abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134535513
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je lijkt dat wel te zeggen met het 'niet nodig hebben'
Ah zo, ik heb het ook niet nodig.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:09:05 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

De man doet het praten wel
Mwa, vaak leidt dat dan toch tot niets,als je elkaar dan al niks te vertellen hebt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:10:51 #203
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535622
Bijna elke meid kan wel gewoon wat lullen als je zelf ook maar gewoon goed genoeg weet hoe je het aan moet pakken en praten.
we dan
pi_134535715
Ik vraag me soms weleens af; kunnen jullie überhaupt lol hebben en lachen en flirten met een vrouw op een ongedwongen manier, zonder verwachtingen? Jullie komen zo serieus en analyserend over.
pi_134535758
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vraag me soms weleens af; kunnen jullie überhaupt lol hebben en lachen en flirten met een vrouw op een ongedwongen manier, zonder verwachtingen? Jullie komen zo serieus en analyserend over.
Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:15:34 #206
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535811
quote:
Zonder verwachtingen niet, als ik vrijgezel ben verwacht ik altijd wel iets als ik aan zoiets begin. Maar die verwachtingen maken me niet minder spontaan, erg nerveus of dat ik geforceerd overkom ofzo. Denk dat het vooral zo is dat hier richtlijnen gegeven worden (serieuze adviezen) omdat als het je wel van nature afgaat je die niet nodig hebt en het daarom hier ook minder aan bod komt (als je het op die manier zou typen als dat jij het ervaart begrijpen ze het toch niet omdat het gevoelsmatig is).
we dan
pi_134535814
Zo hoort het te zijn ja :')
pi_134535845
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wanneer ga je eens met faxie op date dan, die zat al eerder te hinten ;)
Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet. :)
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:16:53 #209
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134535866
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.
Als iets wat jij erg belangrijk vindt niet lukt ga jij toch ook extra je best ervoor doen? Je zit in een luxepositie die ervoor zorgt dat je zo kan praten, maar realistisch is dat niet (en ja het is wel het meest ideale als het zo kan op die manier).
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:16:55 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134535867
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Zou dat ook niet komen omdat er zat zijn die spelletjes met dat soort dingen spelen.

Maar ja.
pi_134535911
quote:
Nee :@
Ik zwaai naar dieren.
pi_134535920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet. :)
Zullen we gaan daten?

:D
pi_134535928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou dat ook niet komen omdat er zat zijn die spelletjes met dat soort dingen spelen.

Maar ja.
Spelletjes, in welke zin? Versieren is toch ook ergens een spel?
pi_134536038
Hiergaanwedan, misschien is dat het. Ik heb er geen moeite mee dus wellicht dat dergelijke adviezen daarom niet goed overkomen.
pi_134536074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Een verleidingsspel. ~O>
pi_134536132
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als iets wat jij erg belangrijk vindt niet lukt ga jij toch ook extra je best ervoor doen? Je zit in een luxepositie die ervoor zorgt dat je zo kan praten, maar realistisch is dat niet (en ja het is wel het meest ideale als het zo kan op die manier).
Schatje, het is niet omdat ik veel mannen tegenkom irl die met mij willen daten dat ik daarom in een luxepositie zit. Het is geen luxe als je altijd dezelfde type man tegenkomt hoor. Dus volgens mij gaat het niet om het aantal, maar om wat voor persoon je date. Zo iets. Bovendien is het gewoon leuk en meer niet eigenlijk. Ik zoek niet veel achter elke date ofzo, ik wil het vooral leuk en fijn vinden als ik met iemand date, dus veel lachen en plezier maken boven "programmerend" daten.
pi_134536203
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Een verleidingsspel. ~O>
Indeed :o
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:24:57 #218
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Schatje, het is niet omdat ik veel mannen tegenkom irl die met mij willen daten dat ik daarom in een luxepositie zit. Het is geen luxe als je altijd dezelfde type man tegenkomt hoor. Dus volgens mij gaat het niet om het aantal, maar om wat voor persoon je date. Zo iets. Bovendien is het gewoon leuk en meer niet eigenlijk. Ik zoek niet veel achter elke date ofzo, ik wil het vooral leuk en fijn vinden als ik met iemand date, dus veel lachen en plezier maken boven "programmerend" daten.
oké ja ik hou ook van lachen en plezier maken. We zijn wel een match. Wanneer kom je hier?
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:27:14 #219
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536332
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hiergaanwedan, misschien is dat het. Ik heb er geen moeite mee dus wellicht dat dergelijke adviezen daarom niet goed overkomen.
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik ben wel analyserend hier op fok dus ja. Maar sommige adviezen hier zijn net als bij het idee van 'leren presenteren'. 'Niet bang zijn, kleine groep mensen, jij bent niet minder dan hen'. Maar uiteindelijk helpen die redenaties niet zoveel omdat het het gevoel van die mensen niet kan overstemmen of deels te niet doen. Als je er minder moeite mee hebt dan denk je er simpeler over dan dat het feitelijk is voor de mensen die er wel moeite mee hebben. Het advies klopt wel, als ze het zo zouden kunnen doen zouden ze meer succes hebben, maar om het advies uit te voeren is juist het moeilijke voor hen.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:27:19 #220
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134536335
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah, dacht van wel vandaar :P
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh dat zeker, maar dat er ook zat tussen zitten die niet serieus zijn.
pi_134536372
quote:
Ik kan pri-ma ongedwongen met vrouwen omgaan! :P

Alleen kan ik niet zo goed versieren, omdat ik best wel slecht in het aanvoelen van emoties ben :')
pi_134536486
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik ben wel analyserend hier op fok dus ja. Maar sommige adviezen hier zijn net als bij het idee van 'leren presenteren'. 'Niet bang zijn, kleine groep mensen, jij bent niet minder dan hen'. Maar uiteindelijk helpen die redenaties niet zoveel omdat het het gevoel van die mensen niet kan overstemmen of deels te niet doen. Als je er minder moeite mee hebt dan denk je er simpeler over dan dat het feitelijk is voor de mensen die er wel moeite mee hebben. Het advies klopt wel, als ze het zo zouden kunnen doen zouden ze meer succes hebben, maar om het advies uit te voeren is juist het moeilijke voor hen.
Wel mee eens, enkel dat het daadwerkelijk zo simpel is, en mensen het zichzelf vaak moeilijk maken met dat analyseren enzo.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:34:12 #223
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536644
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Wel mee eens, enkel dat het daadwerkelijk zo simpel is, en mensen het zichzelf vaak moeilijk maken met dat analyseren enzo.
Nou ja het is simpel als je weet hoe het moet en het uiterlijk hebt (en de combi/balans van alles). Ze analyseren ook niet voor de lol :P En ze willen het zichzelf niet onnodig moeilijk maken. Maar het overkomt hen toch. Imo is het logischer om aan te nemen dat hen dat zo overkomt dan dat ze echt het zo gemakkelijk kunnen aanpassen als dat het voor ons lijkt dat het zou moeten kunnen. Spontaniteit, gevatheid e.d. kan je uren over lezen maar het niet krijgen. Dat zit in je of het groeit met de jaren maar zulk soort zaken zijn belangrijk en lijken simpel als je ze hebt maar als je ze niet hebt is het vrijwel onmogelijk om ze te leren. En als je de zinnen leert die gevat kunnen overkomen moet je het ook nog zo weten te brengen, doe je dat niet dan gaat het geforceerd en werkt het averechts.
we dan
pi_134536737
Ook als je iets in het leven goed doet moet je het analyseren, anders ben je gauw te snel tevreden met het bereikte resultaat. Het kan altijd beter.
pi_134536738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dacht van wel vandaar :P
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

[..]

Oh dat zeker, maar dat er ook zat tussen zitten die niet serieus zijn.
Ah gewoon, als ik buitenkom spreken veel mannen mij aan, maar het ding is dat als ik dan op date ga of naar een vervolgdate zijn ze al aan het pushen alsof ik moet gaan vliegen.
Het is gewoon zo dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom , terwijl ik van in het begin al aangeef wat voor persoon ik ben. Dus die mannen hebben meestal genoeg info, en toch willen ze altijd over mijn grens. Het zijn vooral mannen die meer met hun piemel denken dan met hun verstand.

Maar die jongen waarover ik het heb , heeft mij van in het begin direct verstaan en ook al ondertussen veel mee gepraat waardoor ik zo een gevoel heb dat ik die kan vertrouwen en dat ik niet moet gaan vliegen. Dus ja het gaat meer om het feit, dat hij het anders doet, hij gedraagt zich dus niet als een hond of PUA, en dat vind ik wel leuk aan hem :o
pi_134536890
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah gewoon, als ik buitenkom spreken veel mannen mij aan, maar het ding is dat als ik dan op date ga of naar een vervolgdate zijn ze al aan het pushen alsof ik moet gaan vliegen.
Het is gewoon zo dat ik altijd opdringerige mannen tegenkom , terwijl ik van in het begin al aangeef wat voor persoon ik ben. Dus die mannen hebben meestal genoeg info, en toch willen ze altijd over mijn grens. Het zijn vooral mannen die meer met hun piemel denken dan met hun verstand.

Maar die jongen waarover ik het heb , heeft mij van in het begin direct verstaan en ook al ondertussen veel mee gepraat waardoor ik zo een gevoel heb dat ik die kan vertrouwen en dat ik niet moet gaan vliegen. Dus ja het gaat meer om het feit, dat hij het anders doet, hij gedraagt zich dus niet als een hond of PUA, en dat vind ik wel leuk aan hem :o
Wait whut? Bestaan er vrouwen die een aardige vent waarderen? :o
pi_134536909
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik dus wel O+
pi_134536948
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik dus wel O+
Hai O+
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:40:02 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134536951
quote:

[..]

Zoveel vrouwen. Het punt is dat veel mannen die aardig zijn en geen relatie krijgen maar al te graag willen doen alsof 'aardig zijn' genoeg moet zijn om een meid blij te kunnen houden.

Aardig zijn is niks extra's.
we dan
pi_134536993
quote:

[..]

Het grootste gedeelte zelfs.. het probleem is alleen dat mannen al snel denken dat ze een aardige vent zijn. :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:41:16 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134536999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah op die fiets.

Vaak toch wel dat je dat soort types dan zelf aantrekt, maargoed dat heb ik dan weer met vrouwen :')

quote:

[..]

Onzin. :{w
pi_134537023
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte zelfs.. het probleem is alleen dat mannen al snel denken dat ze een aardige vent zijn. :')
Klopt! Sommigen doen alsof!
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:42:12 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134537043
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

En dat vrouwen het niet zien wanneer het wel zo is. Door al die klootzakken die er misbruik van maken :)
pi_134537052
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja het is simpel als je weet hoe het moet en het uiterlijk hebt (en de combi/balans van alles). Ze analyseren ook niet voor de lol :P En ze willen het zichzelf niet onnodig moeilijk maken. Maar het overkomt hen toch. Imo is het logischer om aan te nemen dat hen dat zo overkomt dan dat ze echt het zo gemakkelijk kunnen aanpassen als dat het voor ons lijkt dat het zou moeten kunnen. Spontaniteit, gevatheid e.d. kan je uren over lezen maar het niet krijgen. Dat zit in je of het groeit met de jaren maar zulk soort zaken zijn belangrijk en lijken simpel als je ze hebt maar als je ze niet hebt is het vrijwel onmogelijk om ze te leren. En als je de zinnen leert die gevat kunnen overkomen moet je het ook nog zo weten te brengen, doe je dat niet dan gaat het geforceerd en werkt het averechts.
Als ik dit lees denk ik als eerste: je hebt ook leren lopen, fietsen, je hebt nieuwe klasgenoten en collega's eens gekregen, vrienden leren maken wellicht, dus hoe is versieren dan anders?

Daarnaast denk ik tussen je regels door te lezen dat er blijkbaar impliciete regels zijn over hoe je iemand versiert, de do's and don'ts, maar die zijn er niet, iedereen is nu eenmaal anders.
pi_134537134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah op die fiets.

Vaak toch wel dat je dat soort types dan zelf aantrekt, maargoed dat heb ik dan weer met vrouwen :')

[..]

Ja dat is waar, ik trok inderdaad zo een type mannen aan omdat ik meestal vroeger naar hun uiterlijk keek, maar nu kijk ik niet allen naar uiterlijk, maar naar wat binnen is. Maar ik was ook vroeger te lief, dus als ik neen zei dachten ze "ze bedoelt ja, en als ik wat push komt het wel goed" :')

Maar jammer de aanhouder wint niet bij mij, gewoon wat aardig zijn en jezelf zijn.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:44:59 #236
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537163
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als ik dit lees denk ik als eerste: je hebt ook leren lopen, fietsen, je hebt nieuwe klasgenoten en collega's eens gekregen, vrienden leren maken wellicht, dus hoe is versieren dan anders?

Daarnaast denk ik tussen je regels door te lezen dat er blijkbaar impliciete tegels zijn over hoe je iemand versiert, de do's and don'ts, maar die zijn er niet, iedereen is nu eenmaal anders.
En toch kunnen mensen standaard lopen maar hebben ze soms wel moeite met versieren. Is dus wel anders, hoe je er ook naar wil kijken.

edit: Even een edit want ik vond bovenstaande argument wat te simpel en lam. Sommige mensen hebben nou eenmaal meer moeite om iets te leren (geestelijk) of zien er minder goed uit (lichamelijk). Dat zorgt er gewoon voor dat iets moeilijker gaat of niet wil (als je een extreme bent). Lopen kan iedereen bijna want de hersenen zijn zo geprogrammeerd dat dat gebeurt en je hebt 2 benen... Versieren kan je ook 'leren' maar is niet onder die noemer van andere zaken te noemen. Zo lijkt het voor een buitenstaander als het je goed afgaat. 'Want hoe kan het nou zo moeilijk zijn'.

En ja er zijn do's en don'ts. Afhankelijk van hoe leuk je bent en goed je kan praten kan je de don'ts flink opschalen. Maar er zijn nou eenmaal gedragsregels. En ja overal zijn subgroepen voor en uitzonderingen. Maar over het algemeen gesproken zijn er wel zaken die beter werken en zaken die minder goed werken.
we dan
pi_134537213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah op die fiets.

[..]

Onzin. :{w
Pff ik dacht al :%
pi_134537270
quote:

[..]

Aardig is een kwaliteit die vrouwen bijna altijd wel waarderen. Een man die ALLEEN aardig is is niet zo interessant.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Daarnaast denk ik tussen je regels door te lezen dat er blijkbaar impliciete regels zijn over hoe je iemand versiert, de do's and don'ts, maar die zijn er niet, iedereen is nu eenmaal anders.
Wacht, jij zit hier regelmatig op Fok en het verbaasd je dat niet iedereen dezelfde soort omgang aangeleerd heeft ? Er zijn hier een overvloed aan topics van jongeren die zeggen dat ze geen vrienden hebben, versieren is nog een stapje verder dus nog lastiger voor sommigen.
pi_134537275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat is waar, ik trok inderdaad zo een type mannen aan omdat ik meestal vroeger naar hun uiterlijk keek, maar nu kijk ik niet allen naar uiterlijk, maar naar wat binnen is. Maar ik was ook vroeger te lief, dus als ik neen zei dachten ze "ze bedoelt ja, en als ik wat push komt het wel goed" :')

Maar jammer de aanhouder wint niet bij mij, gewoon wat aardig zijn en jezelf zijn.
^)
pi_134537316
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En dat vrouwen het niet zien wanneer het wel zo is. Door al die klootzakken die er misbruik van maken :)
Vrouwen die dat niet zien, zijn meer oppervlakkige vrouwen, een vrouw die opzoek is naar "meer", weet meestal wel wanneer ze te maken heeft met een aardige jongen die zichzelf is en niets forceert.

Het is wel een feit dat een standaard vrouw meer aangetrokken zal zijn door een bad boy dan een eerlijk lieve jongen, (vrouwenlogica) maar op lange termijn willen ze allemaal wel die aardige jongen die haar respecteert. Denk ik hé.
pi_134537345
quote:

[..]

Ja, en vrouwen zijn ook niet altijd heilig hoor. Dit soort redenaties vind ik enigszins nutteloos. :)
pi_134537361
quote:

[..]

Typische instelling is dit voor iemand die faalt bij de vrouwen. Het ligt niet aan hun, het ligt aan jou.
pi_134537375
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Vrouwen die dat niet zien, zijn meer oppervlakkige vrouwen, een vrouw die opzoek is naar "meer", weet meestal wel wanneer ze te maken heeft met een aardige jongen die zichzelf is en niets forceert.

Het is wel een feit dat een standaard vrouw meer aangetrokken zal zijn door een bad boy dan een eerlijk lieve jongen, (vrouwenlogica) maar op lange termijn willen ze allemaal wel die aardige jongen die haar respecteert. Denk ik hé.
Owja, die mag de vader spelen :')
pi_134537422
quote:

[..]

Not again...
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134537433
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

En als ze voor jou dan moeder, beste vriendin en hoer is, kan dat toch geen kwaad dat je vader speelt!
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:50:54 #246
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537435
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sterke en wilde mannen voor het plezier, zorgzame mannen voor een toekomst. Niks raars aan.
we dan
pi_134537447
Echt Faxie met deze bagger houding ben je dus geen aardige vent he..
Dat je het even weet je houding is verre van aantrekkelijk ;')
pi_134537451
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Not again...
Jawel :P
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:51:53 #249
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134537478
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Echt Faxie met deze bagger houding ben je dus geen aardige vent he..
Dat je het even weet je houding is verre van aantrekkelijk ;')
Foute-mannen-vallende-meid-alert
we dan
pi_134537484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Aardig is een kwaliteit die vrouwen bijna altijd wel waarderen. Een man die ALLEEN aardig is is niet zo interessant.

[..]

Wacht, jij zit hier regelmatig op Fok en het verbaasd je dat niet iedereen dezelfde soort omgang aangeleerd heeft ? Er zijn hier een overvloed aan topics van jongeren die zeggen dat ze geen vrienden hebben, versieren is nog een stapje verder dus nog lastiger voor sommigen.
Dan moeten ze eens van dat onpersoonlijke internet gaan en wat meer de wijde wereld intrekken. Ik vind die overvloed aan social media en het massale gebruik ervan echt sociale armoede. Niet gek dat er zoveel mensen eenzamer zijn dan vroeger, sinds de explosieve groei van social media.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')