Dat doen ze dan in de top serious request oid..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat in het verleden gebeurd?
Tot 2x toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]is dat gebeurd???
En nu wel benieuwd wat je aangevraagd heb...maar gok erop dat ik het wel leuk vind
Paul ziet eruit als een living doll, dus hij kan het ook doenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat we dit jaar geen Living Doll hebben
Sander: "Lohert"quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Paul ziet eruit als een living doll, dus hij kan het ook doen
21 uur is voor mij niet laat hoor, ga pas slapen om 3:00 (en nu met SR waarschijnlijk nog laterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om 17 uur is het ook donker hoor
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben de chickies op de eerste rij al geflashed voor een tientje voor het goede doel?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef IPA het volgende:
Aangezien het om kinderen gaat: Wie vraagt Lostprophets aan?
Stendersquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Qunix het volgende:
"Joost mag het weten zou Gerard gezegd hebben als hij hier was geweest"- zou Stenders gezegd hebben
wowquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef IPA het volgende:
Aangezien het om kinderen gaat: Wie vraagt Lostprophets aan?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
21 uur is voor mij niet laat hoor, ga pas slapen om 3:00 (en nu met SR waarschijnlijk nog later)
3x scheepsrecht....ik denk dat ze nu om 4.30u bellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot 2x toe.Ik heb dit keer Johnny Cash - Ring of Fire aangevraagd.
Ik heb m'n diarreeden er maar niet bijgezet.
Zelfs als hij wil, mag hij nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stenders![]()
Die zou weer het glazen huis in moeten willen.
Ik koop elk jaar een shirt. Heb die van dit jaar op dit moment aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb 2 jaar geleden 100euro betaald voor Sof Fine! van Waltari. niet gedraaid. daarom vraag ik geen plaatje in, maar koop ik een shirt ofzo
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stenders![]()
Die zou weer het glazen huis in moeten willen.
Paul zegt er net 8.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg Giel, laat de rest ook eens wat meer zeggen dan 2 zinnen.
Gerard is niet meer zo leuk als vroeger hoor. Maar Giel is gewoon niet leuk.quote:
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard is niet meer zo leuk als vroeger hoor. Maar Giel is gewoon niet leuk.
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
3x scheepsrecht....ik denk dat ze nu om 4.30u bellen.
ik heb er 1 van vorig jaar en dit jaar heb ik die met die pleebrildeksels. doe ik zaterdag aan denk ik. ga dan naar de film achter t glazen huisquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar een shirt. Heb die van dit jaar op dit moment aan.
Da's waar.quote:
Hij is de ultieme zelfbevlekker van 3fm. Ik vind het echt leuker zonder hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggen
Snachts nog leuker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Snowballed het volgende:
Mensen bij de mic....![]()
Mensen die te dronken zijn voor de mic...![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er 1 van vorig jaar en dit jaar heb ik die met die pleebrildeksels. doe ik zaterdag aan denk ik. ga dan naar de film achter t glazen huis
dat had je liever tegen mij gedaan zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.
Ik kan hem goed hebben moet ik zeggen. Zie/hoor hem dan ook maar 1 week in het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Zielig ben jij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |