Die hebben als underdog een klein beetje de gunfactor bij mij, heel veel maakt het me niet uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als neutrale kijker misschien. Alhoewel jij nu Heracles support.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
heb een slecht gevoel hierover
Als ik het goed begrepen heb, zijn ze juist als eerste voor hun eigen mensen gegaanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol er zijn ook stoelen naar de eigen trainer en spelers gegooid door MVV.
No worries, Feyenoord heeft Immersquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Een goed gevoel hebben over pingels kan ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
anders ik wel. Wij hebben Immers.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Goeie reversed-jinx.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Kampvuur volgende keerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan Derksen ergert zich aan deze scrum.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wim Kieft wordt er moe van.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben ook niet zo van de scrums.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorden jullie ook een man schreeuwen "Hoerenjong, vuile hoerenjong" op de achtergrond?
Ja maar ik heb hem al uit mijn tuin gejaagd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorden jullie ook een man schreeuwen "Hoerenjong, vuile hoerenjong" op de achtergrond?
Zal wel een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |