Nee, voor het leger is er een minimumlengte, voor Oranje nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Clasie komt echt tekort voor Oranje.
Het Oogquote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
We gaan door in met het oog op morgen
Dat wordt eerste ronde eruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik hoop maar dat die drama verdedigers van Feyenoord niet op het WK spelen....
Idd die kunnen er geen fuck van, i.c.m. met een voetballende keeper zoals Cillessen zou dat echt een drama zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik hoop maar dat die drama verdedigers van Feyenoord niet op het WK spelen....
Het niveau ligt hier toch nog wel een stuk hoger.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is nog bijna slechter dan Cambuur - Ajax
net kapotquote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Er vallen geen doelpunten meer Vervolgens neemt Immers een penalty. We weten allemaal wat er dan gebeurt...
Zoiets.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Er vallen geen doelpunten meer Vervolgens neemt Immers een penalty. We weten allemaal wat er dan gebeurt...
Man man man man man man manquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Wie quansah zegt, moet ook b zeggen
Helaas heeft Feyenoord geen plan Bquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn god zelfs een uur in een vissenkom kijken is spannender
Plan B?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:
Moet ook bukken om wat terug te zeggen. Kleine kut dwerg.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Met Bosz had Heracles nu gewoon 1-1-8 gespeeld
Ik vind het altijd wel leuk.quote:
heeft ie al, das het probleemquote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand er voor zorgen dat Reitsma een permanente verlamming krijgt in zijn stembanden?
Als neutrale kijker misschien. Alhoewel jij nu Heracles support.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk.
AZ-Heerenveen was toch ook weer een prachtig potje.
Meestal valt er bij een kutwedstrijd nog wel wat te lachen in dit topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe noem je een scheids die van wortels houdt? Bas konijnhuis
Die hebben als underdog een klein beetje de gunfactor bij mij, heel veel maakt het me niet uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als neutrale kijker misschien. Alhoewel jij nu Heracles support.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
heb een slecht gevoel hierover
Als ik het goed begrepen heb, zijn ze juist als eerste voor hun eigen mensen gegaanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol er zijn ook stoelen naar de eigen trainer en spelers gegooid door MVV.
No worries, Feyenoord heeft Immersquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Een goed gevoel hebben over pingels kan ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
anders ik wel. Wij hebben Immers.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Goeie reversed-jinx.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Kampvuur volgende keerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan Derksen ergert zich aan deze scrum.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wim Kieft wordt er moe van.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben ook niet zo van de scrums.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorden jullie ook een man schreeuwen "Hoerenjong, vuile hoerenjong" op de achtergrond?
Ja maar ik heb hem al uit mijn tuin gejaagd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorden jullie ook een man schreeuwen "Hoerenjong, vuile hoerenjong" op de achtergrond?
Zal wel een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat raar zeg dat de TV voorloopt op jouw stream.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Kut, Cavaliers loopt voor op me stream. Ik ben weg uit dit topic
Gaan ook weg voordat de laatste penal genomen isquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof ze niet eens super blij zijn.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef Cavaliers het volgende:
Miljoenengraaier opa Joris gaat missen
Pasveer ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet echt een penalty killer die Mulder
Met Zoet was Feyenoord nu met 3-0 klaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet echt een penalty killer die Mulder
Mark Oe.quote:
Ja door die kut keeper van Heracles Heraclesquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Againzender het volgende:
dat ze er allemaal ingaan tot nu toe
Morgen tegen Twentequote:
jouw schuld...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Lol schakel net in, zie net heracles missen.
hi hiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Lol schakel net in, zie net heracles missen.
In de KNVB beker bedoel ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk dat je weer het meeste interesse hebt in PSV
Zondag 16:30
ach, zo moet je ook soms winnen zeg ik met onze wedstrijd tegen Cambuur in het achterhoofdquote:
Ergens in september volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de KNVB beker bedoel ik.
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de KNVB beker bedoel ik.
ik ook nietquote:
Dat dus, maar dat maakt me geen fuck uit. Feyenoord is doorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Ze verdienen het eigenlijk geen van beide.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?
Ik was er zondag gewoon hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?
Feyenoord-PEC als de finale... Daar teken ik voorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, zo moet je ook soms winnen zeg ik met onze wedstrijd tegen Cambuur in het achterhoofd
Vind het eerlijk gezegd ook leuker voor het toernooi dat Feyenoord er nog in zit
Als dat tuig uit Amsterdam weer begint te fucken wel jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk weer Ajax-Feyenoord over 2 wedstrijden
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-12-2013 om 23:26:03FEYENOORD ONTSNAPT http://t.co/CwyaNIMAOH reageer retweet
Telegraaf jat m'n lines.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 18-12-2013 om 23:26:03FEYENOORD ONTSNAPT http://t.co/CwyaNIMAOH reageer retweet
Ik volg hun ook, zijn altijd zo objectief.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik wil nu de beelden van The Crow
Indien finale dan wel ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk weer Ajax-Feyenoord over 2 wedstrijden
Morgenavond dacht ikquote:
en Piet de Kruijf dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Cavaliers het volgende:
HANSIE BEDANKT, HANSIE BEDANKT, HANSIE HANSIE, HANSIE BEDANKT
Beidequote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef elkravo het volgende:
Moet ik gaan slapen, of snappen jullie dit ook niet?
[ afbeelding ]
AD, wat wil jequote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven reservebelgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef pablo1989 het volgende:
MVV hoolikens, hebben moeite met een hek
Ik vind hem meh..quote:
Houd jij me op de hoogte van de tussenstand?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
OOOOOOEEEEEEEEHHHHHH
De wedstrijd leeft niet echt hier geloof ik.
Waar is Johannes? Die had ik wel verwacht.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
OOOOOOEEEEEEEEHHHHHH
De wedstrijd leeft niet echt hier geloof ik.
Ja dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Gaat NEC nou nog scoren?
Heb ik iets gemist?quote:
Ja supporters zijn hem zat. Gisteren was de druppel waarschijnlijk en zo niet dat is het uitstel van executie.quote:
Ik denk dat ze daar spijt van gaan krijgen, het lijkt me wel een goede voorzitter.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja supporters zijn hem zat. Gisteren was de druppel waarschijnlijk en zo niet dat is het uitstel van executie.
Jij weet niet hoe hij met de supporters omgaat. Ik ben blij als die weg is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar spijt van gaan krijgen, het lijkt me wel een goede voorzitter.
Ik bedoel, kom op, mikequote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Smoofie het volgende:
Ajax had gewoon met mike moeten spelen, ik bedoel, kom op , ijsselmeervogels.
Financieel had hij het wel aardig voor elkaar dacht ik, en hoe gaat hij dan met de supporters om?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe hij met de supporters omgaat. Ik ben blij als die weg is.
T is een kanjerhond hij deelt al SV uit als je een scheet laat of fout parkeert. Gisteren zitten er zo'n 300 Feyenoorders doordat hij ze niet blokkeert. Hierdoor kregen ze gewoon een eigen plek en moesten rolstoelers en kinderen maar ergens anders gaan zitten. En nu zeikt die op ons. Een van de zoveelste incidenten met die paardenbek. Hij had ze gvd het stadion uit moeten flikkeren, maar ipv daarvan dupeert de arme rolstoelers en kinderenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Financieel had hij het wel aardig voor elkaar dacht ik, en hoe gaat hij dan met de supporters om?
Ik las het net ja, zoiets was er ook al met Twente zag ik. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is een kanjerhond hij deelt al SV uit als je een scheet laat of fout parkeert. Gisteren zitten er zo'n 300 Feyenoorders doordat hij ze niet blokkeert. Hierdoor kregen ze gewoon een eigen plek en moesten rolstoelers en kinderen maar ergens anders gaan zitten. En nu zeikt die op ons. Een van de zoveelste incidenten met die paardenbek. Hij had ze gvd het stadion uit moeten flikkeren, maar ipv daarvan dupeert de arme rolstoelers en kinderenOok stoelen vernield en met bier gegooid op supporters. Triest IQ loos volk.
Johannes is paraat om ze te steunen, de wedstrijd zal zo wel kantelen.quote:
Precies gvd de 2e keer. En ons maar weer sv's geven als hij niet weggaat zeg ik mijn sc op.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het net ja, zoiets was er ook al met Twente zag ik. Ik ben benieuwd.
O ja, dat rossige mannetje met een vetpens.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was geen vuurwerk, maar Rickazio zag een zwarte zitten.
Dat spreekwoord over gingers is op hem gebaseerd.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat rossige mannetje met een vetpens.
Alleen op Foxie.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
Is het eigenlijk nog ergens te zien, of alleen achter de decoder?
Klopt, oninteressante tegenstander voor De Rooienquote:Op donderdag 19 december 2013 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig zin in de wedstrijd tegen IJsselmeervogels.
sbs6quote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Waar wordt die wedstrijd uitgezonden?
Feyenoord heeft gisteren al gespeeld hoorquote:
Gelukkig heb ik zo'n stress balletjequote:Op donderdag 19 december 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:
De tweede maal op deklat, het zit Johannes niet mee
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef Paul het volgende:
Ik zit klaar voor de derby ijsselmeervogels Ajax
Jawel Ijsselmeervogels gaat stunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |