waarom boeit het jou zoveel met wie ik wel of niet iets hebquote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
OF jij liegt.
OF xcachet.
Er is geen middenweg.
wietparkietquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
waarom boeit het jou zoveel met wie ik wel of niet iets heb
Wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je bent dan ook een echte FOK! celeb hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Jhali het volgende:
Wow, ik voel iets raars. Dit is voor het eerst dat de constante aandacht lichtelijk irritant begint te worden. Ik heb medelijden met beroemdheden.
Je hebt zowat met iedereen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Andere woorden klinken zo naar inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie term is dat wel. De liefde forceren.
Gaahl kon dat ook goed bij inbrekers
Jij wilt horen "hij wilt je"quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoe hij het bloed in een beker opving en tegen de politie verklaarde "Ja ik had net nieuw tapijt liggen. Had ik het dan moeten laten lekken?"quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Andere woorden klinken zo naar inderdaad.
De opvattingen van de man
Ik hoef geen dingen verteld te worden die ik al weet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt horen "hij wilt je"
Geen dank.
Ze is wel leuk, alleen kan niet raden hoeveel ze weegt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt horen "hij wilt je"
Geen dank.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe hij het bloed in een beker opving en tegen de politie verklaarde "Ja ik had net nieuw tapijt liggen. Had ik het dan moeten laten lekken?"
Ik heb nog geen foto's van jou mogen ontvangenquote:
Jij denkt srs dat Elan jou wil?! Hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoef geen dingen verteld te worden die ik al weet.
Tevens is het ''wil'' in dat zinsverband.
Niks spannends.quote:
Ik moet van Crack_ een nieuwe profielfoto nemen op Facebook en daar ben ik het mee eens dus morgenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's van jou mogen ontvangen
Oh het ging niet over Elanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij denkt srs dat Elan jou wil?! Hahahahahahahahahaha
Ik zet het in mijn agenda, kan niet wachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik moet van Crack_ een nieuwe profielfoto nemen op Facebook en daar ben ik het mee eens dus morgen
+/- 80 kgquote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, alleen kan niet raden hoeveel ze weegt.
Zijn ze toch ergens goed voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
Oh je gaat weer in de rol van de verhevene die het grote plaatje bewaakt? Wat een nare trekjes zijn dat toch man.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
Aldus de werkloze volwassen man die 17 jarige meisjes online pest.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je gaat weer in de rol van de verhevene die het grote plaatje bewaakt? Wat een nare trekjes zijn dat toch man.
dat zei jequote:
snorryquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
MUUTHET MAG WEL EVEN WAT MINDER JA. gr
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?quote:
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee?
en wat dan nog, jij zei ook wel tegen toto dat je mij gemeet had
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?
als je het zo wil noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?
Fout, ik hossel ze.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de werkloze volwassen man die 17 jarige meisjes online pest.
1 iemandquote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
Maar Jhali heeft half fok al gehad dus?![]()
Hij werkt via het revolutionaire Google-systeem die heldquote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.
Ik heb geen flauw idee wie jij verder bent om eerlijk te zijn, 'ken' je nu 3-4 dagen van deze SC dus mijn kennis over jou is vrij beperkt.quote:
wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Serieus... Nu weer iets van dat je een lama als profiel foto moet doen omdat je een raadsel hebt verloren?! -.-" Waar gaat de wereld toch heen...
oh kom op
Ik ben al verliefd op je, je bent dus te laat.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat probeer ik dan ook te voorkomen
Laten we het combineren. Deze zomer naar PartySan, INQUISITION komt ook alquote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.
Straks Feyenoord kijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werkt via het revolutionaire Google-systeem die held
Doen we, heb ik nog genoeg tijd om spieren te kweken en mijn haar en baard uit te laten groeien.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het combineren. Deze zomer naar PartySan, INQUISITION komt ook al
hoe verliefd precies?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd op je, je bent dus te laat.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we, heb ik nog genoeg tijd om spieren te kweken en mijn haar en baard uit te laten groeien.
Jij overschat. Dat is ook niet goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Fout, ik hossel ze.
Nu niet jaloers zijn, toen ik 23 was had ik tenminste gewoon een fatsoenlijke baan.
Jhali is prima relatiemateriaal dat jij dat onderschat zegt meer over jouw beoordelingsvermogen dan over Jhali.
Fuck jij was al op Jojoortje neger. Ga je een harem beginnen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd op je, je bent dus te laat.
omdat ze gruwelijk lief en begripvol is.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb je nog uberuapt met dr als je niet eens 1x positief over dr kan zijn in de sc?
Heb er wel van gehoord maar nooit eerder naar geluisterd om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel een mooie band INQUISITION, een 2 mans band met het geluid van een volwaardige.
picsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat ze gruwelijk lief en begripvol is.
alleen ietwat domme dingen op fb.
okquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar zeg dan wat vaker iets positiefs. We krijgen een heel andere indruk en dat is niet wat je wil over je vriendin lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We winnen ook wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee, jullie kunnen best winnen thuisvoordeel dit dat.
10/10 tietenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar zeg dan wat vaker iets positiefs. We krijgen een heel andere indruk en dat is niet wat je wil over je vriendin lijkt me
dmquote:
QUOTED!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Mocht dat echt gebeuren neem ik een volle week een Heracles UI.
verloren zaak, jatogquote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hossel zelf een chick en maak daar pics van
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Mocht dat echt gebeuren neem ik een volle week een Heracles UI.
Ik doe mijn best, lukt niet echtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hossel zelf een chick en maak daar pics van
jhali was t jou wel gelukt verderquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, lukt niet echt
Als Feyenoord wint neem ik vanavond en morgen de hele dag een feyenoord UIquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je er nog iets tegenover zetten?
Heb geen oogje ofzo op jhali, maar dat terzijdequote:
Dat klinkt acceptabelquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint neem ik vanavond en morgen de hele dag een feyenoord UI
Heb je geen benen?quote:
Rule 1 of dating: never stick your dick in crazyquote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd
als je per se wilt neuken kan je dat wel
Goede opbouw, prima vocals.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb er wel van gehoord maar nooit eerder naar geluisterd om eerlijk te zijn
Mening?
Dating is niet gelijk aan een ONS.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rule 1 of dating: never stick your dick in crazy
Rule 2: Just do it.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Jhali het volgende:
Je vriendin zou maar fan zijn van Miley Cyrus
Goh, wat een ondoorzichtige sneer zeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Jhali het volgende:
Je vriendin zou maar fan zijn van Miley Cyrus
slaat dat nou op wp?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Ik stel voor dat we Tjacka admin maken, per direct.
hoeveel is dat omgerekend naar euro's?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel joh, zoveel geld ga ik niet neerleggen voor een panty.
Moet denk maar keertje geheugenkaart voor mijn mobiel kopen, kan ik er wat meer muziek opzetten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede opbouw, prima vocals.
Sowieso Franse BM. BLut aus nord, Deathspell Omega etc.
Daar zou ik mijn pener ook niet in steken.quote:
Ongeveer 9 euro.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel is dat omgerekend naar euro's?
niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn pener ook niet in steken.
serieus?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goh, wat een ondoorzichtige sneer zeg.auw even huilen.
Zulke maak jij ookquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goh, wat een ondoorzichtige sneer zeg.auw even huilen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn pener ook niet in steken.
OH DA'S EEN PANTYquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel joh, zoveel geld ga ik niet neerleggen voor een panty.
Ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij probeert de chaos niet op te lossen maar gewoon met een bakpopcorn toe te zien.
dit dacht ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OH DA'S EEN PANTY
Ik denk dat is gewoon stift![]()
lachen toch, met katjes eropquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OH DA'S EEN PANTY
Ik denk dat is gewoon stift![]()
nouja, als t wel op je gf sloeg, dan wilde ik iets zeggen van dat ze yvje weer voor domme heeft gehouden met d'r zogenaamde verbeterd gedrag.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tuurlijk niet man, what the fuck boeit mij het wat een stuk stront zegt
daar sloeg het ook op man.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, als t wel op je gf sloeg, dan wilde ik iets zeggen van dat ze yvje weer voor domme heeft gehouden met d'r zogenaamde verbeterd gedrag.
Dat wel. Ik weet niet waar ik die panty vandaan kan regelen maar ik wil best wel een stift aan jou doneren.quote:
Nee jou hoef ik nooit van mijn leven te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar ik wil ze ook best irl maken hoor, kom maar langs
Ik had het niet per se over jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee jou hoef ik nooit van mijn leven te zien
Joh, zij verandert toch nooit.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh.
ik denk dat ik maar een mailtje ga sturen
JIPPIE, EEN STIFT!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat wel. Ik weet niet waar ik die panty vandaan kan regelen maar ik wil best wel een stift aan jou doneren.
Okokquote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over jou.
Tegen iedereen wel.
helpt niks, verloren zaak jatogquote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja, ik bedoel meer dr op attenteren.
Dat lijkt mij best gezellig.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar ik wil ze ook best irl maken hoor, kom maar langs
Wanneer is je verjaardag lieve schat?quote:
staat op dr profielquote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag lieve schat?
Staat niet zo heel veel om eerlijk te zijn.quote:
Echt. Stoerquote:
gaat om etsuquote:Op woensdag 18 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
je kent haar wel goed
je wilde toch weten wanneer dr b'day is?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Staat niet zo heel veel om eerlijk te zijn.
oh. Dan heb ik ''Haar profiel" niet goed geinterpreteerdquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wilde toch weten wanneer dr b'day is?
het ging om ezell, het is mij dan ook volstrekt onduidelijk waarom toto over mijn b'day begintquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh. Dan heb ik ''Haar profiel" niet goed geinterpreteerd
oei. tjacka is boos op me.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is zeker ook weer een grapje.
altijd gekkigheid met die jongenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
het ging om ezell, het is mij dan ook volstrekt onduidelijk waarom toto over mijn b'day begint
ja. zullen we d'r wat leuks geven?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja.
O wacht, keek bij fobo.
Over een half jaar Ezell.
ik ben randomquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
het ging om ezell, het is mij dan ook volstrekt onduidelijk waarom toto over mijn b'day begint
Ik heb mijn broertjes foto's laten zien met mensen die hun hand zijn verloren aan vuurwerk, geen vuurwerkoverlast hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Ezell het volgende:
kutmensen die buiten met vuurwerk spelen
ik wacht op de ambulance
Ik geef haar een stift.quote:
Ik waardeer je humorquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Ezell het volgende:
kutmensen die buiten met vuurwerk spelen
ik wacht op de ambulance
hi every1 im new!!!!!!! holds up spork my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol…as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me _… im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimquote:
3quote:Op woensdag 18 december 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnen, buiten, ver van jou vandaan, ..?
wtfquote:Op woensdag 18 december 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hi every1 im new!!!!!!! holds up spork my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol…as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me _… im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimmy girlfreind (im bi if u dont like it deal
it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol…neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!
DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again _^ hehe…toodles!!!!!
love and waffles,
t3h PeNgU1N oF d00m
Ezell is onbetaalbaar, ze is van ongekende waarde.quote:
Je broertjes zijn normaal de enige overlastgevers in jouw buurt?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertjes foto's laten zien met mensen die hun hand zijn verloren aan vuurwerk, geen vuurwerkoverlast hier.
RTquote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ezell is onbetaalbaar, ze is van ongekende waarde.
oke, daarmee ga ik akkoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ezell is onbetaalbaar, ze is van ongekende waarde.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Je broertjes zijn normaal de enige overlastgevers in jouw buurt?
Ik ken twee personen die hun hand verloren verloren door vuurwerk, dus eigenlijk nooit vuurwerk aangeraakt.
Je oneindige liefde, dat je voor haar klaar staat. Zoals je van een echte gay BFF verwacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, daarmee ga ik akkoord.
heb je tips wat ik dr moet geven?
condooms dusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die op kamers wonen moet je 9/10 keer nuttige dingen geven. It's the hard knock life
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die op kamers wonen moet je 10/10 keer nuttige dingen geven. It's the hard knock life
maar dat doe ik alquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je oneindige liefde, dat je voor haar klaar staat. Zoals je van een echte gay BFF verwacht.
Stiften zijn nuttig.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die op kamers wonen moet je 9/10 keer nuttige dingen geven. It's the hard knock life
Ik heb in mijn leven zoveel geld weten te besparen door vuurwerk links te laten liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Je broertjes zijn normaal de enige overlastgevers in jouw buurt?
Ik ken twee personen die hun hand verloren verloren door vuurwerk, dus eigenlijk nooit vuurwerk aangeraakt.
Laat dat blijken met een mooi gedicht, een collage, iets persoonlijks.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die op kamers wonen moet je 10/10 keer geld geven. It's the hard knock life
ok #RTquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
heppie, ik geef ezell condooms met een aardbeiensmaakje. maar dit mag je niet tegen dr zeggen hoor.
Verstandig. Hoe oud ben jij trouwens? Je klinkt wel erg volwassenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik niet, maar ik ga altijd van het slechtste uit, bij alles. Dus niet meer dan rotjes afgestoken vroeger
20.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Verstandig. Hoe oud ben jij trouwens? Je klinkt wel erg volwassen
Nope. 3-4 maanden niet meer.quote:
Meh, beter zo.quote:
Verklaart dat ook waarom je ineens heel anders post?quote:
Ik weet maar ik heb uiteindelijk meer aan degene die me een tientje geven dan iemand die me het zoveelste geschenksetje met een zeepje en een bodylotion in de handen druktquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geld is zo onpersoonlijk
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
geen zorgen etsu! nu is heppie helemaal voor jou
Geen idee, kan er mee te maken hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaart dat ook waarom je ineens heel anders post?
misschien is het een hintquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik weet maar ik heb uiteindelijk meer aan degene die me een tientje geven dan iemand die me het zoveelste geschenksetje met een zeepje en een bodylotion in de handen drukt
Zo'n setje is net zo onpersoonlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik weet maar ik heb uiteindelijk meer aan degene die me een tientje geven dan iemand die me het zoveelste geschenksetje met een zeepje en een bodylotion in de handen drukt
Doe je best, alhoewel ik niet weet of ze nog op FOK! post.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tevens, hypo vrijgezel
brb
okkquote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
misschien ben je zo voorspelbaar als de tering
Je had met een zij? Je was toch homo?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je best, alhoewel ik niet weet of ze nog op FOK! post.
Misschien maakt het hem weinig uit aangezien hij je reacties leuk vindt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
misschien ben je zo voorspelbaar als de tering
Dreams shatteredquote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had met een zij? Je was toch homo?
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had met een zij? Je was toch homo?
Die hebben er dan geen verstand van.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
20.
Dat laatste heb ik eigenlijk nooit echt gehoord van mensen.
ja hoor, rezania komt binnen en hij moet wel weer over konten praten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik snap er zoals gewoonlijk geen reet van.
Dom dus. Vandaar dat jij onmogelijk een wiskundige studie doet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik snap er zoals gewoonlijk geen reet van.
Dat gebeurt pas als jij je micropener post.quote:
Ik waardeer deze opmerking, dank je.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben er dan geen verstand van.
Nu nog een micropener hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als jij je micropener post.
Maar, maar, maar. Wat is deze? Serieus, ik zweer dat jij homo was.quote:
haha noquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 's morgens toto en 's middags jou en 's avonds crack en 's nachts paxje.
dus geen zorgen.
Jij raakt op het moment helemaal niksquote:
Ditquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, te veel keuze.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, je kan dus gewoon niet kiezen.
Daar weet meneer helemaal niets van.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij raakt op het moment helemaal niks
Gewoon een harem bestellen en springen maar, laat het over aan kans waar je in beland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |