouwehoeren met een stuk of 10 vrouwen was het gisteren niet. Waarom ik die drempel niet over ga durf ik niet te zeggen, ik denk toch ergens onbewust dat duiveltje waar ik eerder over sprak die nog steeds me wijs blijft maken dat iemand geen interesse in mij heeft...

Ik kom zeker een keer naar Leuven! Het is alleen de vraag wanneer en of ik alleen ga of toch met wat vrienden. Gisteren hebben we in ieder geval al wat (wilde) plannen gemaakt voor oud en nieuw van dit jaar, maar of dat er ook daadwerkelijk van komt? Is het heel erg in die bar als de dansmoves niet zo heel denderend zijn ( helaas zit onder mijn beschikbare talenten niet het hebben van gevoel voor ritme |:( )?
Hehe Thanx Yats. meneer is op de hoogte min of meer O+ , maar goed, ik ben niet gehaast ofzo hé.

Je moet eens proberen tegen dat duiveltje te zeggen "beter dan mij kan ze gewoon niet krijgen" dat herhalen elke keer als je haar aanspreekt :P ik weet het eigenlijk niet, maar in ieder geval kan je enkel die drempel overschrijden door juist tegen dat duiveltje in te gaan. Dus niet instemmen. Snap je?

Oh in Leuven hoef je niet met vrienden te komen in die salsabar op de oudemarkt. De meeste meiden vinden het daar juist leuk om het een jongen aan te leren, omdat ze dan zo een soort dominante houding over je hebben :P en dat geeft hen wat zelfzekerheid :) Dus kans dat je daar aangesprokken wordt is wel groot, maar gewoon vooral gaan met mind-set: lol maken. En het leuke aan salsa is dat je echt snel leert , het is niet de bedoeling dat je prof wordt, maar gewoon zien als een moment van plezier.

En zeker niet bang zijn om op het einde haar nummer te vragen hé :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:52:36 #130
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134532359
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

En ach hoef niet echt verder te kijken, want ze zeggen meestal toch niks terug :')

Heb je ook een idee waarom niet? Bedoel is hier eigenlijk alleen maar gebazel de hele tijd (niet alleen van jou hoor) maar zelden dat er echt gekeken wordt naar de redenen waarom of hoe concreet iets op te lossen valt (afgezien van onzekerheid en angst waar juist alles weer om lijkt te draaien). Terwijl ook als je onzeker bent maar je bent wat leuk qua uiterlijk en qua innerlijk krijg je alsnog meiden. Er is gewoon wat meer aan de hand hier altijd. Benoem iets een keer zeg. Nu zijn het telkens verhalen met reacties.
we dan
pi_134532419
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Heb je ook een idee waarom niet? Bedoel is hier eigenlijk alleen maar gebazel de hele tijd (niet alleen van jou hoor) maar zelden dat er echt gekeken wordt naar de redenen waarom of hoe concreet iets op te lossen valt (afgezien van onzekerheid en angst waar juist alles weer om lijkt te draaien). Terwijl ook als je onzeker bent maar je bent wat leuk qua uiterlijk en qua innerlijk krijg je alsnog meiden. Er is gewoon wat meer aan de hand hier altijd. Benoem iets een keer zeg. Nu zijn het telkens verhalen met reacties.
Tja het is al teveel gevraagd om te reageren op een 'Hoi' of ' Hai' :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:55:40 #132
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134532454
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Begin es met 'hey hey, hoe gaat het?'
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:56:51 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134532494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nooit beginnen met slecht getypte worden. Nooit.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:57:37 #134
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134532530
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nooit beginnen met slecht getypte worden. Nooit.
Wat is er slecht aan getypt?
we dan
pi_134532554
quote:

[..]

Waar stuur je dat heen ? Via whatsapp ? Op dating sites ? Op FB ?
pi_134532610
quote:

[..]

Je date echt wel foute vrouwen als ik uw verhaal hoor :{
pi_134532674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Waar stuur je dat heen ? Via whatsapp ? Op dating sites ? Op FB ?
Tinder ;)
pi_134532690
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Je date echt wel foute vrouwen als ik uw verhaal hoor :{
Zijn geen dates, maar Tinder matches die niets zeggen.
pi_134532761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoi alles goed, hey hoe gaat het, hoi, hai, ohai, hallo daar, dag schoonheid, blabla alles al wel gehad ondertussen :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:05:03 #140
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134532785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoi alles goed, hey hoe gaat het, hoi, hai, ohai, hallo daar, dag schoonheid, blabla alles al wel gehad ondertussen :')
Dan andere foto's gebruiken.
we dan
pi_134532787
Of je moet betere openers vinden of je moet minder caren. Genoeg vrouwen die niet op hey reageren op Tinder. Zie eerste post in het Tinder topic voor een link die wat inspiratie kan brengen.
pi_134532792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon weggooien dan...
Maar "Hoi" of "hai".. tsja originele opening... :') Zeker als dames al 20 mannen hebben die "Hoi", of " Hai" zeggen. Dan spring je er niet uit..

Je kan beter iets over de foto zeggen ofzo...
pi_134532858
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dan andere foto's gebruiken.
'k Heb toch al een match ;)
pi_134532869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik snap dat dus niet hé, waarom ga je in godsnaam op Tinder? En dan nog je tijd verliezen aan vrouwen die niets zeggen! Ga gewoon eens echte vrouwen aanspreken irl ofzo.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:07:33 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134532876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

'k Heb toch al een match ;)
Ja nou en. Ze praten toch niet terug. Wat zegt een match dan.
we dan
pi_134532916
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon weggooien dan...
Maar "Hoi" of "hai".. tsja originele opening... :') Zeker als dames al 20 mannen hebben die "Hoi", of " Hai" zeggen. Dan spring je er niet uit..

Je kan beter iets over de foto zeggen ofzo...
Ook geprobeerd.

Ach wat, tips heb ik toch niets aan. Iedereen zegt toch weer wat anders.

Als ze niet snel genoeg reageren zijn ze toch stom :6
pi_134532935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ook geprobeerd.

Ach wat, tips heb ik toch niets aan. Iedereen zegt toch weer wat anders.

Als ze niet snel genoeg reageren zijn ze toch stom :6
Reden dus om snel NEXT te zeggen :s)
pi_134532972
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar ik snap dat dus niet hé, waarom ga je in godsnaam op Tinder? En dan nog je tijd verliezen aan vrouwen die niets zeggen! Ga gewoon eens echte vrouwen aanspreken irl ofzo.
pi_134532982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou en. Ze praten toch niet terug. Wat zegt een match dan.
Weinig blijkbaar
pi_134533004
Beter deinstalleer je Tinder maar, want je ziet toch weer alleen maar beren op de weg, dan goddelijke wijven...
pi_134533005
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Reden dus om snel NEXT te zeggen :s)
Hm wat is de hemelsbrede afstand van hier naar Leuven ook alweer..... ? O-)
pi_134533018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat?
pi_134533030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat?
Net nieuw op internet? :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:11:36 #154
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134533043
quote:

[..]

Weinig blijkbaar
Daarom. Aan je innerlijk ligt het niet, kunnen ze niet opmaken aan 1 begin zin (ook al is hoi en hai wel erg saai maar goed). Wat overblijft zijn je foto's. En ja die kunnen dus matchen maar niet genoeg om je hoi of hai te compenseren. Terwijl je er best oke uit ziet trouwens, dat weet je zelf ook wel. Gewoon wat spontaner proberen te reageren en meer je best doen en andere foto's misschien.
we dan
pi_134533048
quote:

[..]

Hm wat is de hemelsbrede afstand van hier naar Leuven ook alweer..... ? O-)
Zo een afstand :*
pi_134533077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Net nieuw op internet? :P
Wie je of ik :P
pi_134533129
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Godshand het volgende:
Beter deinstalleer je Tinder maar, want je ziet toch weer alleen maar beren op de weg, dan goddelijke wijven...
Voor Tinder moet je een Facebook-account hebben en daar gaat het al mis natuurlijk.
pi_134533140
Sorry voor dit te zeggen maar echte goddelijke vrouwen zitten echt niet op Tinder :')
pi_134533168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef complicate het volgende:
Sorry voor dit te zeggen maar echte goddelijke vrouwen zitten echt niet op Tinder :')
En dat weet jij omdat...?
pi_134533171
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Voor Tinder moet je een Facebook-account hebben en daar gaat het al mis natuurlijk.
Inderdaad
pi_134533194
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Wie je of ik :P
Jij. Dat je dat plaatje niet herkent :P
pi_134533220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij. Dat je dat plaatje niet herkent :P
:o
pi_134533221
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef complicate het volgende:
Op uiterlijk zou ik er niet veel afwijzen :9
pi_134533345
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

En dat weet jij omdat...?
Pff wat een vraag!

Omdat een echte vrouw niet op Tinder hoeft om versierd te worden! En je moet mij nu niet gaan aanvallen ieder zijn ding man!!!!!!! En ook geen zin in SC over "wat is een echte vrouw" :')

Ik heb een mening over dat online dating gedoe en ik respecteer ieder die het doet, maar dat wilt niet zeggen dat ik ook mijn mening niet heb! Ik zeg niet dat het niet nuttig is, maar toch vind ik dat irl ontmoetingen beter zijn, meer niet!
pi_134533409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Op uiterlijk zou ik er niet veel afwijzen :9
Het is dan ook niet veel meer dan een vleeskeuring. :)
pi_134533424
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Voilà.
pi_134533455
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het is tenminste geen verkapte :P
pi_134533612
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is tenminste geen verkapte :P
Dat klopt. Ik durf echter te wedden dat velen erop zitten omdat ze onzeker zijn en bevestiging zoeken. Geen goed uitgangspunt voor een relatie, waarbij karakter/innerlijk doorslaggevend is.

Om makkelijk te neuken zal het heus wel geschikt zijn, daar niet van. :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:46:04 #169
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134534473
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik durf echter te wedden dat velen erop zitten omdat ze onzeker zijn en bevestiging zoeken. Geen goed uitgangspunt voor een relatie, waarbij karakter/innerlijk doorslaggevend is.

Waar blijven dan de succesverhalen hier? ;(
we dan
pi_134534853
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waar blijven dan de succesverhalen hier? ;(
Waar is hier? In real life, Tinder, Fok!, ...?
Er zijn toch altijd succesverhalen overal?
pi_134534869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Pff wat een vraag!

Omdat een echte vrouw niet op Tinder hoeft om versierd te worden! En je moet mij nu niet gaan aanvallen ieder zijn ding man!!!!!!! En ook geen zin in SC over "wat is een echte vrouw" :')

Ik heb een mening over dat online dating gedoe en ik respecteer ieder die het doet, maar dat wilt niet zeggen dat ik ook mijn mening niet heb! Ik zeg niet dat het niet nuttig is, maar toch vind ik dat irl ontmoetingen beter zijn, meer niet!
Wilt niet zeggen dat echte vrouwen niet op Tinder zitten, weet niet hoe je daarbij komt want dat is echt bs. Genoeg leuke meiden die het echt niet nodig hebben maar het doen omdat het leuk kan zijn, dat jij het niet doet wilt niet zeggen dat anderen het niet kunnen doen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Die had ik nog niet gezien maar is ook lekker zo veroordelend, hoe generaliserend kan je zien. Dit toont alleen maar aan dat je niet veel vrouwen kent.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:56:10 #172
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134534904
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Waar is hier? In real life, Tinder, Fok!, ...?
Er zijn toch altijd succesverhalen overal?
Ik zie in deze reeks niet echt zoveel succesverhalen anders om heel eerlijk te zijn.
we dan
pi_134534935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik zie in deze reeks niet echt zoveel succesverhalen anders om heel eerlijk te zijn.
Die paar die d'r waren zijn gevlogen he ;)
pi_134534941
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Wilt niet zeggen dat echte vrouwen niet op Tinder zitten, weet niet hoe je daarbij komt want dat is echt bs. Genoeg leuke meiden die het echt niet nodig hebben maar het doen omdat het leuk kan zijn, dat jij het niet doet wilt niet zeggen dat anderen het niet kunnen doen.
Klopt, ik zeg niet dat het niet zo is, maar de meeste van mijn vriendinnen die daarop zitten zijn kansloos irl, en durven zelfs geen gesprekken aan te gaan als een man hen aanspreekt!
Tja voor te neuken is zo iets misschien handig, maar ik gaf gewoon aan dat ik gewoon voorkeur heb aan irl ontmoetigen, verder heeft ieder wel zijn manier en zolang resultaat ok is, maakt de rest sowieso toch niet uit hé.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:57:29 #175
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134534963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die paar die d'r waren zijn gevlogen he ;)
Nou nieuwe maken dan. Als je weinig kan moet je veel oefenen. Jullie praten meer dan jullie proberen.
we dan
pi_134534999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou nieuwe maken dan. Als je weinig kan moet je veel oefenen. Jullie praten meer dan jullie proberen.
Ik voel me niet aangesproken :s)
pi_134535024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, ik zeg niet dat het niet zo is, maar de meeste van mijn vriendinnen die daarop zitten zijn kansloos irl, en durven zelfs geen gesprekken aan te gaan als een man hen aanspreekt!
Tja voor te neuken is zo iets misschien handig, maar ik gaf gewoon aan dat ik gewoon voorkeur heb aan irl ontmoetigen, verder heeft ieder wel zijn manier en zolang resultaat ok is, maakt de rest sowieso toch niet uit hé.
Hoeft ook niet, de man spreekt hun toch wel aan
pi_134535041
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken :s)
Ik ook niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134535043
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Je projecteert dus je eigen ervaringen met je vriendenkring op de gehele groep terwijl ze klinken als alles behalve gemiddeld. Dat er losers op tinder zitten wil niet zeggen dat alle mensen die op tinder zitten losers zijn.

Ik denk dat bijna niemand op tinder zit om enkel te neuken (van het vrouwelijke geslacht). Er zijn genoeg leuke tinder dates die niet per se daarop uitlopen, kijk maar in alle topics hier.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:59:40 #180
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, de man spreekt hun toch wel aan
Is dat zo?
pi_134535135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Er zijn er toch al een paar denk ik hoor:
Jel en Panaewa die zijn toch goed bezig hehe
pi_134535157
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Is dat zo?
Dat zegt ze toch
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:03:20 #183
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535246
Maar hoe dan ook, niemand van jullie gaat dit weekend dus scoren.
we dan
pi_134535264
Ik scoor elk weekend -_-

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 21-12-2013 21:03:58 ('scoren') ]
pi_134535266
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef LesMiserables het volgende:

Die had ik nog niet gezien maar is ook lekker zo veroordelend, hoe generaliserend kan je zien. Dit toont alleen maar aan dat je niet veel vrouwen kent.
Ok man. Tinder is niets dan diepgang. :s)

Het toont enkel aan dat je zelf wellicht ook onzeker bent. Als je Tinder zo serieus lijkt nemen.
pi_134535276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Pff, ben net een half uurtje thuis man :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:04:36 #187
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535305
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pff, ben net een half uurtje thuis man :')
Player
we dan
pi_134535322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Je projecteert dus je eigen ervaringen met je vriendenkring op de gehele groep terwijl ze klinken als alles behalve gemiddeld. Dat er losers op tinder zitten wil niet zeggen dat alle mensen die op tinder zitten losers zijn.

Ik denk dat bijna niemand op tinder zit om enkel te neuken (van het vrouwelijke geslacht). Er zijn genoeg leuke tinder dates die niet per se daarop uitlopen, kijk maar in alle topics hier.
Sorry ik doe geen projectie hoor!
Ik heb mijn voorkeur voor irl ontmoetingen, meer niet. Ik zie dat ook genoeg op mijn werk van die vrouwen die irl die bijna perplex staan als een man hen aanspreekt , dus ja het gaat niet alleen om mijn vriendengroep want daar zitten ook genoeg meiden met ballen die geen Tinder nodig hebben!

Nogmaals het gaat om mijn persoonlijk voorkeur meer niet. En tja, wie weet is mijn jacob ook op Tinder of FOk! , alle wegen leiden naar Rome.
pi_134535337
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Player
:{w
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:05:17 #190
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535348
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch
Er staat dat ze irl niks durven zeggen, dan krijg ik nou niet meteen het idee dat ze dat daar wel doen als je als man zo een iemand aanspreekt ;)

quote:
Toch geen tijd voor :{w
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:05:34 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:{w
Niks mis mee hoor imo.
we dan
pi_134535382
quote:
Gisteren was het voor de verandering geen hengstenbal.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:06:31 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb mijn voorkeur voor irl ontmoetingen, meer niet. Ik zie dat ook genoeg op mijn werk van die vrouwen die irl die bijna perplex staan als een man hen aanspreekt , dus ja het gaat niet alleen om mijn vriendengroep want daar zitten ook genoeg meiden met ballen die geen Tinder nodig hebben!

Nogmaals het gaat om mijn persoonlijk voorkeur meer niet. En tja, wie weet is mijn jacob ook op Tinder of Fok! , alle wegen leiden naar Rome.
Wanneer ga je eens met faxie op date dan, die zat al eerder te hinten ;)
pi_134535414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Nogmaals het gaat om mijn persoonlijk voorkeur meer niet. En tja, wie weet is mijn jacob ook op Tinder of FOk! , alle wegen leiden naar Rome.
Tinder is geen laatste redmiddel ofzo hoor :')
pi_134535435
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er staat dat ze irl niks durven zeggen, dan krijg ik nou niet meteen het idee dat ze dat daar wel doen als je als man zo een iemand aanspreekt ;)

[..]

Toch geen tijd voor :{w
De man doet het praten wel
pi_134535452
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze sopt al op een kerel die geen moeite doet ;(
pi_134535461
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tinder is geen laatste redmiddel ofzo hoor :')
Zeg ik dat? neen zeker niet, maar het ging om LM die beweerde dat ik tegen zou zijn. Het is gewoon mijn voorkeur meer niet! ik ga echt niet op Tinder als ik genoeg mannen irl tegenkom :')
pi_134535471
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze sopt al op een kerel die geen moeite doet ;(
Waarom denk je dat ze op hem sopt.
pi_134535486
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Zeg ik dat? neen zeker niet, maar het ging om LM die beweerde dat ik tegen zou zijn. Het is gewoon mijn voorkeur meer niet! ik ga echt niet op Tinder als ik genoeg mannen irl tegenkom :')
Je lijkt dat wel te zeggen met het 'niet nodig hebben'
pi_134535498
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:07 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze op hem sopt.
Dat zegt ze toch :P

Nouja niet in die bewoording
pi_134535513
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je lijkt dat wel te zeggen met het 'niet nodig hebben'
Ah zo, ik heb het ook niet nodig.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:09:05 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

De man doet het praten wel
Mwa, vaak leidt dat dan toch tot niets,als je elkaar dan al niks te vertellen hebt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:10:51 #203
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535622
Bijna elke meid kan wel gewoon wat lullen als je zelf ook maar gewoon goed genoeg weet hoe je het aan moet pakken en praten.
we dan
pi_134535715
Ik vraag me soms weleens af; kunnen jullie überhaupt lol hebben en lachen en flirten met een vrouw op een ongedwongen manier, zonder verwachtingen? Jullie komen zo serieus en analyserend over.
pi_134535758
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vraag me soms weleens af; kunnen jullie überhaupt lol hebben en lachen en flirten met een vrouw op een ongedwongen manier, zonder verwachtingen? Jullie komen zo serieus en analyserend over.
Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:15:34 #206
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535811
quote:
Zonder verwachtingen niet, als ik vrijgezel ben verwacht ik altijd wel iets als ik aan zoiets begin. Maar die verwachtingen maken me niet minder spontaan, erg nerveus of dat ik geforceerd overkom ofzo. Denk dat het vooral zo is dat hier richtlijnen gegeven worden (serieuze adviezen) omdat als het je wel van nature afgaat je die niet nodig hebt en het daarom hier ook minder aan bod komt (als je het op die manier zou typen als dat jij het ervaart begrijpen ze het toch niet omdat het gevoelsmatig is).
we dan
pi_134535814
Zo hoort het te zijn ja :')
pi_134535845
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet. :)
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:16:53 #209
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535866
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.
Als iets wat jij erg belangrijk vindt niet lukt ga jij toch ook extra je best ervoor doen? Je zit in een luxepositie die ervoor zorgt dat je zo kan praten, maar realistisch is dat niet (en ja het is wel het meest ideale als het zo kan op die manier).
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:16:55 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535867
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Zou dat ook niet komen omdat er zat zijn die spelletjes met dat soort dingen spelen.

Maar ja.
pi_134535911
quote:
Nee :@
Ik zwaai naar dieren.
pi_134535920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet. :)
Zullen we gaan daten?

pi_134535928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou dat ook niet komen omdat er zat zijn die spelletjes met dat soort dingen spelen.

Maar ja.
Spelletjes, in welke zin? Versieren is toch ook ergens een spel?
pi_134536038
Hiergaanwedan, misschien is dat het. Ik heb er geen moeite mee dus wellicht dat dergelijke adviezen daarom niet goed overkomen.
pi_134536074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Een verleidingsspel. ~O>
pi_134536132
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als iets wat jij erg belangrijk vindt niet lukt ga jij toch ook extra je best ervoor doen? Je zit in een luxepositie die ervoor zorgt dat je zo kan praten, maar realistisch is dat niet (en ja het is wel het meest ideale als het zo kan op die manier).
Schatje, het is niet omdat ik veel mannen tegenkom irl die met mij willen daten dat ik daarom in een luxepositie zit. Het is geen luxe als je altijd dezelfde type man tegenkomt hoor. Dus volgens mij gaat het niet om het aantal, maar om wat voor persoon je date. Zo iets. Bovendien is het gewoon leuk en meer niet eigenlijk. Ik zoek niet veel achter elke date ofzo, ik wil het vooral leuk en fijn vinden als ik met iemand date, dus veel lachen en plezier maken boven "programmerend" daten.
pi_134536203
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Een verleidingsspel. ~O>
Indeed :o
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:24:57 #218
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Schatje, het is niet omdat ik veel mannen tegenkom irl die met mij willen daten dat ik daarom in een luxepositie zit. Het is geen luxe als je altijd dezelfde type man tegenkomt hoor. Dus volgens mij gaat het niet om het aantal, maar om wat voor persoon je date. Zo iets. Bovendien is het gewoon leuk en meer niet eigenlijk. Ik zoek niet veel achter elke date ofzo, ik wil het vooral leuk en fijn vinden als ik met iemand date, dus veel lachen en plezier maken boven "programmerend" daten.
oké ja ik hou ook van lachen en plezier maken. We zijn wel een match. Wanneer kom je hier?
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:27:14 #219
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536332
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hiergaanwedan, misschien is dat het. Ik heb er geen moeite mee dus wellicht dat dergelijke adviezen daarom niet goed overkomen.
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik ben wel analyserend hier op fok dus ja. Maar sommige adviezen hier zijn net als bij het idee van 'leren presenteren'. 'Niet bang zijn, kleine groep mensen, jij bent niet minder dan hen'. Maar uiteindelijk helpen die redenaties niet zoveel omdat het het gevoel van die mensen niet kan overstemmen of deels te niet doen. Als je er minder moeite mee hebt dan denk je er simpeler over dan dat het feitelijk is voor de mensen die er wel moeite mee hebben. Het advies klopt wel, als ze het zo zouden kunnen doen zouden ze meer succes hebben, maar om het advies uit te voeren is juist het moeilijke voor hen.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:27:19 #220
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134536335
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah, dacht van wel vandaar :P
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh dat zeker, maar dat er ook zat tussen zitten die niet serieus zijn.
pi_134536372
quote:
Ik kan pri-ma ongedwongen met vrouwen omgaan! :P

Alleen kan ik niet zo goed versieren, omdat ik best wel slecht in het aanvoelen van emoties ben :')
pi_134536486
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik ben wel analyserend hier op fok dus ja. Maar sommige adviezen hier zijn net als bij het idee van 'leren presenteren'. 'Niet bang zijn, kleine groep mensen, jij bent niet minder dan hen'. Maar uiteindelijk helpen die redenaties niet zoveel omdat het het gevoel van die mensen niet kan overstemmen of deels te niet doen. Als je er minder moeite mee hebt dan denk je er simpeler over dan dat het feitelijk is voor de mensen die er wel moeite mee hebben. Het advies klopt wel, als ze het zo zouden kunnen doen zouden ze meer succes hebben, maar om het advies uit te voeren is juist het moeilijke voor hen.
Wel mee eens, enkel dat het daadwerkelijk zo simpel is, en mensen het zichzelf vaak moeilijk maken met dat analyseren enzo.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:34:12 #223
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536644
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Wel mee eens, enkel dat het daadwerkelijk zo simpel is, en mensen het zichzelf vaak moeilijk maken met dat analyseren enzo.
Nou ja het is simpel als je weet hoe het moet en het uiterlijk hebt (en de combi/balans van alles). Ze analyseren ook niet voor de lol :P En ze willen het zichzelf niet onnodig moeilijk maken. Maar het overkomt hen toch. Imo is het logischer om aan te nemen dat hen dat zo overkomt dan dat ze echt het zo gemakkelijk kunnen aanpassen als dat het voor ons lijkt dat het zou moeten kunnen. Spontaniteit, gevatheid e.d. kan je uren over lezen maar het niet krijgen. Dat zit in je of het groeit met de jaren maar zulk soort zaken zijn belangrijk en lijken simpel als je ze hebt maar als je ze niet hebt is het vrijwel onmogelijk om ze te leren. En als je de zinnen leert die gevat kunnen overkomen moet je het ook nog zo weten te brengen, doe je dat niet dan gaat het geforceerd en werkt het averechts.
we dan
pi_134536737
Ook als je iets in het leven goed doet moet je het analyseren, anders ben je gauw te snel tevreden met het bereikte resultaat. Het kan altijd beter.
pi_134536738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dacht van wel vandaar :P
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

[..]

Oh dat zeker, maar dat er ook zat tussen zitten die niet serieus zijn.
Ah gewoon, als ik buitenkom spreken veel mannen mij aan, maar het ding is dat als ik dan op date ga of naar een vervolgdate zijn ze al aan het pushen alsof ik moet gaan vliegen.
Het is gewoon zo dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom , terwijl ik van in het begin al aangeef wat voor persoon ik ben. Dus die mannen hebben meestal genoeg info, en toch willen ze altijd over mijn grens. Het zijn vooral mannen die meer met hun piemel denken dan met hun verstand.

Maar die jongen waarover ik het heb , heeft mij van in het begin direct verstaan en ook al ondertussen veel mee gepraat waardoor ik zo een gevoel heb dat ik die kan vertrouwen en dat ik niet moet gaan vliegen. Dus ja het gaat meer om het feit, dat hij het anders doet, hij gedraagt zich dus niet als een hond of PUA, en dat vind ik wel leuk aan hem :o
pi_134536890
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah gewoon, als ik buitenkom spreken veel mannen mij aan, maar het ding is dat als ik dan op date ga of naar een vervolgdate zijn ze al aan het pushen alsof ik moet gaan vliegen.
Het is gewoon zo dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom , terwijl ik van in het begin al aangeef wat voor persoon ik ben. Dus die mannen hebben meestal genoeg info, en toch willen ze altijd over mijn grens. Het zijn vooral mannen die meer met hun piemel denken dan met hun verstand.

Maar die jongen waarover ik het heb , heeft mij van in het begin direct verstaan en ook al ondertussen veel mee gepraat waardoor ik zo een gevoel heb dat ik die kan vertrouwen en dat ik niet moet gaan vliegen. Dus ja het gaat meer om het feit, dat hij het anders doet, hij gedraagt zich dus niet als een hond of PUA, en dat vind ik wel leuk aan hem :o
Wait whut? Bestaan er vrouwen die een aardige vent waarderen? :o
pi_134536909
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik dus wel O+
pi_134536948
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik dus wel O+
Hai O+
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:40:02 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536951
quote:

[..]

Zoveel vrouwen. Het punt is dat veel mannen die aardig zijn en geen relatie krijgen maar al te graag willen doen alsof 'aardig zijn' genoeg moet zijn om een meid blij te kunnen houden.

Aardig zijn is niks extra's.
we dan
pi_134536993
quote:

[..]

Het grootste gedeelte zelfs.. het probleem is alleen dat mannen al snel denken dat ze een aardige vent zijn. :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:41:16 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134536999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah op die fiets.

Vaak toch wel dat je dat soort types dan zelf aantrekt, maargoed dat heb ik dan weer met vrouwen :')

quote:

[..]

Onzin. :{w
pi_134537023
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte zelfs.. het probleem is alleen dat mannen al snel denken dat ze een aardige vent zijn. :')
Klopt! Sommigen doen alsof!
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:42:12 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134537043
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

En dat vrouwen het niet zien wanneer het wel zo is. Door al die klootzakken die er misbruik van maken :)
pi_134537052
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja het is simpel als je weet hoe het moet en het uiterlijk hebt (en de combi/balans van alles). Ze analyseren ook niet voor de lol :P En ze willen het zichzelf niet onnodig moeilijk maken. Maar het overkomt hen toch. Imo is het logischer om aan te nemen dat hen dat zo overkomt dan dat ze echt het zo gemakkelijk kunnen aanpassen als dat het voor ons lijkt dat het zou moeten kunnen. Spontaniteit, gevatheid e.d. kan je uren over lezen maar het niet krijgen. Dat zit in je of het groeit met de jaren maar zulk soort zaken zijn belangrijk en lijken simpel als je ze hebt maar als je ze niet hebt is het vrijwel onmogelijk om ze te leren. En als je de zinnen leert die gevat kunnen overkomen moet je het ook nog zo weten te brengen, doe je dat niet dan gaat het geforceerd en werkt het averechts.
Als ik dit lees denk ik als eerste: je hebt ook leren lopen, fietsen, je hebt nieuwe klasgenoten en collega's eens gekregen, vrienden leren maken wellicht, dus hoe is versieren dan anders?

Daarnaast denk ik tussen je regels door te lezen dat er blijkbaar impliciete regels zijn over hoe je iemand versiert, de do's and don'ts, maar die zijn er niet, iedereen is nu eenmaal anders.
pi_134537134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah op die fiets.

Vaak toch wel dat je dat soort types dan zelf aantrekt, maargoed dat heb ik dan weer met vrouwen :')

[..]

Ja dat is waar, ik trok inderdaad zo een type mannen aan omdat ik meestal vroeger naar hun uiterlijk keek, maar nu kijk ik niet allen naar uiterlijk, maar naar wat binnen is. Maar ik was ook vroeger te lief, dus als ik neen zei dachten ze "ze bedoelt ja, en als ik wat push komt het wel goed" :')

Maar jammer de aanhouder wint niet bij mij, gewoon wat aardig zijn en jezelf zijn.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:44:59 #236
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537163
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als ik dit lees denk ik als eerste: je hebt ook leren lopen, fietsen, je hebt nieuwe klasgenoten en collega's eens gekregen, vrienden leren maken wellicht, dus hoe is versieren dan anders?

Daarnaast denk ik tussen je regels door te lezen dat er blijkbaar impliciete tegels zijn over hoe je iemand versiert, de do's and don'ts, maar die zijn er niet, iedereen is nu eenmaal anders.
En toch kunnen mensen standaard lopen maar hebben ze soms wel moeite met versieren. Is dus wel anders, hoe je er ook naar wil kijken.

edit: Even een edit want ik vond bovenstaande argument wat te simpel en lam. Sommige mensen hebben nou eenmaal meer moeite om iets te leren (geestelijk) of zien er minder goed uit (lichamelijk). Dat zorgt er gewoon voor dat iets moeilijker gaat of niet wil (als je een extreme bent). Lopen kan iedereen bijna want de hersenen zijn zo geprogrammeerd dat dat gebeurt en je hebt 2 benen... Versieren kan je ook 'leren' maar is niet onder die noemer van andere zaken te noemen. Zo lijkt het voor een buitenstaander als het je goed afgaat. 'Want hoe kan het nou zo moeilijk zijn'.

En ja er zijn do's en don'ts. Afhankelijk van hoe leuk je bent en goed je kan praten kan je de don'ts flink opschalen. Maar er zijn nou eenmaal gedragsregels. En ja overal zijn subgroepen voor en uitzonderingen. Maar over het algemeen gesproken zijn er wel zaken die beter werken en zaken die minder goed werken.
we dan
pi_134537213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah op die fiets.

[..]

Onzin. :{w
Pff ik dacht al :%
pi_134537270
quote:

[..]

Aardig is een kwaliteit die vrouwen bijna altijd wel waarderen. Een man die ALLEEN aardig is is niet zo interessant.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Daarnaast denk ik tussen je regels door te lezen dat er blijkbaar impliciete regels zijn over hoe je iemand versiert, de do's and don'ts, maar die zijn er niet, iedereen is nu eenmaal anders.
Wacht, jij zit hier regelmatig op Fok en het verbaasd je dat niet iedereen dezelfde soort omgang aangeleerd heeft ? Er zijn hier een overvloed aan topics van jongeren die zeggen dat ze geen vrienden hebben, versieren is nog een stapje verder dus nog lastiger voor sommigen.
pi_134537275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat is waar, ik trok inderdaad zo een type mannen aan omdat ik meestal vroeger naar hun uiterlijk keek, maar nu kijk ik niet allen naar uiterlijk, maar naar wat binnen is. Maar ik was ook vroeger te lief, dus als ik neen zei dachten ze "ze bedoelt ja, en als ik wat push komt het wel goed" :')

Maar jammer de aanhouder wint niet bij mij, gewoon wat aardig zijn en jezelf zijn.
^)
pi_134537316
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En dat vrouwen het niet zien wanneer het wel zo is. Door al die klootzakken die er misbruik van maken :)
Vrouwen die dat niet zien, zijn meer oppervlakkige vrouwen, een vrouw die opzoek is naar "meer", weet meestal wel wanneer ze te maken heeft met een aardige jongen die zichzelf is en niets forceert.

Het is wel een feit dat een standaard vrouw meer aangetrokken zal zijn door een bad boy dan een eerlijk lieve jongen, (vrouwenlogica) maar op lange termijn willen ze allemaal wel die aardige jongen die haar respecteert. Denk ik hé.
pi_134537345
quote:

[..]

Ja, en vrouwen zijn ook niet altijd heilig hoor. Dit soort redenaties vind ik enigszins nutteloos. :)
pi_134537361
quote:

[..]

Typische instelling is dit voor iemand die faalt bij de vrouwen. Het ligt niet aan hun, het ligt aan jou.
pi_134537375
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Vrouwen die dat niet zien, zijn meer oppervlakkige vrouwen, een vrouw die opzoek is naar "meer", weet meestal wel wanneer ze te maken heeft met een aardige jongen die zichzelf is en niets forceert.

Het is wel een feit dat een standaard vrouw meer aangetrokken zal zijn door een bad boy dan een eerlijk lieve jongen, (vrouwenlogica) maar op lange termijn willen ze allemaal wel die aardige jongen die haar respecteert. Denk ik hé.
Owja, die mag de vader spelen :')
pi_134537422
quote:

[..]

Not again...
pi_134537433
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

En als ze voor jou dan moeder, beste vriendin en hoer is, kan dat toch geen kwaad dat je vader speelt!
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:50:54 #246
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537435
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sterke en wilde mannen voor het plezier, zorgzame mannen voor een toekomst. Niks raars aan.
we dan
pi_134537447
Echt Faxie met deze bagger houding ben je dus geen aardige vent he..
Dat je het even weet je houding is verre van aantrekkelijk ;')
pi_134537451
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Not again...
Jawel :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:51:53 #249
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537478
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Foute-mannen-vallende-meid-alert
we dan
pi_134537484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Aardig is een kwaliteit die vrouwen bijna altijd wel waarderen. Een man die ALLEEN aardig is is niet zo interessant.

[..]

Wacht, jij zit hier regelmatig op Fok en het verbaasd je dat niet iedereen dezelfde soort omgang aangeleerd heeft ? Er zijn hier een overvloed aan topics van jongeren die zeggen dat ze geen vrienden hebben, versieren is nog een stapje verder dus nog lastiger voor sommigen.
Dan moeten ze eens van dat onpersoonlijke internet gaan en wat meer de wijde wereld intrekken. Ik vind die overvloed aan social media en het massale gebruik ervan echt sociale armoede. Niet gek dat er zoveel mensen eenzamer zijn dan vroeger, sinds de explosieve groei van social media.
pi_134537513
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef complicate het volgende:

[..]

En als ze voor jou dan moeder, beste vriendin en hoer is, kan dat toch geen kwaad dat je vader speelt!
Bleeeh :{w
pi_134537520
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dan moeten ze eens van dat onpersoonlijke internet gaan en wat meer de wijde wereld intrekken. Ik vind die overvloed aan social media en het massale gebruik ervan echt sociale armoede. Niet gek dat er zoveel mensen eenzamer zijn dan vroeger, sinds de explosieve groei van social media.
Lol, ik ben het 100% met je eens, ik zeg alleen dat het vrij obviously vaak voorkomt en al helemaal in deze kringen.
pi_134537524
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Foute-mannen-vallende-meid-alert
Haha nope ik heb een lieve fokker die al een hele poos alleen was O+
pi_134537534
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Is het nou wel of niet aantrekkelijk? :P
pi_134537551
Niet.. je bent al eeuwen een negatieve zeikerd.
pi_134537566
Ik mag die Pvoesss nu al.
pi_134537569
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Mee eens alleen moet je dan wel beetje sociale vaardigheden hebben :P
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:54:20 #258
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134537578
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Typische instelling is dit voor iemand die faalt bij de vrouwen. Het ligt niet aan hun, het ligt aan jou.
Faalt bij vrouwen? Ik hoef me voor niemand te bewijzen hoor behalve mezelf. Tevens heb ik een 1,5maand terug een punt achter een relatie van 4/5jaar gezet.

Maar is goed Firefly#2 als jij denkt me te kennen door tekst op een forum. ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat er zat zijn waarbij dat niet in te schatten is.
pi_134537617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bleeeh :{w
Wat Bleeeh?
Ja wat denk je uiteindelijk dat ieder vrouw met een man doet?
pi_134537641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Lol, ik ben het 100% met je eens, ik zeg alleen dat het vrij obviously vaak voorkomt en al helemaal in deze kringen.
Nee, het verbaast (met een t) me dus helemaal niet.

Maar goed, er zijn zelfs mensen verslaafd aan Facebook, dus veel hoop heb ik niet meer. :P
pi_134537676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat Bleeeh?
Hem verslinden in bed? :P
pi_134537711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Faalt bij vrouwen? Ik hoef me voor niemand te bewijzen hoor behalve mezelf. Tevens heb ik een 1,5maand terug een punt achter een relatie van 4/5jaar gezet.

Maar is goed Firefly#2 als jij denkt me te kennen door tekst op een forum. ^O^
Het was geen tekst, het was een mindset die daar in je post staat. Ik durf te wedden dat Firefly een sukkel was die gelijk had. Ik ben geen sukkel. Een relatie betekent niet dat je niet faalt bij vrouwen btw. Mensen die falen bij vrouwen zijn niet allemaal maagd ofzo.
pi_134537729
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mee eens alleen moet je dan wel beetje sociale vaardigheden hebben :P
En die leer je dus niet op Facebook en dergelijke.
pi_134537752
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eens.
pi_134537807
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nope maar dan moet je dus naar buiten enzo, dat is eng.
Uit je comfortzone stappen, etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_134537813
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Het was geen tekst, het was een mindset die daar in je post staat. Ik durf te wedden dat Firefly een sukkel was die gelijk had. Ik ben geen sukkel. Een relatie betekent niet dat je niet faalt bij vrouwen btw. Mensen die falen bij vrouwen zijn niet allemaal maagd ofzo.
Falen is meer weerspiegeling van de eigen-ik dan wat "hij"/"zij" doet.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:59:17 #267
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537818
Facebook en chatten e.d. kan wel een flinke stap zijn naar een socialer leven hoor.. Je leert er ook veel van.
we dan
pi_134537828
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:53 schreef Pvoesss het volgende:
Niet.. je bent al eeuwen een negatieve zeikerd.
Da's niet, ik ben superpositief en het zonnetje in huis :{w
pi_134537850
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Falen is meer weerspiegeling van de eigen-ik dan wat "hij"/"zij" doet.
Nee, falen is iets willen en het niet krijgen.
pi_134537860
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat Bleeeh?
Het huishouden toch?
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:00:31 #271
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134537891
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Flikker op met je mindset man, dat ik erover nadenk/filosofeer zegt geen ene fuck. Als ik zou falen zou ik namelijk wel blijven zitten zoals ik toen zat.

Blijkbaar wel Firefly want ik vind het knap dat je aan tekst kan zien hoe ik ben.
pi_134537899
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Nee, falen is iets willen en het niet krijgen.
Nee helemaal niet, falen is denken iets te willen dat je niet nodig hebt en het niet te krijgen! Wie faalt er? de actor of de receptor?
pi_134537933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nope maar dan moet je dus naar buiten enzo, dat is eng.
Uit je comfortzone stappen, etc
Social media is geen comfortzone maar eerder een vlucht.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:01:26 #274
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537951
Firefly is een PUA die elk meisje hier zo weg kan jatten als hij zou willen. Beetje respect kan geen kwaad hé
we dan
pi_134537968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Flikker op met je mindset man, dat ik erover nadenk/filosofeer zegt geen ene fuck. Als ik zou falen zou ik namelijk wel blijven zitten zoals ik toen zat.
Tx.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, falen is denken iets te willen dat je niet nodig hebt en het niet te krijgen! Wie faalt er? de actor of de receptor?
http://www.encyclo.nl/begrip/falen, het niet bereiken van je doel.
pi_134537996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Firefly is een PUA die elk meisje hier zo weg kan jatten als hij zou willen. Beetje respect kan geen kwaad hé
_O-
pi_134538026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

en.

Waarom ga je een woordenboek gebruiken? Falen in een relatie is niet hetzelfde als falen op een toets, dergelijke nuance geeft een woordenboek niet hoor!
pi_134538038
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Social media is geen comfortzone maar eerder een vlucht.
Uhmzz zo had ik het niet bekeken, zelf doe ik niet mee aan die shit.
Och twitter vind ik wel grappig maar fucking 40 per maand te betalen voor een telefoon om te internetten nee.
Ik zwaai naar dieren.
pi_134538055
quote:
DIKKE FOUT!!!!!!!!!!
pi_134538072
quote:
Van zijn gebrekkige taalbeheersing word ik bloedheet.
pi_134538088
@CC
Hiergaanwedan heeft waarschijnlijk gelijk.
En falen is wat het is. Iets willen (bijv een relatie of een chickie of een ONS) en het niet krijgen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:04:07 #282
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134538098
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Van zijn gebrekkige taalbeheersing word ik bloedheet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Tx.

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/falen, het niet bereiken van je doel.
Wat is je punt?
Want ik bereik mn doel wel hoor.
pi_134538124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz zo had ik het niet bekeken, zelf doe ik niet mee aan die shit.
Och twitter vind ik wel grappig maar fucking 40 per maand te betalen voor een telefoon om te internetten nee.
Dus meer durven irl hé :). Daar word je meer social vaardiger :P
pi_134538143
Vond het een leuke post :). Dank je voor je compliment.
pi_134538159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef LesMiserables het volgende:
@CC
Hiergaanwedan heeft waarschijnlijk gelijk.
En falen is wat het is. Iets willen (bijv een relatie of een chickie of een ONS) en het niet krijgen.
Nee hij heeft geen gelijk ik val niet op honden sorry!
pi_134538198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus meer durven irl hé :). Daar word je meer social vaardiger :P
Jup maar valt niet mee, :N Ik heb ook nooit wat te vertellen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_134538210
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom ga je een woordenboek gebruiken? Falen in een relatie is niet hetzelfde als falen op een toets, dergelijke nuance geeft een woordenboek niet hoor!
Dit. Wijsheid.
pi_134538211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee hij heeft geen gelijk ik val niet op honden sorry!
Je weet wat hij is omdat hij hier post, als ik goed begrijp wat hij doet was het anders geweest als je hem zomaar was tegen gekomen. We kunnen allemaal zeggen dat het wel of niet zo is maar dat is wat ik hieruit begrijp. Uiteindelijk is het allemaal speculatie en niet post waardig eigenlijk.
pi_134538227
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jup maar valt niet mee, :N Ik heb ook nooit wat te vertellen :')
Proberen dan hé, van het niet te doen, geraak je niet vooruit hé
pi_134538278
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Je weet wat hij is omdat hij hier post, als ik goed begrijp wat hij doet was het anders geweest als je hem zomaar was tegen gekomen. We kunnen allemaal zeggen dat het wel of niet zo is maar dat is wat ik hieruit begrijp. Uiteindelijk is het allemaal speculatie en niet post waardig eigenlijk.
Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!
pi_134538298
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Proberen dan hé, van het niet te doen, geraak je niet vooruit hé
En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post. :)
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:07:52 #292
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134538307
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!
En op mij dan
we dan
pi_134538309
quote:

[..]

Haha totaal niet, ben er geen fan van. Enige wat ik zeg is dat je dat niet had geweten als je niet hier met hem gepost had of ontken je dat ?
pi_134538317
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Herhalingstoets :P
pi_134538391
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha totaal niet, ben er geen fan van. Enige wat ik zeg is dat je dat niet had geweten als je niet hier met hem gepost had of ontken je dat ?
Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd :')
pi_134538417
quote:

[..]

Herhalingstoets :P
Iets beter opletten geblazen dus, voor de kerels hier. :P

Nu ga ik. Fijne avond allemaal.
pi_134538438
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Tuurlijk, doen doen en nog eens doen, na buiten de kroeg in bibliotheek keertje zwemmen.
Maja wanneer ik er weer 40+ uur op heb zitten zit de bank ook wel lekker en de koelkast dichtbij :P

Tijdens het werk lukt het opzich wel maar dat is anders
Ik zwaai naar dieren.
pi_134538465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd :')
Hij wordt ook zooo gemist hier he? ;(

:P
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Iets beter opletten geblazen dus, voor de kerels hier. :P

Nu ga ik. Fijne avond allemaal.
:W
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:11:02 #299
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134538483