3x scheepsrecht....ik denk dat ze nu om 4.30u bellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot 2x toe.Ik heb dit keer Johnny Cash - Ring of Fire aangevraagd.
Ik heb m'n diarreeden er maar niet bijgezet.
Zelfs als hij wil, mag hij nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stenders![]()
Die zou weer het glazen huis in moeten willen.
Ik koop elk jaar een shirt. Heb die van dit jaar op dit moment aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb 2 jaar geleden 100euro betaald voor Sof Fine! van Waltari. niet gedraaid. daarom vraag ik geen plaatje in, maar koop ik een shirt ofzo
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stenders![]()
Die zou weer het glazen huis in moeten willen.
Paul zegt er net 8.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg Giel, laat de rest ook eens wat meer zeggen dan 2 zinnen.
Gerard is niet meer zo leuk als vroeger hoor. Maar Giel is gewoon niet leuk.quote:
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard is niet meer zo leuk als vroeger hoor. Maar Giel is gewoon niet leuk.
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
3x scheepsrecht....ik denk dat ze nu om 4.30u bellen.
ik heb er 1 van vorig jaar en dit jaar heb ik die met die pleebrildeksels. doe ik zaterdag aan denk ik. ga dan naar de film achter t glazen huisquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar een shirt. Heb die van dit jaar op dit moment aan.
Da's waar.quote:
Hij is de ultieme zelfbevlekker van 3fm. Ik vind het echt leuker zonder hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggen
Snachts nog leuker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Snowballed het volgende:
Mensen bij de mic....![]()
Mensen die te dronken zijn voor de mic...![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er 1 van vorig jaar en dit jaar heb ik die met die pleebrildeksels. doe ik zaterdag aan denk ik. ga dan naar de film achter t glazen huis
dat had je liever tegen mij gedaan zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.
Ik kan hem goed hebben moet ik zeggen. Zie/hoor hem dan ook maar 1 week in het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom de haat voor Giel zo talrijk en intens is, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Zielig ben jij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest Goedemorgen zeggen tegen Giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |