jaquote:Op maandag 16 december 2013 17:20 schreef Peunage het volgende:
Mag ik de pic posten waar ik het in het vorige deel over had?
Insert leeftijdsgrapje.quote:Op maandag 16 december 2013 17:21 schreef Karina het volgende:
Doe maar want ik ben vergeten welke het was.
die anderequote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat het slecht was?
Of bedoel je die andere sp3c?
lolquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Dat is nog triester dan X is kampioen op je arm laten zetten
Die bijvoorbeeld en er zijn er wel meer geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie liever gifjes van tjaptjoepquote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bijvoorbeeld en er zijn er wel meer geweest.
En dat gifje kan ik niet meer zien
Ik nietquote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zie liever gifjes van tjaptjoep
De beruchte rugbybalquote:
Allemaal van die Mr. Bigstars.quote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef sp3c het volgende:
voetballers hebben van die rare maniertjes altijd
Ik heb toen knalhard liggen lachen hierquote:
ja preciesquote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal van die Mr. Bigstars.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toen knalhard liggen lachen hierGodverdomme.
Dat het past![]()
!!!
Poeh ik denk niet dat ik die nog kan vinden, ik ga een poging wagenquote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een vermoeden dat die rugbybal hier niet gepost mag worden.
Kan iemand hem mij dm'en?
quote:Op maandag 16 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh ik denk niet dat ik die nog kan vinden, ik ga een poging wagen
quote:
Uh nou 10x erger dan dat.quote:Op maandag 16 december 2013 19:20 schreef Peunage het volgende:
Een beetje in de categorie wortelgif mevrouw?
Filmpje?quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het filmpje gezien, je zou het een sport kunnen noemen.
welke? post eens?quote:
het is een american football cnorquote:
Nou ja bijna hetzelfdequote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het is een american football cnor
scheelt toch een paar cm omtrekquote:
nou laat zienquote:
waarom nietquote:
nou postquote:Op maandag 16 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik binnen 1 seconde weg hier
harde blufquote:Op maandag 16 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]denk je nou echt dat ik dat ga doen.
je stelt me te leurquote:Op maandag 16 december 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bluf niet als ik zeg dat ik het niet ga doen
klopt, maar niet van mijquote:
nou, ik ga maar weer krassenquote:Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Nou ja ben jij de volgende die het gezegd heeft
ja bloed en ontstekingenquote:
ik ga wel weer tv kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je toch nog watIk win nooit wat.
geef mij maar curlingquote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef sp3c het volgende:
ondertussen staan de boys van Oranje (onder 20) met 2-1 voor tegen Kroatie
stream op youtube is vrij aardig
genieten hoor menschen, de toekomst is een geweldige plek
LOL!quote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb overigens geen ziggo dus ik weet niet hoeveel dat zegt
quote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
Sukkelquote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
8/10. Liesje en haar kersthumor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Alles, ik heb alleen maar sneeuw. Maar volgens de site is er storing vroeg me alleen af of het bij jou ook is of heel plaatselijk.
je moest gewoon lachenquote:
Een beetje wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moest gewoon lachen
ik ga terug naar mijn stream want we zijn weer begonnen
4 mods + 1 eindredactie games.quote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
echt er hoeven maar 3 mods ergens te posten en er is altijd wel iemand die er wat van moet zeggen
twlefokn jaquote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent TS, dus jouw post is blauw. Op twlefokn in ieder geval.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent TS, dus jouw post is blauw. Op twlefokn in ieder geval.
Gewoon 3x met een hamer op getikt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef arjan1112 het volgende:
in de nieuwe revu staat een foto van louis van gaal uit 1981 1990 en nog 2 latere
op die foto uit 1981 ziet ie er heel anders uit.. die heeft zijn neus laten opereren.. ik zweer het
Ja, je monitor filmen met een camera.quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
is er eigenlijk een manier om live streams (van youtube) op te nemen?
Vast wel. Moet je effe googelen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
is er eigenlijk een manier om live streams (van youtube) op te nemen?
Dat heb jij goed gezien Peuny.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit op het laatst, hoe hij er af rolt
Scherpe ogen, dat is hoe ik rol.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien Peuny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt hèquote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit op het laatst, hoe hij er af rolt
Dat is 3-voud.quote:Op maandag 16 december 2013 21:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet echt hè
[ afbeelding ]
klassiekertje
Onnodig lange aanloop, deze heeft het gewoon verdiend.quote:Op maandag 16 december 2013 21:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet echt hè
[ afbeelding ]
klassiekertje
Je weet het maar nooit hè, de bal is rondquote:Op maandag 16 december 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, 7-3
morgen Roemenie pakken en dan woensdag tegen Hongarije voor promotie denk ik
Soort van, maar met Risk kan je het winnen met veel mannetjes. Hier moet je toch wat onderhandelen om voor elkaar te krijgen wat je wil.quote:
OK ik ga wel effe kijken. Ben geen held in strategygames overigens.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soort van, maar met Risk kan je het winnen met veel mannetjes. Hier moet je toch wat onderhandelen om voor elkaar te krijgen wat je wil.
Ik ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga wel effe kijken. Ben geen held in strategygames overigens.
Nou wel als je slecht tegen je verlies kuntquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat mag de pret niet drukken.
Onderhandelen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soort van, maar met Risk kan je het winnen met veel mannetjes. Hier moet je toch wat onderhandelen om voor elkaar te krijgen wat je wil.
Een gezelschapsspel spelen met een stel aso'squote:Op maandag 16 december 2013 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoi poepsiedroppies,
Ik ga hier even reclame maken voor diplomacy wat we met de POL SC spelen.
Voor een nieuwe game hebben we 17 spelers nodig, dus ik ga hier ook even wat mensen ronselen.
Het spel is te vinden op http://diplomacy.fruk.org/ en wordt door ondertekende gehost op een eigen server.
Voel je vrij om je in te schrijven en mee te spelen. Je hoeft mara 1x per 24 uur een zet te doen en het kost maar een half minuutje om dat te doen. Als je uitgebreid gaat babbelen via priveberichtjes om van alles voor elkaar te krijgen uiteraard wat meer.
Je gooit je scherm straks van het bureau?quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wel als je slecht tegen je verlies kuntZoals ik.
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gooit je scherm straks van het bureau?
Kijk eens, een gifje.quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een gezelschapsspel spelen met een stel aso's![]()
Ok. Dan niet heh.quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een gezelschapsspel spelen met een stel aso's![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk eens, een gifje.
[ afbeelding ]
quote:
En Brian is er weer.quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Peunage het volgende:
Weet niet wat ik van de nieuwe family guy moet vinden. Zaten grappige dingen in, maar meh.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Peunage het volgende:
Weet niet wat ik van de nieuwe family guy moet vinden. Zaten grappige dingen in, maar meh.
Klinkt best leuk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dit was al geschreven. Was gewoon een trollactie.quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gezwicht voor de druk van de fans.
Schrijven ze niet net als Southpark de dingen in een weekje voordat het afgeleverd wordt? Net als ook de Simpsons enzo?quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dit was al geschreven. Was gewoon een trollactie.
Volgens mij schrijven ze dat een paar maanden vantevoren omdat ze meerdere shows moeten uitzenden. In ieder geval niet op de South Park manier.quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schrijven ze niet net als Southpark de dingen in een weekje voordat het afgeleverd wordt? Net als ook de Simpsons enzo?
Ik ken Family Guy niet in schrijversachtergrond, maar volgens mij doen zij dat op dezelfde manier. Wellicht hadden ze het idee al, maar er is toch behoorlijk wat gezeik geweest over de dood van Brian.
Ja, was even mensen aan het ronselen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Webschip het volgende:
Boze_Appel komt ook wel eens bij de buren.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:53 schreef Specularium het volgende:
Hoog tijd dat Hugo weer een gifje gaat posten.
Knaagdiertjes zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind die echt stom. Doe eens een leuk kattenplaatje.
Die trappelpootjes. Zoiets ruim je als je klaar bent met filmen ook gewoon met een glimlach op.quote:
Ja tot je ze in huis hebt. Zo op een plaatje zijn ze cute maar in huis heb ik liever katten dan muizen. Of ratten. Of welk knaagdier dan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Knaagdiertjes zijn veel leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaloerse kat.
Maar verre van cute.
WAT zei jij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Knaagdiertjes zijn veel leuker.
En dit pik jij gewoon?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou ook wel mod willen worden, maar waaghals vindt het geen goed idee.
Waddan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:07 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij wil Hugo stiekem mod worden.
Euh... zG heeft daar een handig dingetje voor, maar geen idee waar dat staat. Een jaar of 4 denk ik? Wat zou je willen modden dan?quote:
Durf niet tegen hem in te gaan, hij is heel sterk.quote:
Oh dat weet ik niet, één van subfora waar ik veel kom, maar ik heb er toch geen tijd voor dus zou een waardeloze mod zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh... zG heeft daar een handig dingetje voor, maar geen idee waar dat staat. Een jaar of 4 denk ik? Wat zou je willen modden dan?
Ik ben pas sinds 16 augustus mod he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
sp3c is wel een bezig bijtje
Spec wat minder
Mhm, daaromquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds 16 augustus mod he?
Een echte FOK!ker dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef Peunage het volgende:
Lol bij 1vandaag, gast schrijft hont ipv hond. En kompjoeter
het blauwe kleurtje maakt je nog niet direct een bezig bijtjequote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]We hebben nog wel een mooie paddestoel over
Ik had het meer over het 'publiek' hier sp3c.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef sp3c het volgende:
nee man er waren een keer pics en het waren schattige vogels
jeweetzelf corrie
Is een electriciteitsbrand.. niets bijzonders, ergste is al geweest. Terminal blijft nog wel even dicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ontruiming vertrekhal Schiphol wegens rook
SCHIPHOL -
Op Schiphol is een deel van een vertrekhal ontruimd wegens een mogelijke brand. Er is rook gezien, maar het is nog niet bekend waar die vandaan komt, meldden de brandweer en marechaussee dinsdagavond. Met de ontruiming worden de procedures van de luchthaven gevolgd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_wegens_brand__.html
Er had iemand zijn sigaar in een vuilnisbak gegooit omdat ie geen asbak kon vinden.
Wehehehehheheheh
Ik moet meteen aan die "kwalletjes" denken. Ik moet ze nog steeds kopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Of schattige dooie inktvisjes.
Ze zien er heel lief uit, maar ze zijn eigenwijs.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef sp3c het volgende:
nee man er waren een keer pics en het waren schattige vogels
jeweetzelf corrie
Begin maar met stofzuigen.quote:
Arme Roomba...ik heb vogels en lang haarquote:
Dat kan Scruffy gewoon aan hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arme Roomba...ik heb vogels en lang haar
Hij heeft een naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan Scruffy gewoon aan hoor.
Oh, dat kende ik niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uiteraard. De naam van de janitor van Futurama.
Nou we zijn heel teleurgesteld hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Jian het volgende:
Iedereen wil dat ik mod word, maar ik doe het mooi niet
Nee, je hoeft niet te proberen me te vermurwen, ik doe het niet!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou we zijn heel teleurgesteld hoor.
Nou dan niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet te proberen me te vermurwen, ik doe het niet!
Gewoon daar waar het nodig is. Maakt mij niet uit, internet in de gaten houden wordt min of meer mijn werk. Dan kan Fok! er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Van wat?
CRE is wel iets voor je denk ik
Mededelingen in de gaten houden dan maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon daar waar het nodig is. Maakt mij niet uit, internet in de gaten houden wordt min of meer mijn werk. Dan kan Fok! er ook nog wel bij.
Yes, please, please, puleasssse, pretty please with sugar on top, .... bossquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
Als Jian morgen gevraagd wordt doet ie het gelijk.
Sjezus als er een 'alles is schattig' forum zou zijn zou je daar mooi passenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yes, please, please, puleasssse, pretty please with sugar on top, .... boss
Daar is toch niets aan om te modden...net zoiets als TALquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus als er een 'alles is schattig' forum zou zijn zou je daar mooi passen
Ik doe 'tquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus als er een 'alles is schattig' forum zou zijn zou je daar mooi passen
Tuurlijk wel: als iemand iets 'niet liefs' zegt meteen op de vingers tikken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is toch niets aan om te modden...net zoiets als TAL
Het gebeurtquote:
Oh in dat geval tussen ONZ en KLB zetten en dan heb je wel een dagtaakquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: als iemand iets 'niet liefs' zegt meteen op de vingers tikken.
Nu wil hij vast niet meer, als het op werk gaat lijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh in dat geval tussen ONZ en KLB zetten en dan heb je wel een dagtaak
NSA?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gebeurtin vele vormen en voor vele diensten. Ik word gewoon een analist voor 1 van die diensten.
In dat geval, als jij toch mijn mail dagelijks gaat lezen, kun je dan ook de beantwoording doen...dan kan ik voortaan wat vroeger naar huis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gebeurtin vele vormen en voor vele diensten. Ik word gewoon een analist voor 1 van die diensten.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat geval, als jij toch mijn mail dagelijks gaat lezen, kun je dan ook de beantwoording doen...dan kan ik voortaan wat vroeger naar huis.
Hoezo...is mijn mail niet interessant genoeg ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee.
[..]Ik denk niet dat ik jouw mail hoef te lezen.
Dat gedeelte wordt door andere mensen gedaan en alleen als je heel stout of verdachte bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo...is mijn mail niet interessant genoeg ofzo
shit .....quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gedeelte wordt door andere mensen gedaan en alleen als je heel stout of verdachte bent.
Ik ben heel verdacht, had voor mijn eerste verjaardag al een dossier hier bij justitie hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gedeelte wordt door andere mensen gedaan en alleen als je heel stout of verdachte bent.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit Yoki heeft al mijn dm's en pm's gelezen
twitter:PolitieTHTC twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:50:00DM's en PM's van Corrie gelezen.. Schokkend!. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]twitter:PolitieTHTC twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:50:00DM's en PM's van Corrie gelezen.. Schokkend!. reageer retweet
Dan ga ik je vanaf nu maar eens goed in de gaten houden danquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben heel verdacht, had voor mijn eerste verjaardag al een dossier hier bij justitie hoor!
Ja doe maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ga ik je vanaf nu maar eens goed in de gaten houden dan
Sowieso is een panterjas al misdadig genoeg, maar die teksten kunnen gewoon echt niet!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]ja ik denk idd dat je wel geshokeerd was.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso is een panterjas al misdadig genoeg, maar die teksten kunnen gewoon echt niet!
Maar niemand die het ziet.quote:
Zijn dat van die in vorm geperste stukjes kipachtig vlees?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
Iemand de kipkerstboompjes van AH al geprobeerd?
Smaakt naar kipquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn dat van die in vorm geperste stukjes kipachtig vlees?
Uh nee.
Oh niet zo erg als dat ik in mijn hoofd bedacht had dus.quote:
Wie gaat er nu kip in de vorm van kerstboompjes zitten hakken en dan zijn er ook nog mensen die dat kopen en thuis op tafel uitstallen?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh niet zo erg als dat ik in mijn hoofd bedacht had dus.
Nee, het zijn snippers kip, die ze in de vorm van vanalles persen, paneerlaagje erom en dan kopen mensen met een IQ waarbij die kip sowieso nog 3maanden goed blijft het voor de kerst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie gaat er nu kip in de vorm van kerstboompjes zitten hakken en dan zijn er ook nog mensen die dat kopen en thuis op tafel uitstallen?!
Klinkt echt smerig, nu al,quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
Iemand de kipkerstboompjes van AH al geprobeerd?
Separatorvlees, wordt onder hoge druk van de botten geschraapt zodat er werkelijk niks van het dier verloren gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het zijn snippers kip, die ze in de vorm van vanalles persen, paneerlaagje erom en dan kopen mensen met een IQ waarbij die kip sowieso nog 3maanden goed blijft het voor de kerst.
Ah, dat wist ik niet, kipsnippers dus ......quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het zijn snippers kip, die ze in de vorm van vanalles persen, paneerlaagje erom en dan kopen mensen met een IQ waarbij die kip sowieso nog 3maanden goed blijft het voor de kerst.
Doen ze een keer niets aan verspilling ...weer niet goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Separatorvlees, wordt onder hoge druk van de botten geschraapt zodat er werkelijk niks van het dier verloren gaat.
.
En dat vindt Wakker Dier weer niks, ik snap het niet.
Ja, als het echt een kipfilet was die ze in een vorm hadden gesneden, was het wel lekker geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, kipsnippers dus ......
Dat kan je natuurlijk ook gewoon zelf doen. Creatief met vlees! Allemaal figuurtjes snijdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als het echt een kipfilet was die ze in een vorm hadden gesneden, was het wel lekker geweest.
Ja, maar waarom zou je een kipfilet in de vorm van een kerstboom snijden, beetje raar hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als het echt een kipfilet was die ze in een vorm hadden gesneden, was het wel lekker geweest.
Theoretisch wel...in de praktijk ben ik daar echt te lui voor. Is binnen toch donker, maakt het uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk ook gewoon zelf doen. Creatief met vlees! Allemaal figuurtjes snijden
Sneeuwpopkip!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk ook gewoon zelf doen. Creatief met vlees! Allemaal figuurtjes snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |