Nee, voor het leger is er een minimumlengte, voor Oranje nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Clasie komt echt tekort voor Oranje.
Het Oogquote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
We gaan door in met het oog op morgen
Dat wordt eerste ronde eruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik hoop maar dat die drama verdedigers van Feyenoord niet op het WK spelen....
Idd die kunnen er geen fuck van, i.c.m. met een voetballende keeper zoals Cillessen zou dat echt een drama zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik hoop maar dat die drama verdedigers van Feyenoord niet op het WK spelen....
Het niveau ligt hier toch nog wel een stuk hoger.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is nog bijna slechter dan Cambuur - Ajax
net kapotquote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Er vallen geen doelpunten meer Vervolgens neemt Immers een penalty. We weten allemaal wat er dan gebeurt...
Zoiets.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Er vallen geen doelpunten meer Vervolgens neemt Immers een penalty. We weten allemaal wat er dan gebeurt...
Man man man man man man manquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Wie quansah zegt, moet ook b zeggen
Helaas heeft Feyenoord geen plan Bquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn god zelfs een uur in een vissenkom kijken is spannender
Plan B?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:
Moet ook bukken om wat terug te zeggen. Kleine kut dwerg.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Met Bosz had Heracles nu gewoon 1-1-8 gespeeld
Ik vind het altijd wel leuk.quote:
heeft ie al, das het probleemquote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand er voor zorgen dat Reitsma een permanente verlamming krijgt in zijn stembanden?
Als neutrale kijker misschien. Alhoewel jij nu Heracles support.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk.
AZ-Heerenveen was toch ook weer een prachtig potje.
Meestal valt er bij een kutwedstrijd nog wel wat te lachen in dit topic.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe noem je een scheids die van wortels houdt? Bas konijnhuis
Die hebben als underdog een klein beetje de gunfactor bij mij, heel veel maakt het me niet uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als neutrale kijker misschien. Alhoewel jij nu Heracles support.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
heb een slecht gevoel hierover
Als ik het goed begrepen heb, zijn ze juist als eerste voor hun eigen mensen gegaanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Lol er zijn ook stoelen naar de eigen trainer en spelers gegooid door MVV.
No worries, Feyenoord heeft Immersquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Een goed gevoel hebben over pingels kan ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
anders ik wel. Wij hebben Immers.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Goeie reversed-jinx.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord
Kampvuur volgende keerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan Derksen ergert zich aan deze scrum.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wim Kieft wordt er moe van.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben ook niet zo van de scrums.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorden jullie ook een man schreeuwen "Hoerenjong, vuile hoerenjong" op de achtergrond?
Ja maar ik heb hem al uit mijn tuin gejaagd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorden jullie ook een man schreeuwen "Hoerenjong, vuile hoerenjong" op de achtergrond?
Zal wel een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |