quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Firefly is een PUA die elk meisje hier zo weg kan jatten als hij zou willen. Beetje respect kan geen kwaad hé

Waarom ga je een woordenboek gebruiken? Falen in een relatie is niet hetzelfde als falen op een toets, dergelijke nuance geeft een woordenboek niet hoor!quote:

Uhmzz zo had ik het niet bekeken, zelf doe ik niet mee aan die shit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Social media is geen comfortzone maar eerder een vlucht.

DIKKE FOUT!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Firefly is een PUA die elk meisje hier zo weg kan jatten als hij zou willen. Beetje respect kan geen kwaad hé

Van zijn gebrekkige taalbeheersing word ik bloedheet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van zijn gebrekkige taalbeheersing word ik bloedheet.

Wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tx.
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/falen, het niet bereiken van je doel.

Dus meer durven irl héquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz zo had ik het niet bekeken, zelf doe ik niet mee aan die shit.
Och twitter vind ik wel grappig maar fucking 40 per maand te betalen voor een telefoon om te internetten nee.
 . Daar word je meer social vaardiger
. Daar word je meer social vaardiger  

Nee hij heeft geen gelijk ik val niet op honden sorry!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef LesMiserables het volgende:
@CC
Hiergaanwedan heeft waarschijnlijk gelijk.
En falen is wat het is. Iets willen (bijv een relatie of een chickie of een ONS) en het niet krijgen.

Jup maar valt niet mee,quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus meer durven irl hé. Daar word je meer social vaardiger
 Ik heb ook nooit wat te vertellen
  Ik heb ook nooit wat te vertellen   

Dit. Wijsheid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom ga je een woordenboek gebruiken? Falen in een relatie is niet hetzelfde als falen op een toets, dergelijke nuance geeft een woordenboek niet hoor!

Je weet wat hij is omdat hij hier post, als ik goed begrijp wat hij doet was het anders geweest als je hem zomaar was tegen gekomen. We kunnen allemaal zeggen dat het wel of niet zo is maar dat is wat ik hieruit begrijp. Uiteindelijk is het allemaal speculatie en niet post waardig eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen gelijk ik val niet op honden sorry!

Proberen dan hé, van het niet te doen, geraak je niet vooruit héquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup maar valt niet mee,Ik heb ook nooit wat te vertellen

Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je weet wat hij is omdat hij hier post, als ik goed begrijp wat hij doet was het anders geweest als je hem zomaar was tegen gekomen. We kunnen allemaal zeggen dat het wel of niet zo is maar dat is wat ik hieruit begrijp. Uiteindelijk is het allemaal speculatie en niet post waardig eigenlijk.

En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Proberen dan hé, van het niet te doen, geraak je niet vooruit hé

En op mij danquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!

Haha totaal niet, ben er geen fan van. Enige wat ik zeg is dat je dat niet had geweten als je niet hier met hem gepost had of ontken je dat ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij is dat een hond en ik val op een echte man , geen PUA, sorry als je je aangevallen voelt ofzo!

Herhalingstoetsquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post.

Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegdquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha totaal niet, ben er geen fan van. Enige wat ik zeg is dat je dat niet had geweten als je niet hier met hem gepost had of ontken je dat ?

Tuurlijk, doen doen en nog eens doen, na buiten de kroeg in bibliotheek keertje zwemmen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En dit. Is al vaak gezegd sinds ik hier post.

Hij wordt ook zooo gemist hier he?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ruik een hond al van ver al komen. Ik had hem al door voordat hij nog "A" had gezegd

quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Iets beter opletten geblazen dus, voor de kerels hier.
Nu ga ik. Fijne avond allemaal.

We hebben vervanging inmiddels toch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij wordt ook zooo gemist hier he?
[..]

quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Iets beter opletten geblazen dus, voor de kerels hier.
Nu ga ik. Fijne avond allemaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |