SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
Beter ga je idd lekker op je zolderkamer de hele dag zuur doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
al de bakvissen bij de hekken![]()
elk jaar weer
Met meelzakken gooien enzo...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Mascleta het volgende:
Er is ook een groene wand zag ik, dus weer VeilingTV
Veiling TV is ook elk jaar weer nepper en meer cliché.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Mascleta het volgende:
Is het gepitcht?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Snowballed het volgende:
101 tv is een stuk sneller dan de stream hier..
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ga eens wat anders doen, fijne avond allen!
quote:
Ooster en warm gevoel!quote:
Latersquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Tot wederzienquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Sj0rSz het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zie geen andere kuddequote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het voorstel om een andere kudde te volgen, volledig steunt?
Nu nog? Veel plezierquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga even hardlopen, anders word ik fatty. Dag
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Mascleta het volgende:
Uh, oke. Ik hou me stilquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Welk nr ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Zo, heb een nummer aangevraagd, kunnen ze me weer bellen om 5 uur 's ochtends.
Eensquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat we dit jaar geen Living Doll hebben
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Ik vind het zo ontzettend jammer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Wel jammerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Jason Mraz?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Is dat in het verleden gebeurd?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het zo ontzettend jammer.
Jawel joh, over een paar dagen door de brievenbusmic.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat in het verleden gebeurd?
Je bent zelf kutquote:
Om 17 uur is het ook donker hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, kan het beter als het donker is
Dat doen ze dan in de top serious request oid..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat in het verleden gebeurd?
Tot 2x toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]is dat gebeurd???
En nu wel benieuwd wat je aangevraagd heb...maar gok erop dat ik het wel leuk vind
Paul ziet eruit als een living doll, dus hij kan het ook doenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Sander: "Lohert"quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Paul ziet eruit als een living doll, dus hij kan het ook doen
21 uur is voor mij niet laat hoor, ga pas slapen om 3:00 (en nu met SR waarschijnlijk nog laterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om 17 uur is het ook donker hoor
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben de chickies op de eerste rij al geflashed voor een tientje voor het goede doel?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef IPA het volgende:
Aangezien het om kinderen gaat: Wie vraagt Lostprophets aan?
Stendersquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Qunix het volgende:
"Joost mag het weten zou Gerard gezegd hebben als hij hier was geweest"- zou Stenders gezegd hebben
wowquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef IPA het volgende:
Aangezien het om kinderen gaat: Wie vraagt Lostprophets aan?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
21 uur is voor mij niet laat hoor, ga pas slapen om 3:00 (en nu met SR waarschijnlijk nog later)
3x scheepsrecht....ik denk dat ze nu om 4.30u bellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot 2x toe.Ik heb dit keer Johnny Cash - Ring of Fire aangevraagd.
Ik heb m'n diarreeden er maar niet bijgezet.
Zelfs als hij wil, mag hij nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stenders![]()
Die zou weer het glazen huis in moeten willen.
Ik koop elk jaar een shirt. Heb die van dit jaar op dit moment aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb 2 jaar geleden 100euro betaald voor Sof Fine! van Waltari. niet gedraaid. daarom vraag ik geen plaatje in, maar koop ik een shirt ofzo
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stenders![]()
Die zou weer het glazen huis in moeten willen.
Paul zegt er net 8.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg Giel, laat de rest ook eens wat meer zeggen dan 2 zinnen.
Gerard is niet meer zo leuk als vroeger hoor. Maar Giel is gewoon niet leuk.quote:
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard is niet meer zo leuk als vroeger hoor. Maar Giel is gewoon niet leuk.
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
3x scheepsrecht....ik denk dat ze nu om 4.30u bellen.
ik heb er 1 van vorig jaar en dit jaar heb ik die met die pleebrildeksels. doe ik zaterdag aan denk ik. ga dan naar de film achter t glazen huisquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar een shirt. Heb die van dit jaar op dit moment aan.
Da's waar.quote:
Hij is de ultieme zelfbevlekker van 3fm. Ik vind het echt leuker zonder hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggen
Snachts nog leuker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Snowballed het volgende:
Mensen bij de mic....![]()
Mensen die te dronken zijn voor de mic...![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er 1 van vorig jaar en dit jaar heb ik die met die pleebrildeksels. doe ik zaterdag aan denk ik. ga dan naar de film achter t glazen huis
dat had je liever tegen mij gedaan zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.
Ik kan hem goed hebben moet ik zeggen. Zie/hoor hem dan ook maar 1 week in het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Zielig ben jij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Britsum, ja heel moeilijk idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ohja, al die onuitspreekbare plaatsnamen in Friesland.
Ge-lui-denquote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
TIETEHLIED!quote:
Ik ben bang die van mij ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef PeterPastoor het volgende:
Vrijdag wordt mijn eerste nacht denk ik...of zaterdag op zondag
Peterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef PeterPastoor het volgende:
Vrijdag wordt mijn eerste nacht denk ik...of zaterdag op zondag
The Road Aheadquote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik twijfel tussen Rene Klein - mr blue en City to City - The Road Ahead
Waarom?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zal je 't filmpje zo even pm'en.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ge-lui-denjammer dat ik je toen nog niet kende.
Hemelumer Oldeferdquote:
Wat? Nu pas?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Haha, het gaat nu al over het haar van Paul
quote:
quote:
Mr Bluequote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al unieke platen die gedraaid worden!
Klopt. Ik vind de mensen in het huis ook niet zoquote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Renesite het volgende:
Mijn gevoel? Dit gaat redelijk floppen.. of zo.. Stijfjes en een moetje denk ik!
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Zaktabak het volgende:
In de eerste indruk gelijk Eat Sleep Rave Repeat omver geblazen.
TIMBEERRR
Kende het ook nog niet, maar dit klinkt redelijk standaard. Zal wel een hit zijn ofzo.quote:
Checkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind de mensen in het huis ook niet zo
#teamcorriequote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie vindt dit ook het anthem.
Standaard Pitbul..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Kende het ook nog niet, maar dit klinkt redelijk standaard. Zal wel een hit zijn ofzo.
Mr Bluequote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mag niet van Krystlquote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Waarom doet Paul zo gay over zijn haar, het is toch geen wijf.
Ja het groeit toch weer aan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Het is geen baard idd!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Klopt, heb al tijden niet meer geluisterd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
"dit ken ik niet" zijn niet de vaste luisteraars
Manwijfquote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Haters gaan hatenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Ja wat een kuteditie gaat dit worden
Dat hoor je niemand zeggen hè.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
die zal daar beneden wel zo'n grote bos hebben hangenquote:
Ik denk ook dat het heel erg gaat tegenvallen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Dan bieden we gewoon op Krystl.... wedden dat het dan wel mag..?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
GODVERDOMME!quote:
Nu heb je alles gehad en kunnen we gezellig doenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef Zaktabak het volgende:
Verder is deze editie nu al waardeloos
Zeker. Ik was ook niet serieus met city to cityquote:
Ook niet naar je moeder?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, heb al tijden niet meer geluisterd.
Ja je ziet het nu al, staat geen hond, en wat er staat beweegt nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Weer in de laatste kutminuutquote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoerenveen sleept een pingelserie uit het vuur.
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zal daar beneden wel zo'n grote bos hebben hangen
Dat was 2010. Dit is diarree.quote:
Anti-aids.quote:
Dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hakkenmiddag (komt dat nog?) gaat veel goedmaken..
Tussendoor even luisteraars in de sjow.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hakkenmiddag (komt dat nog?) gaat veel goedmaken..
verpestenquote:
Timur is juist een top-djquote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig zit Timur er niet in, dat was echt een ramp met hem.
Ik ben voor AZ ja!quote:
quote:
Hij was alleen ziek en zwak.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timur is juist een top-dj
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.quote:
Geen seks vanavondquote:
Wacht maar tot de echte friezen onverstaanbaar in die mic beginnen te brallen...quote:
"Oh my gawd, m'n kliekje naar de kanker"quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
"dit ken ik niet" zijn niet de vaste luisteraars
Leugensquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.
Ja hij kon het niet echt aan had ik het idee, ze moeten ook alleen week DJ's daar neerzettenquote:
Sieb.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijken of er weer een huilend kindje langskomt
hahahahaaaaa xd xd xd xdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.
De OP wel volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie heeft een URL voor mij van een livestream?(voor in VLC)
Niet. Is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie heeft een URL voor mij van een livestream?(voor in VLC)
je weet togquote:
Heb ik sowieso al nooit.quote:
Tot laterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat ben ik blij als het straks wat rustiger wordt in dit topic als die zuurpruimen allemaal weg zijn. Tot die tijd ben ik ff weg.
Tot later
Serieus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet. Is wegbezuinigd.
101.tv/live of 3fm.nl/live
Graveyardquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat ben ik blij als het straks wat rustiger wordt in dit topic als die zuurpruimen allemaal weg zijn. Tot die tijd ben ik ff weg.
Tot later
Nee, alles op FOK! is waar.quote:
Bazenband is dat idd:quote:
Als je ze hard genoeg knijpt vast welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijken of er weer een huilend kindje langskomt
Klopt!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Pino woont in Kerkrade.
Doei, morgenochtend weer lekker wakker worden en naar je uitkering kijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Tot later
Andere topic.quote:
Dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor, ik ben toch zeker geen stereotype vrouwquote:
Amen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is zo'n editie die leuk is voor op je radio om op de achtergrond aan te staan en mee te krijgen wat er gebeurt.
Maar om het nou intensief te gaan volgen en vollop mee te gaan doen? Dit wordt niks
Ga je dit jaar niet krijgen, tenzij hartstikke geforceerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
#manmetdezwartejas, zulke dingen wil ik
Denk ook dat dit best een kuteditie wordtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga je dit jaar niet krijgen, tenzij hartstikke geforceerd.
Lol nee ik werk gewoon fulltime.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef byah het volgende:
[..]
Doei, morgenochtend weer lekker wakker worden en naar je uitkering kijken?
Dan is SR voorbijquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Tot later
Koekjes verkocht.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
vriendinnetje? die gaan neuken straks!
Een topic zonder zeurende mensen is een topic waar helemaal niet in gepost wordtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Tot later
kom dan jongequote:
kom dan kom dan kom danquote:
Hoerenveenquote:
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een topic zonder zeurende mensen is een topic waar helemaal niet in gepost wordt
Mjah diegenen die SR niks vinden die zullen vanzelf dit topic verlaten, hoop ik. Daarna zullen de 'normale' mensen blijven!quote:
HAHAHAquote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |