Bleeehquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
En als ze voor jou dan moeder, beste vriendin en hoer is, kan dat toch geen kwaad dat je vader speelt!
Lol, ik ben het 100% met je eens, ik zeg alleen dat het vrij obviously vaak voorkomt en al helemaal in deze kringen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens van dat onpersoonlijke internet gaan en wat meer de wijde wereld intrekken. Ik vind die overvloed aan social media en het massale gebruik ervan echt sociale armoede. Niet gek dat er zoveel mensen eenzamer zijn dan vroeger, sinds de explosieve groei van social media.
Haha nope ik heb een lieve fokker die al een hele poos alleen wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Foute-mannen-vallende-meid-alert
Is het nou wel of niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Echt Faxie met deze bagger houding ben je dus geen aardige vent he..
Dat je het even weet je houding is verre van aantrekkelijk ;')
Mee eens alleen moet je dan wel beetje sociale vaardigheden hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens van dat onpersoonlijke internet gaan en wat meer de wijde wereld intrekken. Ik vind die overvloed aan social media en het massale gebruik ervan echt sociale armoede. Niet gek dat er zoveel mensen eenzamer zijn dan vroeger, sinds de explosieve groei van social media.
Faalt bij vrouwen? Ik hoef me voor niemand te bewijzen hoor behalve mezelf. Tevens heb ik een 1,5maand terug een punt achter een relatie van 4/5jaar gezet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Typische instelling is dit voor iemand die faalt bij de vrouwen. Het ligt niet aan hun, het ligt aan jou.
Ik denk dat er zat zijn waarbij dat niet in te schatten is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Vrouwen die dat niet zien, zijn meer oppervlakkige vrouwen, een vrouw die opzoek is naar "meer", weet meestal wel wanneer ze te maken heeft met een aardige jongen die zichzelf is en niets forceert.
Het is wel een feit dat een standaard vrouw meer aangetrokken zal zijn door een bad boy dan een eerlijk lieve jongen, (vrouwenlogica) maar op lange termijn willen ze allemaal wel die aardige jongen die haar respecteert. Denk ik hé.
Wat Bleeeh?quote:
Nee, het verbaast (met een t) me dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:52 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol, ik ben het 100% met je eens, ik zeg alleen dat het vrij obviously vaak voorkomt en al helemaal in deze kringen.
Hem verslinden in bed?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat Bleeeh?
Ja wat denk je uiteindelijk dat ieder vrouw met een man doet?
Het was geen tekst, het was een mindset die daar in je post staat. Ik durf te wedden dat Firefly een sukkel was die gelijk had. Ik ben geen sukkel. Een relatie betekent niet dat je niet faalt bij vrouwen btw. Mensen die falen bij vrouwen zijn niet allemaal maagd ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faalt bij vrouwen? Ik hoef me voor niemand te bewijzen hoor behalve mezelf. Tevens heb ik een 1,5maand terug een punt achter een relatie van 4/5jaar gezet.
Maar is goed Firefly#2 als jij denkt me te kennen door tekst op een forum.
En die leer je dus niet op Facebook en dergelijke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mee eens alleen moet je dan wel beetje sociale vaardigheden hebben
Eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En die leer je dus niet op Facebook en dergelijke.
Nope maar dan moet je dus naar buiten enzo, dat is eng.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En die leer je dus niet op Facebook en dergelijke.
Falen is meer weerspiegeling van de eigen-ik dan wat "hij"/"zij" doet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Het was geen tekst, het was een mindset die daar in je post staat. Ik durf te wedden dat Firefly een sukkel was die gelijk had. Ik ben geen sukkel. Een relatie betekent niet dat je niet faalt bij vrouwen btw. Mensen die falen bij vrouwen zijn niet allemaal maagd ofzo.
Da's niet, ik ben superpositief en het zonnetje in huisquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:53 schreef Pvoesss het volgende:
Niet.. je bent al eeuwen een negatieve zeikerd.
Nee, falen is iets willen en het niet krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Falen is meer weerspiegeling van de eigen-ik dan wat "hij"/"zij" doet.
Het huishouden toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat Bleeeh?
Ja wat denk je uiteindelijk dat ieder vrouw met een man doet?
Flikker op met je mindset man, dat ik erover nadenk/filosofeer zegt geen ene fuck. Als ik zou falen zou ik namelijk wel blijven zitten zoals ik toen zat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Het was geen tekst, het was een mindset die daar in je post staat. Ik durf te wedden dat Firefly een sukkel was die gelijk had. Ik ben geen sukkel. Een relatie betekent niet dat je niet faalt bij vrouwen btw. Mensen die falen bij vrouwen zijn niet allemaal maagd ofzo.
Nee helemaal niet, falen is denken iets te willen dat je niet nodig hebt en het niet te krijgen! Wie faalt er? de actor of de receptor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee, falen is iets willen en het niet krijgen.
Social media is geen comfortzone maar eerder een vlucht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope maar dan moet je dus naar buiten enzo, dat is eng.
Uit je comfortzone stappen, etc
Tx.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flikker op met je mindset man, dat ik erover nadenk/filosofeer zegt geen ene fuck. Als ik zou falen zou ik namelijk wel blijven zitten zoals ik toen zat.
http://www.encyclo.nl/begrip/falen, het niet bereiken van je doel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, falen is denken iets te willen dat je niet nodig hebt en het niet te krijgen! Wie faalt er? de actor of de receptor?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Firefly is een PUA die elk meisje hier zo weg kan jatten als hij zou willen. Beetje respect kan geen kwaad hé
Waarom ga je een woordenboek gebruiken? Falen in een relatie is niet hetzelfde als falen op een toets, dergelijke nuance geeft een woordenboek niet hoor!quote:
Uhmzz zo had ik het niet bekeken, zelf doe ik niet mee aan die shit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Social media is geen comfortzone maar eerder een vlucht.
DIKKE FOUT!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Firefly is een PUA die elk meisje hier zo weg kan jatten als hij zou willen. Beetje respect kan geen kwaad hé
Van zijn gebrekkige taalbeheersing word ik bloedheet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van zijn gebrekkige taalbeheersing word ik bloedheet.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tx.
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/falen, het niet bereiken van je doel.
Dus meer durven irl héquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz zo had ik het niet bekeken, zelf doe ik niet mee aan die shit.
Och twitter vind ik wel grappig maar fucking 40 per maand te betalen voor een telefoon om te internetten nee.
Nee hij heeft geen gelijk ik val niet op honden sorry!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef LesMiserables het volgende:
@CC
Hiergaanwedan heeft waarschijnlijk gelijk.
En falen is wat het is. Iets willen (bijv een relatie of een chickie of een ONS) en het niet krijgen.
Jup maar valt niet mee,quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus meer durven irl hé. Daar word je meer social vaardiger
Dit. Wijsheid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom ga je een woordenboek gebruiken? Falen in een relatie is niet hetzelfde als falen op een toets, dergelijke nuance geeft een woordenboek niet hoor!
Je weet wat hij is omdat hij hier post, als ik goed begrijp wat hij doet was het anders geweest als je hem zomaar was tegen gekomen. We kunnen allemaal zeggen dat het wel of niet zo is maar dat is wat ik hieruit begrijp. Uiteindelijk is het allemaal speculatie en niet post waardig eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen gelijk ik val niet op honden sorry!
Proberen dan hé, van het niet te doen, geraak je niet vooruit héquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup maar valt niet mee,Ik heb ook nooit wat te vertellen
Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je weet wat hij is omdat hij hier post, als ik goed begrijp wat hij doet was het anders geweest als je hem zomaar was tegen gekomen. We kunnen allemaal zeggen dat het wel of niet zo is maar dat is wat ik hieruit begrijp. Uiteindelijk is het allemaal speculatie en niet post waardig eigenlijk.
En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Proberen dan hé, van het niet te doen, geraak je niet vooruit hé
En op mij danquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!
Haha totaal niet, ben er geen fan van. Enige wat ik zeg is dat je dat niet had geweten als je niet hier met hem gepost had of ontken je dat ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!
Herhalingstoetsquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post.
Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegdquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha totaal niet, ben er geen fan van. Enige wat ik zeg is dat je dat niet had geweten als je niet hier met hem gepost had of ontken je dat ?
Tuurlijk, doen doen en nog eens doen, na buiten de kroeg in bibliotheek keertje zwemmen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post.
Hij wordt ook zooo gemist hier he?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Iets beter opletten geblazen dus, voor de kerels hier.
Nu ga ik. Fijne avond allemaal.
We hebben vervanging inmiddels toch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij wordt ook zooo gemist hier he?
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Iets beter opletten geblazen dus, voor de kerels hier.
Nu ga ik. Fijne avond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |