Vrijwilligerswerk man.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
elan is een werkloze man van 30 en alcoholist, weet waar je aan begint![]()
gr gr
Zei Tjacka dat hij iets met haar had of zo?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zei Tjacka tegen mij. Maar dat was m'n vraag niet. Je hebt me nog steeds geblokt ben diep maar dan ook diep gekwetst.
mijne 9, die stribbelen nog niet tegenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Minderjarige meiden heb ik geen probleem mee, mijn ex was 15![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf amper meerderjarig joh. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Minderjarige meiden heb ik geen probleem mee, mijn ex was 15![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijne 9, die stribbelen nog niet tegenMijne 13.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je nog gezien waar ik je op wees?
Daarom, zou het zo nog eens doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf amper meerderjarig joh. Niks mis mee.
Voor mij begint het toch ietwat vreemd te worden helaas. De kans laat ik niet schieten natuurlijk, maar in mijn verhalen zullen ze dan toch zeker 16 zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom, zou het zo nog eens doen.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij begint het toch ietwat vreemd te worden helaas. De kans laat ik niet schieten natuurlijk, maar in mijn verhalen zullen ze dan toch zeker 16 zijn.
Jhali, ik zeg het je.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij begint het toch ietwat vreemd te worden helaas. De kans laat ik niet schieten natuurlijk, maar in mijn verhalen zullen ze dan toch zeker 16 zijn.
quote:
23 helaas.quote:
Kwam je wel pijnlijk bekend voor zekerquote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zag er op de foto wel aardig uit trouwens.
Door haar manier van posten schrok ik man, ze leek wel 12 of zo.
Ik had even een bui vanmiddagquote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wanneer ben je 18? Dan kunnen we ervoor nog afspreken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mag ie wel opschieten, ik ben bijna 18.
Twee gezichten he.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Morgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer ben je 18? Dan kunnen we ervoor nog afspreken.
Kinderlijk gedrag voel je niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
23 helaas.
[..]
Kwam je wel pijnlijk bekend voor zeker
Maakt toch niets uit? Gewoon doenquote:
Je zwangerschaps grapje was wel van een dusdanig laag niveau...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan dit wel waarderen van je, heb liever dat je het zo zegt dan achter mijn rug om
ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan dit wel waarderen van je, heb liever dat je het zo zegt dan achter mijn rug om
Ook dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zwangerschaps grapje was wel van een dusdanig laag niveau...
dat probeer ik dan ook te voorkomenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zo agressief, ik heb niets tegen je gedaan.
Is goed. We nodigen haar uit voor de HP marathon. En anders kunnen we altijd nog wat in de badkuip brouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit? Gewoon doen
En Jhali is 17 nu toch? Sowieso legaal, gewoon doen, mijn zegen heb je![]()
![]()
Forceer je liefde op haar, uiteindelijk zal ze het waarderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. We nodigen haar uit voor de HP marathon. En anders kunnen we altijd nog wat in de badkuip brouwen.
Jep. En nu heeft hij het verpest bij mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zei Tjacka dat hij iets met haar had of zo?
leuk. dan kom ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. We nodigen haar uit voor de HP marathon. En anders kunnen we altijd nog wat in de badkuip brouwen.
Pluk een roosquote:
bazen adviesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Forceer je liefde op haar, uiteindelijk zal ze het waarderen.
Mooie term is dat wel. De liefde forceren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Forceer je liefde op haar, uiteindelijk zal ze het waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |