abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134457628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik heb dates geregeld in een half uur, een dag, een week, en een maand. Sommigen waren heel erg leuk, de anderen weer niks, die wees ik dan ook af.

In mijn ervaring maakt het niet zoveel uit hoeveel je van iemand weet, er is een klik of niet. En zonder klik is er niks aan, met klik wel. :s)
Mooi samengevat :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134457881
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Mooi samengevat :)
Ik ga jou ook eens versieren op de dansvloer. Lijkt me leuk. :s)
pi_134458234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik ga jou ook eens versieren op de dansvloer. Lijkt me leuk. :s)
O+ >:) Tango :Y
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:18:46 #29
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134480842
Ik had twee meiden versierd op de dansvloer geloof ik maar echt handig is t niet want ik heb geen flauw idee wie
pi_134481524
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:18 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik had twee meiden versierd op de dansvloer geloof ik maar echt handig is t niet want ik heb geen flauw idee wie
Hoezo? Wat bedoel je met "geen flauw idee wie"?
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:51:02 #31
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134481674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? Wat bedoel je met "geen flauw idee wie"?
Nou t was een groot feest tot in de vroege uurtjes vanmorgen van school. Dus ik moet ze wel kennen maar k weet niet meer wie het is, niet dat ik het een groot probleem vind en hulp zoek oid, maar ik denk ik share het even om t topic voor vandaag op gang te krijgen
pi_134482452
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Nou t was een groot feest tot in de vroege uurtjes vanmorgen van school. Dus ik moet ze wel kennen maar k weet niet meer wie het is, niet dat ik het een groot probleem vind en hulp zoek oid, maar ik denk ik share het even om t topic voor vandaag op gang te krijgen
Oh zo, en hoe ist met dat ander meisje dat continu naar jou keek?
Heb je haar ondertussen gezegd "wat zie je er goed uit vandaag" :P
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:06:53 #33
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134486084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh zo, en hoe ist met dat ander meisje dat continu naar jou keek?
Heb je haar ondertussen gezegd "wat zie je er goed uit vandaag" :P
Leuk dat je dat nog weet :P Ja heb wat contact met haar, ben toch maar out of the comfortzone gegaan. :P en zij was een van de twee gisteravond :@ Ben wel een sukkel heh dat ik die tweede niet gewoon kon laten gaan? Voel me erg lullig daardoor nu
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:39:58 #34
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134487343
Hoe kun je trouwens het beste groeten als je een dame voor het eerst ziet? Wel gesproken maar nog nooit gezien.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_134487382
Gewoon; hoi.
pi_134489920
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Maargoed. het volgende:
Hoe kun je trouwens het beste groeten als je een dame voor het eerst ziet? Wel gesproken maar nog nooit gezien.
Ik ga altijd voor de 'Hey!' en 3 zoenen begroeting.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 20-12-2013 14:51:01 (Hoi! mag ook) ]
pi_134490007
quote:
Een hand geven en naar de grond staren.

Nee, over het algemeen is het sociaal geaccepteerd om hoi te zeggen en 3 kusjes te geven.
pi_134492611
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:06 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Leuk dat je dat nog weet :P Ja heb wat contact met haar, ben toch maar out of the comfortzone gegaan. :P en zij was een van de twee gisteravond :@ Ben wel een sukkel heh dat ik die tweede niet gewoon kon laten gaan? Voel me erg lullig daardoor nu
Jel toch, je bent geen sukkel als je uit de comfortzone bent hé. Je hebt haar ondertussen dus kunnen versieren :o . Waarom zou je je rot voelen, was toch leuk? Waarom kon je dat niet (in verband met die tweede) ?
pi_134492817
quote:
Ik weet niet hoe het gaat met mensen die je nooit hebt gezien, maar de manier waarom je haar op telefoon groet, zou ik gewoon hetzelfde doen als je elkaar ziet. Het zou raar zijn om “schatje, lieverd” aan telefoon te zeggen en als je haar ontmoet plots “hoi” zeggen. Hehe Of als je haar altijd groet met haar naam en dan plots in het echt “hey” zeggen.

Maar eigenlijk is het allemaal niet zo belangrijk hoe je iemand groet, alleen de manier waarop denk ik. Mensen die “hoi” zeggen zonder een klein glimlach -vind ik- niets uitstralen.
pi_134492901
quote:
Al moet ik toch even kwijt dat ik dit toch wel een klein beetje verontrustend vind. Kom op, als je niet eens weet hoe je iemand begroet? Dat heb je toch wel vaker gedaan neem ik aan?
pi_134492981
Nouja zo'n groet kan al wel veel verraden van wat je plannen zijn de rest van de avond. Ik denk dat ik vanavond ook maar gewoon voor de neutrale 'hoi!' en 3 kussen links-rechts-links. Of was het nou rechts-links-rechts? Nee, toch maar links-rechts-links. Of toch niet. Nee, jawel. Nouja, of niet... :D
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134493033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:37 schreef Buffell het volgende:
Nouja zo'n groet kan al wel veel verraden van wat je plannen zijn de rest van de avond. Ik denk dat ik vanavond ook maar gewoon voor de neutrale 'hoi!' en 3 kussen links-rechts-links. Of was het nou rechts-links-rechts? Nee, toch maar links-rechts-links. Of toch niet. Nee, jawel. Nouja, of niet... :D
Of gewoon op de mond en dan oooooeps zeggen _O-.
Nee grapje :P

Maar ik heb dat wel al meegemaakt , dat een jonge mij plots kuste als "hoi". Jezus , je moest mijn gezicht zien _O-
pi_134493119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Of gewoon op de mond en dan oooooeps zeggen _O-.
Nee grapje :P

Maar ik heb dat wel al meegemaakt , dat een jonge mij plots kuste als "hoi". Jezus , je moest mijn gezicht zien _O-
Hahaha ja de altijd ongemakkelijke 'we buigen allebei naar voor voor een kus op dezelfde wang'-kus. Een echte klassieker :D
pi_134493131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:41 schreef Buffell het volgende:

[..]

Hahaha ja de altijd ongemakkelijke 'we buigen allebei naar voor voor een kus op dezelfde wang'-kus. Een echte klassieker :D
Indeed :D
pi_134493189
Ik zit er trouwens aan te denken om gewoon m'n gulp open te maken als ik aan kom lopen.
Heeft iemand daar ervaring mee? :s)
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:16:39 #46
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134494181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Jel toch, je bent geen sukkel als je uit de comfortzone bent hé. Je hebt haar ondertussen dus kunnen versieren :o . Waarom zou je je rot voelen, was toch leuk? Waarom kon je dat niet (in verband met die tweede) ?
Ik dacht dat het misschien een beetje lullig is. :P Versieren in de kroeg heb ik niet echt moeite, dat ging heel makkelijk. Ben nu met haar aan het praten en we gaan binnekort wat afspreken.
pi_134494562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Buffell het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om gewoon m'n gulp open te maken als ik aan kom lopen.
Heeft iemand daar ervaring mee? :s)
Ligt eraan, heb je nog ondergoed aan of niet?
pi_134494622
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:16 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik dacht dat het misschien een beetje lullig is. :P Versieren in de kroeg heb ik niet echt moeite, dat ging heel makkelijk. Ben nu met haar aan het praten en we gaan binnekort wat afspreken.
Super leuk Jel _O_ Keep doing like that.
pi_134494700
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ligt eraan, heb je nog ondergoed aan of niet?
Ja, ik twijfelde nog. Snoepstring of tijgertanga. Wat vind jij?
pi_134494731
Ik heb een tip die we misschien in OP kunnen toevoegen haha:

Als je iemand probeert te versieren, aub niet liegen over jouw leeftijd, status e.d. :N
Wees gewoon echt eerlijk over wie je bent! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')