Trusten Yokiquote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga afsluiten en de landing inzetten. Nog een fijne avond!
pak van m'n hart, stel je toch eens voor dat we niet promoveren naar de .. dinges-leaguequote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet direct in je broekje plassen, we hebben alles nog in eigen hand!
Morgen Hongarije, zaterdag Lithouwen, volgend jaar UK, Frankrijk en Italie!
komt helemaal goed zeg ik
Ja en dan zal je zien dat er straks weer zo'n Belg is die maar 4 fouten heeft, dan ben je niet goed hoor ,,,,,quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Dat dictee is echt debiel. Wat zijn dat nou weer voor woorden
Zeugmata....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dan zal je zien dat er straks weer zo'n Belg is die maar 4 fouten heeft, dan ben je niet goed hoor ,,,,,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma_(stijlfiguur)quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Klinkt als iets vies, een soort van smegma maar dan anders.
Ja, de titel van een boek. Dat telt natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh echt zo gespeldWoord van Remco Campert blijkbaar.
Dat probeer ik dus altijd te vermijden, want daardoor gaan je oneliners niet meer goed lopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma_(stijlfiguur)
Precies, ik had het ook al opgezocht op Wiki.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeugma_(stijlfiguur)
Ja, was de titel van een boek. Het leven is vurrukkeluk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh echt zo gespeldWoord van Remco Campert blijkbaar.
Werd helemaal uitgelegd dat je het ECHT op die manier had moeten spellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, de titel van een boek. Dat telt natuurlijk niet
Ja maar het moest niet met een hoofdletter... dat is dan weer raar als het een titel was.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was de titel van een boek. Het leven is vurrukkeluk.
Bizar, ik dacht dat dat alleen voor dat boek zo was.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd helemaal uitgelegd dat je het ECHT op die manier had moeten spellen.
Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan, klinkt alsof het weer een faaldictee was.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het moest niet met een hoofdletter... dat is dan weer raar als het een titel was.
Weer stikvol idiote woorden die niemand kent.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan, klinkt alsof het weer een faaldictee was.
Die niemand in de afgelopen 50jr überhaupt gebruikt heeft.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer stikvol idiote woorden die niemand kent.
Ook wel wat nieuwe zie ik. phishing bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die niemand in de afgelopen 50jr überhaupt gebruikt heeft.
Doe eens rustig, anders voel ik me genoodzaakt de beveiliging erbij te roepenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Latert het volgende:
Dat dictee interesseert mij ook gewoon geen reet.
Ik ga ;m morgen wel even lezen, geschreven door Kees van Kooten toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel wat nieuwe zie ik. phishing bijvoorbeeld.
Neuh, eigenlijk alleen welke BN-er er een zooitje van heeft gemaaktquote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Latert het volgende:
Dat dictee interesseert mij ook gewoon geen reet.
Ja hij zou het zogenaamd 'anders' doen, maar ik zie nog steeds alleen maar moeilijke woorden voorbijkomen, wat daar nou zo anders aan is...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga ;m morgen wel even lezen, geschreven door Kees van Kooten toch?
Nou ja bij de prominenten. De echte winnaar komt nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Weer een Belg.
En maar friet zeggen.
Ik heb altijd de indruk dat die Belgen van te voren 4 maanden in trainingskamp gaan .....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Weer een Belg.
En maar friet zeggen.
Je bent zelf een videogamenerdje.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
En ook de echte winnaar is weer een Belg. Een videogamenerdje.
Dat is waar maar geen spellingswonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Je bent zelf een videogamenerdje.
Mijn vader komt ook uit Limburg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |