Jij strooit wel veel met dit soort one-liners rond in dit subforum heh? Je klinkt enigszins gefrustreerd daarmee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trutje, wtf?
Kortom mannen, hou je dames dom als je ze in bed wil krijgen
Ja maar je doet alsof het letterlijk was, ik heb helaas geen interpretatie-woordenboekquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hallo, weet ik ook wel. Maar als je letterlijk je zin leest
Ohja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Jij strooit wel veel met dit soort one-liners rond in dit subforum heh? Je klinkt enigszins gefrustreerd daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wish me luck. Dadelijk maar weer eens op pad. Hopelijk zit er vanavond meer in dan normaal...quote:
I wish you luck , je weet ondertussen wat je niet mag vergeten hé (nummer vragen)quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Wish me luck. Dadelijk maar weer eens op pad. Hopelijk zit er vanavond meer in dan normaal...
Thxs! Mezelf kennende ga ik dat vast weer vergeten (datingonbenul als ik ben). Maar ik ga het proberen, mits ze er is tenminste. Die lol komt vast wel goed...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
I wish you luck , je weet ondertussen wat je niet mag vergeten hé (nummer vragen)Allez, in ieder geval have fun. Ga ik nu ook doen
En? Hoe was jouw avond in La Belgique? Helaas nog steeds geen nummer, maar nu ligt het niet aan mij. Ze was niet in de stad. Ondanks dat toch een leuke avond gehad waarbij het toch in de vroege uurtjes (5.30 uur) feest was. Overigens genoeg vrouwen aangesproken, maar ik blijf steeds hangen op het moment dat het verder gaat dan een beetje ouwehoeren...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
I wish you luck , je weet ondertussen wat je niet mag vergeten hé (nummer vragen)Allez, in ieder geval have fun. Ga ik nu ook doen
Hey Yats, ja hoor mijn avond was toppie toppie. Ik had een dansoptrede en is goed gegaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
En? Hoe was jouw avond in La Belgique? Helaas nog steeds geen nummer, maar nu ligt het niet aan mij. Ze was niet in de stad. Ondanks dat toch een leuke avond gehad waarbij het toch in de vroege uurtjes (5.30 uur) feest was. Overigens genoeg vrouwen aangesproken, maar ik blijf steeds hangen op het moment dat het verder gaat dan een beetje ouwehoeren...
Nee joh, ik tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is faxjon aan het hosselen?
Haha, leuk!. Het klinkt alsof je in luv bent gezien die gedachten. Weet meneer daar ook vanaf? Het is je van harte gegund in ieder geval!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Yats, ja hoor mijn avond was toppie toppie. Ik had een dansoptrede en is goed gegaan.
Verder was ik van plan om uit te gaan , maar de laatste tijd zit er iemand continu in mijn gedachte, meneer weet hoe hij mij moet versierenen eigenlijk doet hij niet veel. haha
Amai, leuk seg, dan heb je lol gehad! Maar waarom blijf je toch zo hangen? Beetje die drempel overschrijden hé.
BTW Leuven heet u nog steeds welkom. Als je komt , moet je sowieso naar een salsabar gaan op de oude markt, daar zijn de meiden echt leuk, maar vooral gaan met de bedoeling van je te amuseren hé.
Geeft niet Fax. Al zou ik willen dat ik iets van jouw moed had.quote:
Nou wat een moedquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet Fax. Al zou ik willen dat ik iets van jouw moed had.
Jij tracht veel vaker wat dan ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou wat een moed![]()
Ook leuk; Een Tinder match, die uit Engeland komt en op vakantie was in de buurt. Volgende dag vertrok ze alweer. Ze was leuheuk
Jammer dat het altijd faaltquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij tracht veel vaker wat dan ik.
Dat ken ik. Aan de andere kant,, ik heb ooit een keer een tekst gehoord die hierop goed van toepassing is : never regret missed chancesquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook maar proberen. Soort van.
Je kan toch gewoon kontakt houden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou wat een moed![]()
Ook leuk; Een Tinder match, die uit Engeland komt en op vakantie was in de buurt. Volgende dag vertrok ze alweer. Ze was leuheuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |