Trusten Yokiquote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga afsluiten en de landing inzetten. Nog een fijne avond!
pak van m'n hart, stel je toch eens voor dat we niet promoveren naar de .. dinges-leaguequote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet direct in je broekje plassen, we hebben alles nog in eigen hand!
Morgen Hongarije, zaterdag Lithouwen, volgend jaar UK, Frankrijk en Italie!
komt helemaal goed zeg ik
Ja en dan zal je zien dat er straks weer zo'n Belg is die maar 4 fouten heeft, dan ben je niet goed hoor ,,,,,quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Dat dictee is echt debiel. Wat zijn dat nou weer voor woorden
Zeugmata....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dan zal je zien dat er straks weer zo'n Belg is die maar 4 fouten heeft, dan ben je niet goed hoor ,,,,,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma_(stijlfiguur)quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Klinkt als iets vies, een soort van smegma maar dan anders.
Ja, de titel van een boek. Dat telt natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh echt zo gespeldWoord van Remco Campert blijkbaar.
Dat probeer ik dus altijd te vermijden, want daardoor gaan je oneliners niet meer goed lopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma_(stijlfiguur)
Precies, ik had het ook al opgezocht op Wiki.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma_(stijlfiguur)
Ja, was de titel van een boek. Het leven is vurrukkeluk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh echt zo gespeldWoord van Remco Campert blijkbaar.
Werd helemaal uitgelegd dat je het ECHT op die manier had moeten spellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, de titel van een boek. Dat telt natuurlijk niet
Ja maar het moest niet met een hoofdletter... dat is dan weer raar als het een titel was.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was de titel van een boek. Het leven is vurrukkeluk.
Bizar, ik dacht dat dat alleen voor dat boek zo was.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd helemaal uitgelegd dat je het ECHT op die manier had moeten spellen.
Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan, klinkt alsof het weer een faaldictee was.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het moest niet met een hoofdletter... dat is dan weer raar als het een titel was.
Weer stikvol idiote woorden die niemand kent.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan, klinkt alsof het weer een faaldictee was.
Die niemand in de afgelopen 50jr überhaupt gebruikt heeft.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer stikvol idiote woorden die niemand kent.
Ook wel wat nieuwe zie ik. phishing bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die niemand in de afgelopen 50jr überhaupt gebruikt heeft.
Doe eens rustig, anders voel ik me genoodzaakt de beveiliging erbij te roepenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Latert het volgende:
Dat dictee interesseert mij ook gewoon geen reet.
Ik ga ;m morgen wel even lezen, geschreven door Kees van Kooten toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel wat nieuwe zie ik. phishing bijvoorbeeld.
Neuh, eigenlijk alleen welke BN-er er een zooitje van heeft gemaaktquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Latert het volgende:
Dat dictee interesseert mij ook gewoon geen reet.
Ja hij zou het zogenaamd 'anders' doen, maar ik zie nog steeds alleen maar moeilijke woorden voorbijkomen, wat daar nou zo anders aan is...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga ;m morgen wel even lezen, geschreven door Kees van Kooten toch?
Nou ja bij de prominenten. De echte winnaar komt nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Weer een Belg.
En maar friet zeggen.
Ik heb altijd de indruk dat die Belgen van te voren 4 maanden in trainingskamp gaan .....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Weer een Belg.
En maar friet zeggen.
Je bent zelf een videogamenerdje.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
En ook de echte winnaar is weer een Belg. Een videogamenerdje.
Dat is waar maar geen spellingswonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Je bent zelf een videogamenerdje.
Mijn vader komt ook uit Limburg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mits gebruiken waar je tenzij moet gebruiken, dat soort dingenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelden ze nou met taalfouten
Ik wordt? Dat soort dingen?
Maar ze lezen het toch voor? Hoe kun je dat dan fout doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
mits gebruiken waar je tenzij moet gebruiken, dat soort dingen
Ja dat vroeg ik mij ook af.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze lezen het toch voor? Hoe kun je dat dan fout doen.
dat soort fouten hebben er expres ingestopt en het is de bedoeling dat je die eruit haalt (dat is dat nieuwe)quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze lezen het toch voor? Hoe kun je dat dan fout doen.
Ow dat is wel sneaky.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
dat soort fouten hebben er expres ingestopt en het is de bedoeling dat je die eruit haalt (dat is dat nieuwe)
Pfff nou ik doe nooit meer mee...stel dat ik meer fouten dan Ymke zou hebben. The horror!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
dat soort fouten hebben er expres ingestopt en het is de bedoeling dat je die eruit haalt (dat is dat nieuwe)
Smerige geintjes zijn dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat Hugo het dictee schrijven.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smerige geintjes zijn dat.
Heeft die taalnazi van een Philip er zeker doorgedrukt?
Ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
.WE hebben er één en WE hebben er mee gevlogen ..... en hij is niet neergestort
Jezus zeg, sterkte.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef Peunage het volgende:
Ik ben echt megakapotmoe en gestrest deze week maar moet zo nog allemaal shit doen.
Beetje soppen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil morgen ook van alles doen. Dus ik ga bijtijds op.
Kapper, klusje, beetje schoonmaken, druk druk druk
Ik heb geen sterkte nodig. Ik fix dingen gewoon.quote:
Giel gaat verdacht vroeg richting de slaapkamer, en Maaike gaat met hem mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Gaat Giel hier nu weer zitten janken?
Die komen blijkbaar uit Engeland ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ken heel dit bandje niet. Hoi steen.
Eric is leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaat Eric Crouton nu even op het podium schijten, tegen diarrree.
Crouton wordt viesdik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaat Eric Crouton nu even op het podium schijten, tegen diarrree.
Maar gewoon 2 koppen kleiner dan Coen het zwijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
Epke is wel een baas hoor met zijn vluchtelementen.
Jammer dat ie hieraan mee gaat doen.
Alleen is Coen apenaids en Epke alleen Fries.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar gewoon 2 koppen kleiner dan Coen het zwijn.
Is ook zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen is Coen apenaids en Epke alleen Fries.
Zatte of lamme? En waar zie je die?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind al die lamme mensen zo leuk.
Van alles maar ik vind ze zo leuk omdat ze vooral blij lijken te zijn. NL3quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zatte of lamme? En waar zie je die?
Ah, okquote:Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van alles maar ik vind ze zo leuk omdat ze vooral blij lijken te zijn. NL3
Geen idee.. Je kon wel in de kroeg staanquote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan? In mjin huiskamer? Hoi trouwens.
Project x Liesje.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan? In mjin huiskamer? Hoi trouwens.
Nehquote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is iedereen hier welkom.
Meh, roken is wel fucking duur man. Kan je beter mee stoppen, al was het alleen maar vanuit financieel oogpuntquote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef arjan1112 het volgende:
Het grootste probleem van Nederland is de discriminatie van mensen die roken.
quote:
Ik weet het niet johquote:Op donderdag 19 december 2013 01:52 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom is het zo duur?
Wat heb ik ooit de overheid aangedaan , dat ze mij zo haten?
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef arjan1112 het volgende:
Het grootste probleem van Nederland is de discriminatie van mensen die roken.
quote:Op donderdag 19 december 2013 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat ik daar niet bij hoor, ik heb geen idee wie dat zijn.
quote:
quote:
GEWOON 20 EURO PER PAKJE TOCH HAHA WANT IK ROOK NIET DUS DAS LEKKER VOOR DE STAATSKASquote:Op donderdag 19 december 2013 02:00 schreef arjan1112 het volgende:
Voor elke groep die word gediscrimineerd heb je mensen die moord en brand schreeuwen en in opstand komen.
Voor de roker niet, het kan niemand wat schelen
Daarom.
Rokers zijn de paria's van de maatschappij. Niemand mag ze en niemand komt voor ze op.
Hans Teeuwen rookt nog dapper door.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:00 schreef arjan1112 het volgende:
Voor elke groep die word gediscrimineerd heb je mensen die moord en brand schreeuwen en in opstand komen.
Daarom.
Rokers zijn de paria's van de maatschappij. Niemand mag ze en niemand komt voor ze op.
Jullie gingen erover doorquote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houd er dan ook gewoon over op.
Precies, nu is het ook klaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houd er dan ook gewoon over op.
Wij hebben jou. Maar misschien vindt elke roker het niet even erg. Maar misschien is dat ik me stiekem ook wel een heel klein beetje kan vinden in de niet rokers.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:00 schreef arjan1112 het volgende:
Daarom.
Hans is dan ook een harde baas.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Hans Teeuwen rookt nog dapper door.
Watissermetmijnvoet?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jullie gingen erover door
met je voet
Wie?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef hugecooll het volgende:
Hey, sinds wanneer heb jij een abo?
Geen dossier over Liesje bijhoudenquote:Op donderdag 19 december 2013 02:27 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe lang ben je al moderator liesje ?
Paar maanden. Deze basic loopt tot april ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk aan specman, maar daarna viel jouw sterretje me ook op hihi
Al voor SHE.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk aan specman, maar daarna viel jouw sterretje me ook op hihi
Ah, was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 19 december 2013 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paar maanden. Deze basic loopt tot april ofzo.
SHEquote:
Te moe om uit te leggen,quote:Op donderdag 19 december 2013 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, was me nog niet opgevallen
[..]
SHE
Dat was een toffe rel.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:04 schreef hugecooll het volgende:
Ah, klinkt als FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Is dat chocomel in een glazen fles?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:55 schreef sp3c het volgende:
kerst is gewoon een topshow vrienden
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook niet: dat het vanwege moslims zou zijn, zie mijn post hiervoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
en nee dat is niet vanwege de moslims maar omdat alcohol drinken schijnbaar politiek incorrect is tegenwoordig
net als roken
het zou ex alcoholisten wel eens op een idee kunnen brengen namelijk
Dat verschilt. Het zijn private dingen die elk hun eigen regeltjes hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef sp3c het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk
kan ik ook naar de voedselbank of moet ik daar een soort sloebercertificaat voor halen?
Slof peuken, een fles whisky, brok stokoude kaas en een potje Franse mosterd.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook niet: dat het vanwege moslims zou zijn, zie mijn post hiervoor.
Slof sigaretten in een kerstpakket zou wel baas zijn overigens
nou ik ga er vanuit dat ik dus gewoon geen voer meekrijg bij de voedselbankquote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verschilt. Het zijn private dingen die elk hun eigen regeltjes hebben.
Had je maar arm moeten zijn sp3c.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik ga er vanuit dat ik dus gewoon geen voer meekrijg bij de voedselbank
dan ben ik toch blij met wat er in mijn kerstpakket zit
DAT lijkt mij nou het ultieme kerstpakket.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Slof peuken, een fles whisky, brok stokoude kaas en een potje Franse mosterd.
ik ben denk ik te lui om iedere keer naar de voedselbank te gaanquote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Had je maar arm moeten zijn sp3c.
Lekker chocomel met pepermunt en spekjes!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Als ik niks meer te vreten heb ga ik wel schooien bij sp3c of zo.
Eet ik al die toastjes op.
Ja nu heb ik trek gekregen. Kijken wat ik nog te eten in huis hebquote:Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker chocomel met pepermunt en spekjes!
Ik kreeg ook bijna nooit een pakket, maar moest vroeger altijd wel lachen als al het volk met veels te grote dozen naar huis moest met de trein met zo'n pakket.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
Bij 'ons' kregen we nooit een kerstpakket, stelletje gierigaards. Het enige wat we soms kregen was een chocoladeletter met de post, die was dan ook standaard altijd al in stukken gebroken omdat de postbode dat ding door de brievenbus had gepropt.
Het is ook geen grondrecht ofzo he.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
Bij 'ons' kregen we nooit een kerstpakket, stelletje gierigaards. Het enige wat we soms kregen was een chocoladeletter met de post, die was dan ook standaard altijd al in stukken gebroken omdat de postbode dat ding door de brievenbus had gepropt.
Zou het wel moeten zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is ook geen grondrecht ofzo he..
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef Modus het volgende:
Wel altijd typisch dat 99% van de werkende mensen nooit zo snel in actie komen als op het moment dat ze doorkrijgen waar ze hun kerstpakket kunnen ophalen. De rest van het jaar altijd moeilijk moeilijk, ik moet nog dit, ik moet nog dat..
Hoe doe je dat? Hoe kan je leven zonder nootjes die tot 2078 houdbaar zijn?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nog nooit een kerstpakket gehad. Student zijn is een zwaar bestaan
mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Modus het volgende:
Ohja en altijd klagen over wat er in zit maar als je dan zegt 'nou dan geef je het toch weg als je het niks vindt' nee dat kan natuurlijk niet, alleen het idee al..
Ook dat kregen we niet... en geen bonus en salarisverhoging was ook amper aan de orde.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
Toen ik nog voor een baas werkte kregen we i.p.v. een kerstpakket een 13e maand. Ik heb daar eigenlijk nooit over geklaagd .....
Het is moeilijk, maar ik ben niet anders gewend. Je moet er mee leren leven.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hoe kan je leven zonder nootjes die tot 2078 houdbaar zijn?
wij krijgen een kerstbonusquote:Op donderdag 19 december 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
Toen ik nog voor een baas werkte kregen we i.p.v. een kerstpakket een 13e maand. Ik heb daar eigenlijk nooit over geklaagd .....
ik zei toch dat je van mijn ballen mag snoepen??quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
Wrijf het er nog even extra in sp3c.
Ik ga maar in een hoekje zitten krassen.
Nee van je ballen blijf ik af sp3cquote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zei toch dat je van mijn ballen mag snoepen??
jij wilde niet
Ik moet zeggen dat ik het bij mijn oude baas wel goed had, goeie job, veel geld, veel extra's, maar zoals hij zelf altijd zei, beter een kleine baas dan een grote knecht en dat was/ben ik roerend met hem eens, vandaar dat ik toen de stoute schoenen zelf maar heb aangetrokken.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat kregen we niet... en geen bonus en salarisverhoging was ook amper aan de orde.
Waarom ben ik daar zelf niet weggegaan vraag ik me nu af eigenlijk
En nu koop je een kerstpakket voor jezelfquote:Op donderdag 19 december 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het bij mijn oude baas wel goed had, goeie job, veel geld, veel extra's, maar zoals hij zelf altijd zei, beter een kleine baas dan een grote knecht en dat was/ben ik roerend met hem eens, vandaar dat ik toen de stoute schoenen zelf maar heb aangetrokken.
ligt een beetje aan de sector denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu is niet echt het moment om iets voor jezelf te beginnen, toch? Met deze economie enzo.
Ik bedoel ook niet per se nu. Maar voorheen. Helaas kan ik niks. Dus dan wordt het een beetje lastig.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu is niet echt het moment om iets voor jezelf te beginnen, toch? Met deze economie enzo.
Och, iedereen kan voor zichzelf beginnen, het is gewoon een keuze, niet iedereen wordt daar overigens gelukkig(er) van.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu koop je een kerstpakket voor jezelf
Ik heb niet echt iets waarmee ik 'voor mezelf' zou kunnen beginnnen, anders had ik dat wellicht ook wel gedaan. Had ik nu ook niet hoeven zoeken.
Tuurlijk niet iedereen: je moet wel iets 'kunnen'. Oftewel een 'specialisatie' hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, iedereen kan voor zichzelf beginnen, het is gewoon een keuze, niet iedereen wordt daar overigens gelukkig(er) van.
Zo redeneert een echte ondernemer dus niet. Elke situatie/omstandigheid schept juist weer kansen/mogelijkhedenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
dit dusquote:Op donderdag 19 december 2013 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan de sector denk ik
Ah wel nee.. je hebt gewoon een startkapitaal nodig en dan begin je een webshop. Startkapitaal heb je nodig om iemand in te huren die de site bouwt en dergelijke plus een kleine startvoorraad en dan maar gaan met die banaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet iedereen: je moet wel iets 'kunnen'. Oftewel een 'specialisatie' hebben.
Zoals wat sp3c noemt bijvoorbeeld, kunnen zingen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Okee, dat zal wel dan. Ondernemen op dat gebied is niet mijn ding.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo redeneert een echte ondernemer dus niet. Elke situatie/omstandigheid schept juist weer kansen/mogelijkheden
Bijna iedereen kan iets, het is een kwestie van mogelijkheden zien en zeker in het begin gewoon durven en doen. Het heeft ook een hoop met je instelling te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet iedereen: je moet wel iets 'kunnen'. Oftewel een 'specialisatie' hebben.
Zoals wat sp3c noemt bijvoorbeeld, kunnen zingen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Webshops die zijn er natuurlijk nog helemaal nietquote:Op donderdag 19 december 2013 12:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah wel nee.. je hebt gewoon een startkapitaal nodig en dan begin je een webshop. Startkapitaal heb je nodig om iemand in te huren die de site bouwt en dergelijke plus een kleine startvoorraad en dan maar gaan met die banaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Kun je niet iets creatiefs gaan doen ofzo, Karina?
Dan komt het 'geen fantasie hebben' om de hoek kijken. Ik zou bij god niet weten wat ik zou kunnen doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Bijna iedereen kan iets, het is een kwestie van mogelijkheden zien en zeker in het begin gewoon durven en doen. Het heeft ook een hoop met je instelling te maken.
Ja of iets wat wel al online te koop is maar alleen op onoverzichtelijke sites met slechte service etc.. gewoon net even dat gat in de markt opzoeken/vinden en dan kan je best een succesvolle online shop opstarten.. mits je natuurlijk dat startkapitaal kan regelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Webshops die zijn er natuurlijk nog helemaal nietZul je toch iets moeten verzinnen wat nog niet online wordt verkocht, een niche.
Misschien kunnen we samen een online drone-shop beginnenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja of iets wat wel al online te koop is maar alleen op onoverzichtelijke sites met slechte service etc.. gewoon net even dat gat in de markt opzoeken/vinden en dan kan je best een succesvolle online shop opstarten.. mits je natuurlijk dat startkapitaal kan regelen.
Daar zijn al genoeg goede shops voor, en is ook niet iets goedkoops. Dan zou je al een flink startkapitaal moeten hebben en dan nog leg je het af tegen de goede shops die er al zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen een online drone-shop beginnen
Kijk eens om je heen, wat doen andere mensen, wellicht krijg je dan op een gegeven moment wel de gedachte, heej, dan kan ik ook, of wellicht heej, dat kan ik beter. Je hoeft ook niet meteen full-time ondernemer te worden hè, partime-baan en dan lekker voor jezelf wat bijklussen kan natuurlijk ook ...quote:Op donderdag 19 december 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan komt het 'geen fantasie hebben' om de hoek kijken. Ik zou bij god niet weten wat ik zou kunnen doen.
Was ook maar een grapje joh.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zijn al genoeg goede shops voor, en is ook niet iets goedkoops. Dan zou je al een flink startkapitaal moeten hebben en dan nog leg je het af tegen de goede shops die er al zijn.
Ik heb zelf een idee om goede kant en klare op maat gemaakte pc's te willen leveren, maar dat is ook al een dure sector en heb ik geen vermogen voor.
Ja er bestaan sites, maar ik kan het beterquote:Op donderdag 19 december 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje joh.
Voor op maat gemaakte pc's zijn toch ook al zat sites? Ik heb er zelf zo eentje staan hier.
Sowieso is het natuurlijk niet alleen duur, maar voor zoiets moet je ook ruimte hebben. Kun je niet in je huiskamer gaan zitten doen.
Als ik een nieuwe pc nodig heb, klop ik bij je aanquote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja er bestaan sites, maar ik kan het beterBetere service, beter afgestemd op de wensen van de klant. En ruimte heb ik ook.
Dat is de spirit, niet te veel in problemen denken. En je wilt niet weten hoeveel succesvolle bedrijfjes er begonnen zijn in de huiskamer of op zolder (panden zijn duur en drukken je winst, zeker in het begin)quote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja er bestaan sites, maar ik kan het beterBetere service, beter afgestemd op de wensen van de klant. En ruimte heb ik ook.
U roept maar en ik schroef het zo in elkaarquote:Op donderdag 19 december 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe pc nodig heb, klop ik bij je aan
Ik heb niet al te hoge eisen, dus dat wordt een eitje voor je. Mocht de huidige het begeven.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
U roept maar en ik schroef het zo in elkaar
I know. Het verhaal achter allekabels.nl is wel een mooie.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is de spirit, niet te veel in problemen denken. En je wilt niet weten hoeveel succesvolle bedrijfjes er begonnen zijn in de huiskamer of op zolder (panden zijn duur en drukken je winst, zeker in het begin)
Daar heb je het, bol. com was en is natuurlijk helemaal geen ingewikkeld concept maar een voorbeeld van service, snelheid en (gebruikers)gemak.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier in Belgie beginnen mensen bol. com te ontdekken. Laatst iemand van mijn studie zo van
"oooh bestel jij ook op bol. com? Ik heb die site toevallig ontdekt laatst toen ik op google zocht, echt zo geweldig, ben echt blij dat ik het ontdekt heb"
quote:Vijf jaar geleden lag Robert Peters depressief in bed na een jeugd die werd gekenmerkt door miskenning en een verblijf in internaten. Inmiddels heeft hij met Allekabels.nl een succesvolle webwinkel met een miljoenenomzet.
Ze hebben daar dan ook wel heel veel handige kabeltjesquote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa!
http://www.twinklemagazin(...)ekabels.nl/index.xml
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hebben daar dan ook wel heel veel handige kabeltjes
Ja maar de service die je verleent die maakt of breekt je.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]Die heeft het echt heel goed aangepakt, een gat in de markt en ook nog heel veel aandacht besteed aan klanttevredenheid. Instant succes.
Mooi verhaalquote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa!
http://www.twinklemagazin(...)ekabels.nl/index.xml
[..]
Hoe heet 'ie?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
Tijd om weer wat te gaan doen. Genoeg gepauseerd.
Ligt nog een karweitje te wachten.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor die award hebt gekregen.
Shag is dan wel weer goedkoper.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:18 schreef arjan1112 het volgende:
Bol.com is vaak duurder dat een fysieke winkel
net als aanbiedingen van Lidl.
Jawel, maar als je er ver voor moet reizen of iets zwaar is dan kan het wel makkelijk zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:18 schreef arjan1112 het volgende:
Bol.com is vaak duurder dat een fysieke winkel
net als aanbiedingen van Lidl.
Hoi Uccie. Je hebt weer een beetje rommel gemaakt in ons huis.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar als je er ver voor moet reizen of iets zwaar is dan kan het wel makkelijk zijn.
Verder is het sowieso wel handig om verder te kijken dan 1 plek.
Daarom halfzware Van Nelle.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:33 schreef arjan1112 het volgende:
Shag van Lidl is niet te roken, na 1 dag in gruis veranderd.
Ik niet, netjes opgeruimd vanochtendquote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoi Uccie. Je hebt weer een beetje rommel gemaakt in ons huis.
Ik denk het.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet, netjes opgeruimd vanochtend
Heb je weer lopen slaapwandelen!!
De vuilniszak doe ik straks wel, maak ik meteen de koelkast schoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk het.![]()
Ik ga wel weer aan de slag.
Lekker ... maar dan eerst even de oven schoonmaken heh? Ik ga het niet koud eten!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
De vuilniszak doe ik straks wel, maak ik meteen de koelkast schoon.
Eet jij dat stuk pizza nog op?
Mijn oven is altijd schoonquote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker ... maar dan eerst even de oven schoonmaken heh? Ik ga het niet koud eten!
Dan maar lekker pizza smikkelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oven is altijd schoonik haat een smerige keuken.
ja hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Uccie het volgende:
Bestaat Drum nog?
Toen ik nog met al mijn vrienden naar van die gratis festivaltjes ging, spraken wij altijd af onder de Drum vlag. Want hoe klein het ook was, er was altijd een reclamevlag van Drum.
Tegenwoordig niet meer
Die reclame-uitingen zijn ook flink aan banden gelegd. Zeker als het om jongeren gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Uccie het volgende:
Stom, wat is er anders aan dan alcohol?
Een toyboy is een man.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat.
Maar dat is een man he?
Ben ik niet, laatste keer dat ik keek.
Duh maar die burgemeester niet hequote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Duh maar die burgemeester niet he
Bestaan er eigenlijk ook 'toygirls'? Vraag ik me nu dan opeens af.
Noem je anders hèquote:Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Duh maar die burgemeester niet he
Bestaan er eigenlijk ook 'toygirls'? Vraag ik me nu dan opeens af.
Welke site schat?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:23 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer moet je nou je creditcard invoeren bij booking?
je komt eerst op een pagina daar moet je je naam invullen'
durf niet verder te gaan
heb nog geen creditcard
maar oke/ verder staat er dus in de volgende pagina dus 'adres' en dan 'klaar'
zit dat daar bij dan
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef hugecooll het volgende:
Volgens mij noem je ze trophy girls, Corrie
Mmm ik kan het niet simuleren denk ik. zometeen heb ik nog een kamer geboekt ookquote:
Ik heb dat ooit gedaan met een personeelsadvertentiequote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon de tekst verbeteren en terugsturen
En toen boden ze je gelijk een baan aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gedaan met een personeelsadvertentieToen was ik overigens niet aan het solliciteren maar ik zag het toevallig en heb ze gemaild dat er een fout in de advertentie stond.
Nee was totaal niet geschikt voor mij, ik heb nog even in mijn mail gezocht, deze zin stond er:quote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En toen boden ze je gelijk een baan aan?
Die had ik natuurlijk al gezien, maar evengoed bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens Yoki.
Bewegende beelden van de eerste vlucht van majoor Laurens Jan Vijge op de F-35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |