Neem zo'n olifantje met een slurf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde nog. Snoepstring of tijgertanga. Wat vind jij?
Heb dat zo vaak meegemaakt, terwijl het stomme is, ik ga dan puur niet met ze door omdat ze erover liegen en het dus zelf blijkbaar iets fouts vinden. Terwijl ik eigenlijk helemaal niets tegen wat oudere mannen heb. Met grenzen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef complicate het volgende:
Ik heb een tip die we misschien in OP kunnen toevoegen haha:
Als je iemand probeert te versieren, aub niet liegen over jouw leeftijd, status e.d.![]()
Wees gewoon echt eerlijk over wie je bent!![]()
Inderdaad, liegen is echt afknapper nummer 1, vind ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb dat zo vaak meegemaakt, terwijl het stomme is, ik ga dan puur niet met ze door omdat ze erover liegen en het dus zelf blijkbaar iets fouts vinden. Terwijl ik eigenlijk helemaal niets tegen wat oudere mannen heb. Met grenzen natuurlijk.
Fuck, dat ik daar niet aan gedacht heb. Jij hebt er vast zoéén meegemaakt, anders had je dat niet zo paraatquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem zo'n olifantje met een slurf.
Hoe liegen ze dan precies over hun leeftijd ? Ik ken wel mensen die liegen en zeggen dat ze ouders zijn maar jonger niet echt. Zijn ze dan 40 en zeggen ze dat ze 30 zijn ofzo ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem zo'n olifantje met een slurf.
[..]
Heb dat zo vaak meegemaakt, terwijl het stomme is, ik ga dan puur niet met ze door omdat ze erover liegen en het dus zelf blijkbaar iets fouts vinden. Terwijl ik eigenlijk helemaal niets tegen wat oudere mannen heb. Met grenzen natuurlijk.
Nouja, hoe dom het ook was van die vent, die eerste zóú ik nog wel enigszins kunnen begrijpen omdat je waarschijnlijk niet zelf zou daten met iemand die een stuk jonger is. Het komt achteraf natuurlijk altijd wel naar boven, maar dan had hij sowieso andere intenties blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef complicate het volgende:
Ik heb al twee keer meegemaakt dat een man gewoon ging liegen en zeggen dat hij 26 jaar was, terwijl hij 19 was! Oké, het gaat niet om waarom hij liegt, ik vind liegen gewoon onacceptabel!
En ook niet lang geleden een date gehad met een coole kerel die wist dat ik echt geen kinderen wil en die ging liegen dat die geen kinderen hadTot als één van zijn dochters hem belde tijdens de date! Damn, waarom zou je moeten liegen over feiten die toch uitkomen?
Jongens van 28 die zeggen 24 te zijn toen ze hoorde dat ik 18 was. Zulke dingen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hoe liegen ze dan precies over hun leeftijd ? Ik ken wel mensen die liegen en zeggen dat ze ouders zijn maar jonger niet echt. Zijn ze dan 40 en zeggen ze dat ze 30 zijn ofzo ?
Hoezo? Waarom zou iemand dan wel liegen dat hij 19 jaar is terwijl hij 26 jaar is. Ik bedoel als ik een kerel van 19 jaar echt leuk vind, ga ik hem toch ook niet zeggen dat ik 19 jaar ben ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:50 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, hoe dom het ook was van die vent, die eerste zóú ik nog wel enigszins kunnen begrijpen omdat je waarschijnlijk niet zelf zou daten met iemand die een stuk jonger is. Het komt achteraf natuurlijk altijd wel naar boven, maar dan had hij sowieso andere intenties blijkbaar.
Haha, je ziet toch meteen dat een jongen liegt als hij zegt dat hij 26 is, maar eigenlijk 19 is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef complicate het volgende:
Ik heb al twee keer meegemaakt dat een man gewoon ging liegen en zeggen dat hij 26 jaar was, terwijl hij 19 was! Oké, het gaat niet om waarom hij liegt, ik vind liegen gewoon onacceptabel!
En ook niet lang geleden een date gehad met een coole kerel die wist dat ik echt geen kinderen wil en die ging liegen dat die geen kinderen hadTot als één van zijn dochters hem belde tijdens de date! Damn, waarom zou je moeten liegen over feiten die toch uitkomen?
NEEN dat zie je nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, je ziet toch meteen dat een jongen liegt als hij zegt dat hij 26 is, maar eigenlijk 19 is.
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:
Meid, dan heb je echt nog niet veel mannen ontmoet hoor! Heb je dan nooit een kerel ontmoet die er 26 jaar uitziet terwjil die 19 jaar is?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of niet?
Hoeft niet. Ik ben 28 maar zie er alsnog jong uit. Maar in het algemeen hoor je het wel wat te kunnen zien (denken het te zien). Ow is eigenlijk het omgekeerde van de discussie zie ik nu. Maar goed ook toepasbaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, je ziet toch meteen dat een jongen liegt als hij zegt dat hij 26 is, maar eigenlijk 19 is.
Tja, ik zou het zelf ook niet doen, ik gaf alleen maar aan wat zijn motief zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:00 schreef complicate het volgende:
En oh het ging om liegen tijdens versierfase in het algemeen. Wees gewoon eerlijk over wie je bent
Neuken , dat ik hem zou pijpen na de date ofzo, ik weet nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:01 schreef Buffell het volgende:
[..]
Tja, ik zou het zelf ook niet doen, ik gaf alleen maar aan wat zijn motief zou kunnen zijn?
Ach, uitzonderingen zijn er altijd, maar over het algemeen zie je het wel wanneer gelogen wordt over zo'n leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Meid, dan heb je echt nog niet veel mannen ontmoet hoor! Heb je dan nooit een kerel ontmoet die er 26 jaar uitziet terwjil die 19 jaar is?
Natuurlijk ik heb dat snel door en dan zeg ik doei!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, uitzonderingen zijn er altijd, maar over het algemeen zie je het wel wanneer gelogen wordt over zo'n leeftijdsverschil.
Oké, meid!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb dat snel door en dan zeg ik doei!
Bijvoorbeeld, haha. Misschien was ie met een zoen ook al wel tevredenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Neuken , dat ik hem zou pijpen na de date ofzo, ik weet niet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Super leuk JelKeep doing like that.
Nu haar nog in bed krijgen hahahquote:
Heb er geen, kan ie ook niet lelijk versierd wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Is 't versieren van de kerstboom wel gelukt, dames en heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |